A MAI NAPOT (Augusztus. 15- RS KISS) HIVATALOSAN ROBSTEN NAPNAK NYILVÁNÍTJUK! :]

2010. június 16., szerda

48.RÉSZ




Robsten II.



After Twilight Saga



48. Rész





-         Igen. A hír igaz. Megnősülök.
Mindenki hitetlenkedve bámult rám, Robra vagy rám és Robra. kezdett felkavarodni a gyomrom, ezért hirtelen elnézést kérve felpattantam és kisiettem a mosdóba. Nem volt egyszerű annyi emberen keresztül közlekedni, de szerencsére, sikerült magamban tartanom minden amíg ki nem értem. A wc fölé hajoltam és próbáltam nem elhányni magam. Félig a csempének dőltem, úgy tűnt a hűvös anyag enyhíti rosszullétem.
Úgy tűnik sikerült összeszednem magam annyira, hogy ne dobjam ki a taccsot itt helyben. Hideg vízzel megmostam az arcom, majd reménykedve abban, hogy már más a téma, visszasétáltam az asztalunkhoz. Tizennyolc aggódó szempár kísérte figyelemmel minden mozzanatom, ezért kiböktem egy gyors „jól vagyok”-ot majd helyet foglaltam.
-         Kristen ezt nem kéne engedned!- mondta Peter atyai aggodalommal hangjában.
-         Nem az én dolgom, nem az én döntésem- nyögtem ki bár még mindig makacsul a poharamra szegeztem tekintetem.
Éreztem, hogy Rob megmozdul, de aztán újra nyugton maradt.
-         Én tuti megkeresném, és ellátnám a csaj baját- mondta Nikki, olyan hévvel, hogy Kellan hirtelen odébb csúszott pár centit.
-         Nikki azzal sem megyek sokra, attól a tények még tények maradnak. És nem is az a lány akaszkodott Robra hanem a családja.
-         Ahogy én látom, inkább Rob akaszkodott a családra- mondta Taylor, de olyan halkan, hogy a távolabb ülőknek nagyon hegyezniük kellett a fülüket, hogy megértsék.
Rob erre már nem bírt nem reagálni. Idegesen elvett egy újabb poharat és a tartalmát lehúzva a kelleténél kissé ingerültebben válaszolt.
-         Értsétek már meg, hogy Kristent szeretem! nem tudjátok, hogy milyen voltam, nem tudtok semmit! Ne akarjatok ilyen könnyen ítélkezni. Ismertek engem, tudjátok, hogy nem tenném meg, ha nem érezném úgy, hogy szükséges! Kristen már tudja, ő mindent tud, és megérti. Látta, hogy mivé változtam és azt is elmeséltem neki, hogy minek a hatására. Kérlek ne ítéljetek el pár elkapott szó alapján. Most már ugyanaz a Rob vagyok, aki régen, a barátotok, aki családtagként szeret titeket! Csak azért nem mesélek el mindent, mert nem könnyű erről beszélnem. Szegény Kristent is sokszor megsebeztem mire megnyíltam előtte, ne akarjátok ezt ti is átélni.
Rob szavai úgy tűnik nagy hatást gyakoroltak mindenkire, mivel a csapat nagy része lesütött szemmel szégyenkezett az előbbi hirtelen és meggondolatlan reakciók miatt. Az idősebbek mint, Peter és Elizabeth vagy Billy még közelebb is jöttek, hogy megöleljék. Az egész csapat biztatta Robot, hogy bármit is tesz ők mellette állnak, és támogatják mindenben. Mint kiderült, mindenki kapott meghívót, de a többség vagy értetlenkedett vagy egy poénnak tartották az egészet.
Én csak csendben ültem és végignéztem ahogy ez a sok ember, a barátaim egytől egyig szinte áldásukat adják életem leggyászosabb napjára. Nem bírtam tovább, itt volt vége.
Felálltam és úgy tettem, mintha ismét a mosdóba mennék, de aztán észrevétlenül az ajtó felé vettem az irányt és kisiettem a helyiségből.
A levegő egy kicsit hűvösebb volt, mint a nyári este megkövetelte volna, de most kifejezetten hálás voltam ezért.
Nem tudtam hová menjek… A hotelbe nem volt kedvem visszamenni, inni sem volt már kedvem sőt semmihez, csak magamban lenni és lelkiekben összezuhanni valahol.
Aztán hirtelen beugrott… Hét óra van, még nincs túl késő, akkor már miért ne szakadhatna rám minden egyazon napon.
Farzsebemből előhalásztam a mobilt és tárcsáztam egy barátomat aki a mobiltársaságoknál dolgozott.
-         Philip szia, itt Kstew. Dolgozol ma?.....Remek! Tudnál nekem segíteni, volt egy rejtett számú hívásom ma négy harminckor. A számom 06204200225….. Rendben várok köszi!
