A MAI NAPOT (Augusztus. 15- RS KISS) HIVATALOSAN ROBSTEN NAPNAK NYILVÁNÍTJUK! :]

2010. május 6., csütörtök

31.RÉSZ




. Robsten II.



After Twilight Saga



31. Rész




Nem. Azt hiszem rosszul hallottam valamit… Mennyasszonyt mondott? nem az nem lehet.

Sajnos elég volt Rob bűnbánatos arcára néznem, hogy tudjam füleim nem csalnak.

- Rob ugye most csak viccelsz! Ez is csak egy undok ugratás ugye? Vagy itt van Ashton és a hülye kandikamerája?

- Kristen… Nem tudom, hogy magyarázzam el…

Nem ez nem lehet. Szóval minden igaz. De hogyan? Mikor és miért…

- Szóval csak játszottál velem igaz? Játék volt minden csókod minden szavad és tetted!

Tudod mit?! Sajnállak! Szánalmas vagy!

Azzal felálltam. Nem tudtam tovább egy légtérben tartózkodni vele. Siettemben majdnem fellöktem a pincért aki az ételeinket hozta. Láttam, hogy Rob szája még szólásra nyílik, de nem voltam kíváncsi a mondandójára.

Kifelé menet azonnal taxit hívtam, mivel Rob autójával jöttünk.

A kocsi hamarosan megérkezett, s úgy vágtam be magam a sofőr mellé, mint egy dúvad.

Bediktáltam a hotel címét és közöltem vele, hogy taposson bele. Minden holmim a közös szobánkban volt, és nem akartam Robbal összefutni pakolás közben.

A szomorúság még nem vett erőt rajtam csak a harag és a düh.

Tudod, hogy szeretlek és biztos vagyok benne, hogy együtt megtudunk oldani mindent. Kérlek bízz bennem, és mond el…”

Mekkora egy hülye liba vagyok! Naná, persze együtt mindent megtudunk oldani… Majd szépen megszervezem az esküvődet sőt még az öltönyödet is kiválasztom! Ekkora egy barmot, mint én.

A taxi leparkolt a hotel előtt. Akkora hévvel ugrottam ki belőle, hogy a sofőr utánam kiabált, hogy fizetni ki fog? Vörös fejjel, kullogtam vissza, hogy közben idegesen babrálva táskám zipzárját előhalásszak némi papírpénzt.

Hallottam az elégedett füttyentést, ezek szerint jó sok borravalót sikerült ajándékoznom a pasasnak…

Felfutottam a lépcsősoron, majd a recepciós kezéből kiszabtam a kulcsot. Nem érdekelt, hogy a csaj mit morog magában gyorsan magam után hagytam.

A lift csigalassúsággal döcögött felfelé, idegességemben toporzékolni kezdtem.

A szobaajtót felszabva egyből a szekrényhez rohantam és kivéve az összes cuccomat belegyömöszöltem az utazómba. A fürdőszobában is eljátszottam ezt a műveletet.

Éppen azon gondolkodtam, hogy felhívom Ashleet, hogy nem aludhatnék-e nála ma éjszaka, amikor eszembe jutott, hogy hivatalosan két szobát kapunk a hotelben és csak annyit kéne tennem, hogy elkérem a saját kulcsomat.

Sokkal egyszerűbb lenne, mert így Ash-t sem zavarnám és ami igaz az igaz, nem szeretnék egész este füldugóval aludni.

Gyorsan visszarobogtam a földszintre, közben vonszolva magam után a táskámat.

A lány még mindig morcosan nézett rám, a pár perccel ezelőtti attrakcióm miatt, de azért ideadta a kulcsot. Nem mintha lett volna más választása.

A szobám, mint kiderült, pont Rob szobája alatt van egy emelettel. Remek…

Még mindig félő volt, hogy összefutok vele, ezért ismét liftbe szálltam, és nagyot fújtam amikor végre benyitottam az üres szobába.

Kipakoltam. Az eddigi idegesség és kapkodás megszűnése rosszabb volt, mint vártam. Lassan úgy éreztem rám ereszkedik a fájdalom, a csalódottság, és az önsajnálat.

Nagyon haragudtam rá, de még mindig szerettem. Mindennél jobban.

