A MAI NAPOT (Augusztus. 15- RS KISS) HIVATALOSAN ROBSTEN NAPNAK NYILVÁNÍTJUK! :]

2010. június 21., hétfő

(L)

Nem tudom, mit mondjak most nektek... Igen, vége. A blog marad és ki tudja, talán hamarosan nem az utolsó rész, vagy ez az üzenet áll majd a legtetején. :)
Sokan kértétek, hogy írjak még Rs-t és igen, gondolkodom rajta. :)
Ha lesz időm és új ötleteim, amik egyediek és nem sablonok, akkor minden bizonnyal le is írom nektek :).
Nagyon szépen köszönöm nektek, hogy olvastatok. Az ember elírogathat magában, de ha nincs kinek, akkor nincs benne sok öröm. Hálás vagyok nektek mindenért, kritikáért /tudjátok, hogy függő vagyok :D/ a chatelésekért és mindenért amit az oldalon csináltatok. Ez a Ti oldalatok! Én csak igyekszem olyan hellyé tenni, ahol jól érzitek magatokat :)

Egy kis záróstatisztika arról, hogy mi történt eddig:

1. történet:

Részek száma: 33
Kommentek száma: 1049
Látogatók száma: 114.565

2.történet

Részek száma:50
Kommentek száma:1446
Látogatók száma: 128.175

Rendszeres olvasók száma: 123

Barátok száma: egyre több :) (L)

Sok helyen találkozhattatok már a vélemény füllel, tudjátok ahol x-elgetni lehet, én azért nem tettem ki, mert az valahogy nekem személytelen. Ha nem tetszene amit írok, akkor eleve nem lennétek itt vagy nem? :D
Viszont a kommentek sok mindent elmondanak véleményetekről, érzéseitekről, még ha névtelenül ír az olvasó akkor is :)(L)

Ha unatkoznátok az új történetig... ajánlok pár blogot, minden bizonnyal elnyeri a tetszéseteket :)

http://twilight5twilightfanfiction-angyalka.blogspot.com/- By Angyalka
http://youremylittlesecret.blogspot.com/- By Brianna
http://robstenfanfiction.blogspot.com/- By Lady
http://1szervolt.blogspot.com/- By Majsten
http://ancsa-brokenthoughts.blogspot.com/- By Ancsa

5 megjegyzés:

  1. Angyalom!
    Nem hittem volna hogy enyém az 1. komi, lehet nem is, de azért most ebben a hitben élek. Te csaj megkönnyeztem.
    Tudom hogy nem olyan régóta "ismerjük" egymást és nem egy "boldog" időszakban kezdtünk el beszélgetni, de nem bánom. Ha nem lettek volna azok a dolgok..amik, akkor nem itt tartanánk. Tudod hogy én egyszer írtam komit a blogdra, tudod mikor. De az a múlt és te is tudod hogy azóta mennyi minden megváltozott. Azóta közös kérónk is van XD De még hogy mennyi!
    Örülök hogy megismertelek babám, és remélem olvashatok tőled sok sok történetet, azon meg ne aggódj hogy nem lesz ötleted, neked? legyen az RS vagy TW! :)
    Gratulálok az eddig munkáidhoz,és sok sok ihletet lakótárs :)
    Köszönöm hogy felkerülhettem a listára...Bassza meg
    megyek, most rajtam a sor hogy zsebi keresésre induljak XDDDDD
    Pussz mindenkinek!! :)(L)

    VálaszTörlés
  2. óóó Angyalom!
    nem tudom tudod-e, de én amióta elkezdtél írni azóta itt vagyok, és figyelemmel kísérem/kísértem a történeteidet. Remélem h ez nem végleges búcsú, és kapunk tőled még sok sok szép és EGYEDI történetet, mert igen, ezek azok voltak...
    és én is örülök h megismertelek!! :)
    IMÁDUNK!!!
    puszi baba ♥

    VálaszTörlés
  3. Jaj.......Kedvenc RPD-s babáim! (L)
    Mindkettőtöknek nagyon köszönöm!
    Ancsám: Igen, sok minden áll már mögöttünk, de remélem tudod, hogy kettőnk között konfliktus az sosem volt. :D Lakótárs forever! (L)
    Kuksim: Én meg nem is sejtettem, hogy te végig itt voltál. Emlékszem alig mertem először beírni Rpd chatbe, aztán amikor mégis, akkor meg jöttetek ti, akik olvasnak és kérdezgettétek, hogy én az az Angyalka vagyok-e XD Nah innentől azt hiszem már rendszeres Rpd chatelő voltam, mert megkönnyítettétek az ismerkedést. (L)
    Még egyszer köszönök nektek mindent, és bár ez most majdnem úgy hangzik, mint egy búcsú, egyáltalán nem az!!! .D

    VálaszTörlés
  4. Várunk vissza Angyalka valami szép Robstenes vagy teljesen más történettel. Mindegy mi lesz az, én itt leszek és olvasni foglak ezután is. (L)

    Csöre

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm szépen Csöre! (L)

    VálaszTörlés