Nem voltak kapcsolataim pláne nem a nyomozgatás terén, Phillel még a horrorfilmem forgatása közben ismerkedtem meg, mert a testvére játszotta az öcsémet.
Most nagy szerencsém volt, hogy még idejében eszembe jutott, mivel pár perc elteltével már meg is kaptam a kívánt számot.
-         Az adósod vagyok! – azzal le is tetem a telefont, hogy a kapott számot tárcsázzam.
-         Szia Kristen vagyok. Kristen Stewart. Mégis csak jobb lenne, ha ma találkoznánk. Akkor a megbeszélt helyen fél óra múlva? … Rendben. Szia.
Ezzel is megvolnánk. Azért mondtam fél órát, mert nem volt kedvem kocsival menni, inkább sétálni akartam és cigizni.
Elindultam. Pár lépés után a telefonom rezegni kezdett. „RPatts”.
Abban a pillanatban kinyomtam és kikapcsoltam a telefonom. Nem akartam vele beszélni, most igazán nem. Ez nem egy amolyan makacs összekaptunk és duzzogok szituáció volt, hiszen össze sem kaptunk. A fél óra bármilyen lassan is akartam odaérni, nagyon gyorsan letelt.  A kávézóba belépve gyorsan körülnéztem a helyiségben, nagy szerencsémre egyedül ücsörgő lányt nem láttam, így kényelmesen helyet foglaltam a legközelebb eső asztalnál és vártam, hogy az ismeretlen lány megérkezzen.
Újabb cigire gyújtottam, de szinte még el sem tettem az öngyújtómat, megjelent egy átlagos külsejű kedves arcú huszonéves csaj és egyenesen az asztalom mellett állt meg s a kezét nyújtotta. Tényleg nem volt egy sugárzó külsejű valaki, de rondának azért egyáltalán nem mondtam volna. Bemutatkozott. Johanna Morris. Naná kimás…
Kezet fogtam vele, bár azért arra nem vettem a fáradtságot, hogy felálljak, mint ahogy az illendő lett volna.
Egy percig csak némán ültünk egymással szemben, közben a pincér is kijött én csak egy újabb erőset kértem ő is… csak ő kávéból.
-         Tudom, hogy Rob és te… Szóval, hogy köztetek volt valami… És valószínűleg még most is lenne, ha a családom nem kényszerítené hozzám. Mondta a lány majd lesütötte a szemét. Már most elérte, hogy sajnáljam… Hurrá!
-         Rob is szeretné, mármint nem igazán családi kényszer, inkább lelkiismereti…- mondtam teljesen őszintén.
-         Akkor is kényszer.
-         Miért hívtál ide?
-         Mert szerettem volna, ha nem utálsz… Már amennyire ez a körülményekhez képest lehetséges.
-         Értem.
-         Elszerettem volna mondani, hogy …. Szeretem Robot, a magam módján. Úgy értem, helyes és jószívű. Belé tudnék szeretni.  Esküszöm neked, hogy mindent elfogok követni annak érdekében, hogy jól érezze magát ebben a házasságban és, hogy… Belém szeressen.
Egyik részem szét tudott volna robbanni, és itt helyben megtépni ezt a csajt amiért itt ecseteli, hogy ő és Rob még egyszer milyen boldogok lesznek. A másik részem azonban látta az őszinte arcot, és láttam rajta, hogy szavait nem támadónak hanem inkább védekezőnek sőt, sokkal inkább vigasztalónak szánja.
Amolyan: „Ne aggódj, ha már tőled elveszik, attól én még megpróbálok neki örömet okozni és nem kell attól félned, hogy felesleges volt ez az áldozat„ dolog….
-         Rendben… Tedd őt boldoggá. Ezt az egyet kérem. - mondtam teljesen őszintén s próbáltam visszafojtani minden felszínre törő érzelmemet.
Már majdnem felálltam amikor eszembe jutott még valami:
-         Johanna… Csak egy utolsó kérdés… A meghívó.
-         Igen tudom, ne haragudj!! Őszintén szólva nagyon reméltem, hogy nem érted félre! Nem hadüzenetnek szántam, csak szerettem volna ha szabadon dönthetsz… Ne érezd úgy, hogy bármiből ki vagy rekesztve… Bár őszintén szólva magamra is gondoltam ebben az esetben, mert azt sem szerettem volna, hogy attól kelljen rettegnem, hogy egyszer csak megjelensz és nekem esel…
-         Nem teszek ilyet. De őszintén szólva nem hiszem, hogy ezt végig bírnám nézni…
-         Szerintem gyere el. Talán így könnyebb lesz elengedned… De te tudod, a döntésszabadságot megadtam.
-         Akkor én most mennék… Öhm.. Köszönöm Johanna.

