A MAI NAPOT (Augusztus. 15- RS KISS) HIVATALOSAN ROBSTEN NAPNAK NYILVÁNÍTJUK! :]

2010. június 4., péntek

44. RÉSZ



Robsten II.





After Twilight Saga





44. Rész






Az idő fantasztikus volt, és úgy tűnt a mai jókedvem nem ismer határokat. A Runaway Cd-je forgott éppen, minden számot végigénekeltem. Pont így éreztem most magam én is. Szabadon, kiszabadula a sok stressz és bánat fogságából, legalább erre az egy napra.

Nagyjából egy óra után lassítani kezdtem, mert rájöttem, hogy meg kell állnom egy benzinkútnál, lévén eléggé fogytán van az üzemanyag. Olyan gyorsan ment, mint a karikacsapás, pedig még rá is gyújtottam egy félreeső helyen.

Útközben a visszapillantóm, néha visszaver valami ezüstös csillogást, kezdetben nem annyira foglalkoztam vele, de a benzinkút után kissé gyanús lett a dolog. Lehetséges, hogy követnek?

De ki követne és miért? Kíváncsi voltam, bár attól tartottam ez inkább csak valami újkeltű paranoia. Az első alkalmasnak tartott pihenőnél félreálltam és vártam, hogy mi következik.

Az ezüstös fényű kocsi szintén lelassított, majd beállt mögém. Nem kellett sokáig arra várnom, hogy megtudja ki ül benne.

A sofőr kivágta a kocsiajtót és egy ugrással előttem termett.

- Kristen mégis hová mész? Ugye nem akarsz mindent itt hagyni?

Tátott szájjal meredtem az előttem álló férfira akink szeméből és hangjából sütött a félelem és a csalódottság.

- Rob te mi a fenét keresel itt? És mégis honnan a francból vetted, hogy végleg elmegyek?

- A tegnap esti engedékenységed, nem is tiltakoztál, a mai megjátszott jókedved, és a sietség amellyel kidobtál a lakásból…

Egyszerűen nem bírtam tovább… Kacagni kezdtem, de annyira, hogy lábaim majdnem összecsuklottak.

Rob értetlenül nézett rám, sőt szerintem azt gondolta, hogy megőrültem.

Beletelt egy kis időbe, mire csillapodtak érzéseim annyira, hogy szavakba tudtam foglalni megrökönyödésem.

- Rob… Szerinted tegnap nem ugyanerre vágytam én is? Szerinted én annyira érzéketlen vagyok, hogy mindent kibírok és elviselek, amiben te nem vagy benne? A ma reggel vidámságom pedig cseppet se volt színészkedés, ma tényleg boldog vagyok! És ha nem tudnád ez neked köszönhető! Továbbá: Reggel azt mondtad, hogy nem érsz rá, mert találkozód van én meg már eldöntöttem addigra a mai programot, de ha már egyszer nem jöhettél, szerettem volna időben elindulni, hogy kiélvezzem ezt a csodálatos napot! És mégis hogy a fenébe képzelted, hogy csak így elhagynálak? te nem vagy tisztában azzal, hogy mit érzek irántad? Nem azért próbálok megbarátkozni a ténnyel, hogy nem lehetünk többek, csak barátok, hogy aztán egyszer csak fogjam magam és egyetlen szó nélkül elhagyjalak!

Úgy látom szavaim hatására kezdett megnyugodni, sőt azt hittem bármelyik percben belőle is kitör a megkönnyebbült nevetés. Ehelyett azonban közelebb lépett és szorosan magához ölelt.

Egy pillanatra önfeledtem adtam át magam ennek az érzésnek, de aztán nem akartam újabb ostobaságot elkövetni, és finoman kibontakoztam karjai közül.

- Egy valamit nem értek, miért követtél?

- Nem követtelek! Csak utol akartalak érni, Kristen tudod te milyen őrülten száguldozol?

- De akkor a benzinkútnál miért álltál meg? Egyébként nem én száguldozom, hanem te vezetsz úgy, mint egy nyugdíjas!

- Azért, mert csak későn kapcsoltam és egy mellékúton kellett visszakanyarodnom, de így legalább nem vesztettelek szem elől.

Ismét nevetni kezdtem, de most már ő is velem nevetett.

- Akkor most mi lesz?- kérdeztem.

- Nem tudom hová mész, de én is megyek! Kizárt, hogy ma még többször szem elől veszítselek!

- Nah ennyit a magányos csaj buliról meg a sexy vízi mentőkről!- viccelődtem.

Szemeit az ég felé fordította tudatva, hogy ő ezt nem találta viccesnek.