Legszívesebben rengeteg kérdést zúdítottam volna rá, most azonnal, de féltem a válaszoktól.

Ismét nem maradt nekem más, csak az átkozott kérdések, melynek szinte minden pontja miérttel kezdődött volna.

A fürdőbe indultam, hogy hidegzuhanyt vegyek. Próbáltam úgy tenni, mintha az egész csak semmiség lenne. „Ezt is túléled Kristen… Volt már ennél rosszabb is… Nem most veszíted el először… - áltattam magam.

Valójában azonban kutyául éreztem magam.

A hideg víz sem segített semmin, de még mindig könnyebb volt az önáltatás, mint az igazság.

Nem voltam erre felkészülve. Az éjszaka minden emléke végigsöpört rajtam, mintha szemléltetni akarná mit is vesztettem.

A zuhanyból kilépve törölközőbe csavartam magam és visszamentem a szobába.

A telefonomért kotorásztam a táskámban, hogy felhívjam Ash-t, hogy segítsen a felejtésben.

Hét nem fogadott hívás… mindegyik Robtól.

Azt hiszem a pár évvel ezelőtti énem pontosan ebben a pillanatban hajította volna ki a telefont az erkélyen, de most ravaszabbnak hittem magam. Vártam. Nem telt három percbe, mire újra megjelent a pici kijelzőn: RPatts… Remek.

- Igen?- szóltam bele a telefonba nyugodtságot erőltetve hangomra.

- Kristen már úgy aggódtam! Hol vagy?

Ezek szerint visszaért és meglátta, hogy eljöttem. Ha tudná, hogy egy emelettel lejjebb vagyok… De szerencsére fogalma sincs róla.

- Ne aggódj, nem leszek öngyilkos miattad. Valójában éppen Ash-t akartam felhívni, hogy nem akar-e bulizni ma este.

Csend…

- Kristen… Tudom, hogy nagyon megbántottalak, de hidd el nem akartam. Fontos vagy nekem.

Naná… Fontos… Persze tudom, tegnap éjjel is fontos voltam. Nem, nem hagyom, hogy megtudja, hogy összetört. Színész vagyok csak menni fog…

- Jaj Rob ugyan már barátok vagyunk nem? Szórakoztunk egy kicsit, de most már vége értem én. Nincs itt semmi baj. Ne is beszéljünk erről többet.

- Kristen…

-Nem szeretnél te is velünk jönni? Még nem tudom hová megyünk, de majd dobok egy sms-t.

Csend…

- Rendben. Persze, hogy megyek. Köszönöm…

Azzal letettem. Hihetetlen, hogy ezt megtudtam tenni. Azért imádkoztam, hogy bárcsak ez az egész valósággá válna, és tényleg ennyire jól tudnám kezelni a dolgokat és a barát szó tényleg csak barátot jelentene.

Alig, hogy ezt végiggondoltam, rájöttem, hogy ez a legkevésbé sem lehetséges… Nem akartam, hogy a valóság előbb döntsön le a lábamról kelleténél, ezért gyorsan felhívtam Ash.

Vázoltam neki a helyzetet, de megkértem, hogy ne kérdezzen, s ne akarjon vigasztalni… még ne, mert akkor tutira végem van. Titokban azt terveztem, hogy megmutatom drága exemnek, hogy mit veszített, ezért olyan ruhába bújtam, ami nem hagyatkozott a puszta képzeletre, mindent a szemre bízott. A tükörbe nézve inkább hasonlítottam, egy luxusribancra, mint saját magamra, de ez most egy cseppet sem zavart. Erre Ash azt mondta volna, hogy nagyon nőies… Csak az én szememnek minden ilyen ruha kurvás.

Megírtam Robnak , hogy hova kell jönnie, aztán lassan hívtam egy kocsit is.

Direkt az utolsó percben szóltam neki, mert még véletlenül sem akartam vele összefutni sem a liftben de a recepciónál.