- Még valami! Ha velem akarsz jönni, tartanod kell a tempót!- mondtam azzal bepattantam a kocsiba, és egy gyors indítás után a gázra léptem.

Nem telt bele kis időbe és ismét a nyomomban volt. El sem tudnám mondani mennyire szeretem… Sosem tudnék csak barátként tekinteni rá, de ha valamennyire mellette szeretnék maradni akkor nem lesz más választásom… Szerencsére mg idejében kapcsoltam, és próbáltam kiverni a fejemből, minden negatív gondolatot. Ez a nap most a boldogság napja, nem kéne hagyni, hogy kárba menjen.

Több, mint két óra múlva leértünk a partra, bár nem egyszer lassítottam drága követőm miatt.

Jó érzés volt kiszállni a kocsiból, már kicsit elzsibbadt a fenekem a sok üléstől, és a szellő is jobban járt idekinn. Rob és leparkolt mellém és kinyújtóztatta elgémberedett tagjait.

Segített kivenni a táskákat, mint kiderült nála semmi sem volt, de szerencsémre, én túlpörögve a dolgokat amúgy is mindenből többet pakoltam, mint amennyire szükségem volt. Lesétáltunk a homokba, szerencsére egyáltalán nem volt zsúfolt ez a strandrész így nem jelentett gondot, hogy magunk lehessünk minden féle rajongó tábor kísérete nélkül.

A homok forró volt, szinte perzselte lábfejem, s közben lábujjam között cikázott, míg a megfelelő helyet keresgéltük.

A plédet leterítve azonnal vetkőzni kezdünk, ezt az eszeveszett hőséget nem lehetett máshogy kibírni. Rob egy szál boxerben sütette magát és pedig fürdőruhában feküdtem.

Bekentük egymást napolajjal, s közben próbáltuk a legkevésbé sem érzékien végrehajtani ezt a műveletet.

A baseball sapka jótékonyan elzárta fejünkről a nap sugarait, így nem volt félő, hogy esetleg napszúrást kapnánk.

Egy cigi után összenéztünk, majd mindketten egyszerre kezdtünk el rohanni a víz felé.

Olyan kellemesen hűvös volt, hogy kívánni sem tudtunk volna tökéletesebbet.

Rob hirtelen eltűnt, de aztán váratlanul újra felbukkant és az ölébe kapott.

- Szóval úgy teszünk mintha barátok lennénk?-kérdezte incselkedve.

- Pontosan. –mosolyogtam.

- Rendben van barátom, akkor ezt biztosan nem bánod!

Mielőtt kettőt nyikkanhattam volna fogott és beledobott a vízbe. Hihetetlen ez az egész nap! Bárcsak mindig ilyen lenne… De a sötét felhők már gyülekeznek a fejünk felett…

14 megjegyzés:

  1. Szia drága!
    Ez annyira klassz lett.
    Örülök hogy Rob végül is utána ment, de honnan szedte hogy Kris elakarja hagyni?
    De legalább Kris elmondta neki hogy félreértette.
    Bár ez a "barátok vagyunk" dolog, ez az egy ami sosem fog köztük működni.
    Ez ismét fantasztikus lett, csak remélem semmi bonyodalom nem lesz azokból a sötét felhőkből.
    ÉS azt is hogy kapsz még jó sok komit, hogy mi kapjunk még egy fejlit ma.
    Pussz: Lizzyke

    VálaszTörlés
  2. Szia Angyalka!
    Aj, ajjj, gyűlnek afelhők? Remélem, nem kavarnak nagyon be. Szupi lett a fejezet, jó hogy Rob utána ment. Csak továbbra is bírja a tempót:)
    Puszi

    VálaszTörlés
  3. Örülök hogy Rob utána ment , de én annak ellenére hogy Kristen állítja boldog nem ezt érzem. Végig szomorú voltam! bár lehet hogy csak én vagyok ennyire depressziós XD
    Nem tudom mit csinálnék ilyen helyzetben, mindenesetre szar lehet:S
    Nagyon várom az új fejezetet!!!:D:D
    Pusz

    VálaszTörlés
  4. Angyalka :)
    Én komolyan már azt hittem h Brian egyik rokona lesz és azért követi Kristent, hogy megmondja neki h szálljon le Robról...nekem valami bajom van,nem tudom honnan szedtem ezt xD
    El se hiszed mekkora megkönnyebbülés volt mikor olvastam h Rob az és teljesen hülyeséget gondoltam xD
    xD Rob úgy vezet mint egy nyugdijas...ez igen tetszett :)
    Az egész nagyon tetszett...IMÁDOM :)
    Azok a hülye felhők meg....de remélem hamar kiderül és jön az örök világosság..nah ez egy kicsit nagyon hülyén hangzott xD
    Várom a folytatást :)
    IMÁDLAK(L)
    Orsi

    VálaszTörlés
  5. Ez a rész hihetetlenül felszabadult és vidám volt. Tetszett nagyon, de a vége valahogy aggaszt. Nem tetszik ez nekem Angyalka! Remélem hamar jön a friss rész, mert aggódom... :D

    Csöre

    VálaszTörlés
  6. Jaj de nagyon szerettem Angyalom!! Már most várom a kovetkezőt...és olyan érzésem van, hogy nem lesznek sokáig boldogok :(((
    Remélem nem :) ;)
    pusszi

    VálaszTörlés
  7. szia!
    nagyon aranyos lett ez a rész is:D olyan kis boldogságos:D és a vége.... na most izgulhatok a kövi részig:D
    várom a frisset:D

    VálaszTörlés
  8. HIHI!!!!!!!!!!!!
    Igazad volt azzal kapcsolatban amit mondtál nekem ma a résszel kapcsolatban bár nekem így is tetszett:)
    Ezek a nyugis részek már nagyon hiányoztak gyermeteg lelkemnek(HÚ EZ ELÉG KÖLTŐI LETT)
    Olyan kis kihagyható rész volt de még sem mert már hiányzott a nyugi:D
    Na jó én asszem abbahagyom a zagyvaságaimat tényleg látszik hogy csak 3órát aludtam:D
    MILLIÓ PUSSZI:))))))))))):))))))))):))))))

    VálaszTörlés
  9. Nekem is nagyon tetszett a feji :) De azok a baljós felhők :( Félek én is hogy a nagy örömködés nem fog sokáig tartani :( De azért remélem hogy hamar jön majd a nagy megvilágosodás és a sok sok boldogságoskodás :D

    Várom a kövi részt nagyon :D

    VálaszTörlés
  10. Jaj z olyan csodálatos, bárcsak ilyen lenne majd az egész napuk. Nagyon ttszik az egész :D ÉS ezek a Boldog részek a kedvenceim :) Anyira Happy az égész :D Várom nagyon a kövit. :)
    Puxy: Kacey

    VálaszTörlés
  11. Nagyon jó kis fejezet lett;)
    Grt hozzá
    Várom a folytatást
    Pussz

    VálaszTörlés
  12. Kedves Író(k)!

    Elnézést kell kérnem azért, hogy így reklámozom magamat, tudom, hogy ez nem szép dolog.
    A napokban megfogalmazódott bennem a terv, miszerint szeretnék komolyabb pályára lépni az írásban. Anno, néhány hónapja, írtam egy történetet, és most ennek dolgozom az átalakításán. Immár nem titok, szeretném majd kiadatni.

    Ebben szeretném kérni a segítségedet. Ahhoz, hogy a kiadás lehető legyen, a kiadónak meg kell bizonyosodnia arról, hogy van olyan közönség, akiknek a könyvet ellehetne adni.

    Nem azt kérem, hogy most azonnal fejvesztve rohanj hozzám, és bombázz kritikákkal, vagy legyél rögtön olvasóm... Semmi ilyesmiről nincs szó. Én csupán azt szeretném, hogy szánj rám néhány percet az életedből. Ha akár egyetlen sort is elolvasol a művemből, én már nagyon hálás leszek érte.

    Tudom, nehéz dolog terjeszkedni, ezért folyamodtam én is ilyen módszerhez. Ha talán lenne elég önbizalmam, akkor nem lenne szükség erre a módszerre... De én is csak emberből vagyok.
    Kitűztem magam elé egy célt, és ezt szeretném elérni. A módszereim tényleg nem a legjobbak, de kérlek, ezt nézd el nekem.

    Még egyszer bocsánat, hogy reklámoztam magamat.

    Ha esetleg ezek után még kedvet kaptál a történethez, itt megtalálod:
    www.twilightnilla.blogspot.com
    Üdvözlettel: Nilla

    VálaszTörlés
  13. Ohh ANGELöm ez szuper volt! :D :P :) Mikor Rob követtexDhihixDD és Kris hogy kinevette már szegény Robcit xD :P :P :D...
    Nagyon kivi vagyok mi lesz a kövibe! :P :D rem azért lesz benne vmi kis akció :D:P hamár multkor elmaradt a reggeli hancur xDD :P....
    Köszi Angel! (L):)
    Imádlak! (L)
    Nagyon tetszett! :)
    Pussz (L)(L)
    Nikky

    VálaszTörlés