Elindultam, hogy legnehezebb karakterem alakítsam… Egy olyan lányt aki élvezi az életet és csábosan kelleti magát, elrejtve ezzel egy olyan lányt, akinek a mellkasában óriási lyuk tátong…

32 megjegyzés:

  1. Hú, ez nemsemmi lett. Kiváncsi vagyok milyen lesz ez a buli. Folytasd hamar, ez nagyon klassz lett, szió

    VálaszTörlés
  2. de izgi lett :D azért kiváncsi vagyok ki a menyasszonya Robnak

    VálaszTörlés
  3. uhhh....
    ez kemény volt, Angyalka!!
    de szuper is egyben...
    de kemény és durvaa!!!
    bakker
    szal sorba.
    Rob meglepett, hogy sajnálkozott - eddig nem mindig jött le ilynenek.
    Kris is szintén, de őt jobban megértem :D
    hát őszintán kíváncsi leszek mi lesz a köv, mert most kicsit gáz az egész szitu,d e a célt elérted, ma se fogok tudni aludni (L)
    tetszett na! :)
    nagyonnnagyyoooooon!!!
    és imádlak ! (L)

    pusszancsok!
    sz.

    VálaszTörlés
  4. hhuhh hát ez..ez erre nem tok mit mondani :D naon tetszett igy tovább
    Natii

    VálaszTörlés
  5. GRRRRRRRRRR..........!!!!!!!!!!!
    Ha most ez egy igaz történet lenne akkor én elmennék Robhoz párszor megtekerném a nyakát hogy hogy lehet ekkora barom és utána felkeresném a menyasszonyát és tűzre raknám:)
    Na jó egy kissé elvettem a sulykot:D
    Am Imádom de az jobban tetszett amikor Bunkó volt Kristennel mint ez a mostani helyzet mert szerintem most nagyobb bánatot okoz neki mint akkor.
    Mondjuk belőled kiindulva még azt is el tudom képzelni hogy ez megint egy hazugség bár akkor az előző résznek nem az lett volna a része hogy lehull egy lepel vagy mi:)
    hát csak ennyitakartam remélem nem fárasztalak le vele annyira ha igen akkor előre is SORRY:)
    MILLIÓ PUSSZI:)))))))):))))))):)))))))

    VálaszTörlés
  6. Szia!!!

    Hát igen, ez durva volt!!! ROB az a......nah jó nem mondom ki mert még megbánnám!!!
    Kristen tényleg jó színésznő, van benne kurázsi az már biztos, de szegény, ahogy a végén is írtad egy hatalmas lyuk tátong a mellkasánál:S Pont mint Bella:(
    Remélem Rob lépni fog már végre, mert megpofozom!!!
    Kristennek meg sok sikert a csábításhoz;)
    Angyalka remélem nem kell sokat várni a folytatásra, bár nem leszek, majd csak hétfőn, de remélem tőled is kapok addig jó sok részt:)
    Hiányzol már nagyon(L)
    Puszi: Lilluci

    VálaszTörlés
  7. Szia! nagyon tetszett!!! jó durva lett:) Kris az Kris:) kíváncsi vagyok mi fog még történni azon a bulin! Várom a kövit:)

    VálaszTörlés
  8. Hoppáré, megintcsak nem erre számítottam:D Azt hittem Kris összeomlik és kisírja a szemét, érdekes a reakciója de meglátjuk mi lesz később:)
    Ez nagyon nem volt szép Rob-tól az elején elmondhatta volna:S
    De várom a végkifejletet biztos megoldódik a dolog:D
    Imádlak Angyalom,
    pusz!:) (L)

    VálaszTörlés
  9. Upsz ez nem semmi!
    Most olvastam el az egész történetet, ha nem tudnám kikről is szól azt mondanám ez egy "igazi amerikai bestseller" lehet.
    Nagy vagy, csavard csak jól meg a storyt!!!
    Már várom a következőket, siesssss

    Üdv Dia

    VálaszTörlés
  10. Szia!

    Hihi luxusribanc mi? Ez tök jó! Még nem tudom eldönteni kinek a pártján állok, mert tuti valami turpisság van a mennyasszony dologban téged ismerve! De e pillanatban nem túlzottan szívlelem Robert Pattinson-t!

    VálaszTörlés
  11. jááájj!! Angyalka kicsinálsz!!! :D XD
    Remélem a rohadt kurva mennyasszonya eltünik majd a képből :S :S bocsika... :S
    Üsse el egy autó vagy bánom is én mi csak Robci legyen szabad!! :D XD :S :/ ....
    Szegény Kris hogy szenvedhet,hiába nem mutatja ki akkor is szar lehet neki :/ :/... Jó lenne ha végre minden titokra fény derülne mert kezdek becsavarodni!! :S :S :D :D XD
    Kösziiii Angel!Imádlak! (L) :))
    Pussz
    Nikky

    VálaszTörlés
  12. drága Angyalkám♥♥♥!!!
    én megintcsak imádtam!!
    napról napra jobban várom a folytatást és egyre jobban szeretlek :) :$!
    puszi csillagom:
    Anita♥

    VálaszTörlés
  13. Angyalka itt ülök, negyed 8-kor, 15perc múlva órám van és fél óra míg beérek...de nem érdekel. Ez fantasztikus volt!!! Szegény Kris! Fúú, Robra most nagyon haragszom... :S :):D
    Szeretlek! (L)(L)(L)(L)

    VálaszTörlés
  14. wíííííííííííí RIBAAAAANC XDDXXDXDXD lááááwlááw új Kristen :D alig várom az alakítását gec..xD Rob baszki meg még be is veszi... annyira..pff.. olyan bákász miért nem darálta gyoresan le telóba hogy mivan?? -.- naa mindeggy majd most Kris megmutatja..kárhogy nem rakták fel képet Kristen ruhájáról :P megnéztem volna, :]
    uccsó mondat Ruleeez! az megint olyan szép lett mucc!!!
    imádtam drágám <333333
    téged mégjobban (L)
    Brii

    VálaszTörlés
  15. Szia Angyalka!
    Megint sikerült olyat alkotnod, hogy egyszerre vagyok mérges, és kíváncsi. Mérges az egész szitura, hogy már megint kínlódnak, és kíváncsi, vajon Rob hogy keveredett ilyen helyzetbe. Nagyon várom a folytatást!
    Puszi

    VálaszTörlés
  16. na ebből hogy fog kijönni Rob:D:Á.kíváncsi leszek:D.am nagyon jó lett...csak hát sajnálom h csak barátok.vagyis azt se mondanám.:D.ez most olyan bonyolult:P.de remélem hamar megoldódik minden:).nagyon várom a kövit:P.

    puszi:krisztu♥

    VálaszTörlés
  17. ANGYALKA :)
    IMÁDTAM :)
    Nagyon tetszett :) Nah én erre az alakitásra nagyon kiváncsi vagyok,de ez a hülye Rob még bele is egyezik h elmegy...kiváncsi vagyok mi is lesz a buliba :)
    Nagyon várom a folytatást :)
    És annyira nem izgulok....vagyis dehogy nem izgulok,hogy mi lesz ebből :) Remélem még is ott hagyja a menyasszonyát az oltárnál Rob...nagy szivás lenne neki xD
    IMÁDTAM és TÉGED MEG IMÁDLAK :)
    puszi
    Orsi

    VálaszTörlés
  18. Teljesen elszegényedett a szókincsem... De neked mindenképp írok valamit.
    Ez a menyasszony dolog elég váratlanul ért. Whoa, de kíváncsi leszek arra Rob mit reagál, ha meglátja Stew-t. Eszméletlen lesz az tuti.

    Remélem nem kell sokat várni a kövire mert nem bírok magammal >.<

    Puszillak!!
    ♥.♥

    VálaszTörlés
  19. ANGYALKA!!! ANGYALKA!!! ANGYALKA!!!

    Először is egy bejelentéssel kezdeném. Elhatároztam, hogy ezentúl mindekinél, mindig, minden friss részhez írok kommit. Nagyon sajnálom, hogy eddig nem így volt. És ha ezentúl valamikor hiányozni fog akkor nyugodtan elfenekelhetsz!!! xdxdxd
    Na térjünk rá a lényegre!!! Fantasztikus volt az új fejezet!!! Azonban én Kristen helyében biztos nem tettem volna úgy mintha minden rendben lenne!!! És ki lehet az a csaj, aki Rob mennyasszonya??? Remélem nem sokáig fog tartani a mosolyszünet, és nemsokára jön a happynes.
    Nagyon várom a frisst!!! Kérlek siess!!!
    És most egy kis engesztelő, az elmaradt kommikért és azért mert nem olyan sokat vagyok!!!
    Szeretlek - sok nyelven
    Angolul - I love you
    Bari - Nan nyanyar do parik
    Franciául - Je t'aime
    Horvátul - Volim te
    Japán - Suki desu
    Kína - wo aì ni
    Lengyelül - Kocham Cie
    Németül - Ich liebe Dich
    Olaszul - ti amo
    Oroszul - Já ljublju tyibjá
    Spanyolul - Te quiero


    És magyarul: NAGYON SZERETLEK, ÉS AZ ÍRÁSOD IS
    puszi: fanny, fanny, fanny

    VálaszTörlés
  20. szerintem is fantasztikus. várom a folytatást. pussz

    VálaszTörlés
  21. Nagyon - nagyon izgalmasnak ígérkezik ez a buli! Várom a folytatást!! Puszi:Lizi

    VálaszTörlés
  22. Jujjj ez így elég durvára sikeredett.... Hááát nagyon kíváncsi vagyok, hogy Krisnek hogy sikerül játszania a "szerepet".... remélem sehogy és sikerül megbeszélniük a dolgot, hogy tulajdonképpen mi is ez az egész...

    VálaszTörlés
  23. Bocsi, hogy most jutok el a komment írásig. De wáó, imádom komolyan! DRÁMA! Baromi kíváncsi vagyok Kristen alakítására.xd Mondjuk már azt a szerencsétlen Robot előre sajnálom.Olyan kis...balfasz, de én pont ezért szeretem:D Meg mert jó a segge.xd
    Tegnap láttam moziba a Remember me-t wá,huh, hihetetlenül jó volt! Életem legjobb filmje! A végére már Emilyt se utáltam ANNYIRA.:D

    Rég beszéltünk.:S Na csókollak!<3

    VálaszTörlés
  24. Szia!
    Hát itt nagy Drámára számítsunk?! Ezek után? Ezért nem mondta ki azt, hogy szeretlek? Talán a "menyasszonyát" szereti? De még arra is kíváncsi vagyok, hogy ki az?! És ez csak az egyik titok? Kész rejtély és ezért is tetszik :D
    Áhh kíváncsi vagyok, hogy Kris "alakítása" mennyire fog bevállni xD
    Addig is nagyon, de nagyon várom a kövit, hogy egy újjabb titokról hulljon le a lepel :D
    pusszy
    Katka

    VálaszTörlés
  25. Nagyon jó lett ANGYALKA :D
    Erre az alakításra kíváncsi leszek ;)
    Bár a te fantáziádat nézve nem fogunk unatkozni ;)
    Nix

    VálaszTörlés
  26. Nagyon szuper ! Kíváncsi leszek a folytatásra és nagyon várom :)
    Gratulálok ANGYALKA ! Nagyon ügyes vagy ^^

    VálaszTörlés
  27. Uhh jajjj! Hát ez durva volt! Na kíváncsi leszek, hogy fognak viselkedni egymással a bulin. Várom a folytatást!

    Csöre

    VálaszTörlés
  28. Szia!

    Még elég új vagyok itt, de hogy mennyire nagyon nagyon tetszenek az írásaid... Nagyon nagyon jó vagy, és mindig meglepsz! :) Imááddoom!! Egy szó, mint száz: egy új követővel és egy újabb fannal vagy ma gazdagabb. :)

    ja, és a fejiről: annyira nagyon jó, és tetszik, h megint megleptél Kris reakciójával. Egy kisebb összeomlásra számítottam, de így sokkal izgalmasabb, és még jobban várom a kövi fejit.
    I love it!
    :)

    VálaszTörlés
  29. Á, ez nagyon jó lett...
    SZegény Kristen... :S Most Rob leshet XD
    Kíváncsian várom mi lesz ebből :D
    Gratulálok :D

    VálaszTörlés
  30. Már régóta olvaslak és imádom! Az előző történetedet is végig olvastam! Van amit többször újra olvasok mert magával ragadó! Imádom! Remélem hamar lesz friss! :)

    VálaszTörlés
  31. Szia, mikor lesz friss? Nagyon várjuk a folytatást, remélem hamar, pussz

    VálaszTörlés
  32. Áááá függővég *morcos fej*
    amúgy nagyon jó lett:)
    kíváncsi vagyok, hogy mi sül ki ebből....
    várjuk a kövit!:P
    puszi: Dóó

    VálaszTörlés