Azzal kisiettem az ajtón és csak reménykedni tudtam, hogy nem roskadok össze már az első sarkon







29 megjegyzés:

  1. Angyalkám hogy lesz ebből happy end??:):(
    de azért tetszett a rész:)
    pussz Rami

    VálaszTörlés
  2. Ez olyan nem is tudom hogy fogalmazzam meg, talán az a jó szó rá, hogy reménytelen. Nem tudom én sem, hogy mit fogsz ebből kihozni, jelenleg nem látom esélyét annak, hogy valaha is boldogok lehetnek egymással. De azért reménykedek. :) Tetszett nagyon!

    Csöre

    VálaszTörlés
  3. naon naon tetszett ( mint mindíg :)) de most akkor ha ilyen jófej a csaj meg minden akkor minek csinálja ezt ? még ha csak nem is szereti ???jajj naon kíváncsi vok mi lesz ebből ..
    köszii
    puszii
    Natii ŁŁ szerííí

    VálaszTörlés
  4. Hát ANGELöm már megint miért kellett pont itt abbahagyni..bammeg..nem igaz!!!! :@ :D (L) ...
    Amugy kivi vagyok hogy azt a tel számot honnan szedted,mármint csak igy bepötyögtél vmit azt kész? xDDDDD..... na mind1 xDD...Jaj meg az a részt tetszett amikor rendeltek, és Kris rendelt egy újabb erőset mig a hülye picsa csak egy kávét xDDD hehexD az vicces volt xDD ....
    De amugy nagyon jóó volt az egész feji!!! :D
    Csak az a hülye picsa :@ .. jóó igaz tök rendi volt meg minden ,de ház bmeg!! Oda jön szerencsétleg Krishez és ilyeneket mond hogy majd ő szeretni fogja Robot meg hogy sajnálja a meghívot...hát mennyen mán a picsába!!! :@
    Én akkor se kedvelem a csaj még ha ilyen kis kedves meg minden...inkább mondaná azt hogy oké felejtsük el ,hagyom hogy boldogok legyetek Robbal, nem avatkozom az életetekbe!! ..ááá.. felidegesit az a hülye kis *** :@ ...
    bocs ANGEL asszem leállok mert igy is zagyvaság amit összeirtam xD :S ...
    IMÁDLAK! (L)
    És köszi a fejit! Szupi volt :D (L) :)
    Pussz (L)
    Nikky

    VálaszTörlés
  5. jaj, ez gonosz volt, így abbahagyni.
    és hogy nemsokára vége? még belegondolni se akarok.
    Amúgy isteni volt, kiváncsi vagyok nagyon, mi lesz ebből.
    És a vége, hát szóhoz se jutok, szegény Kris.
    Várom is a happyt hogy végre boldogok legyenek, meg nem is mert akkor vége lesz, de utána ott lesz a másik ficed, amit szintén imádunk.
    Pussz

    VálaszTörlés
  6. Szia :)

    Én sem értem, h csaj miért nem ajánlotta fel, h nem megy hozzá Robhoz, mert látja Kristenen, h mennyire szereti :D
    Bár a helyében kitekertem volna a nyakát, akármennyire is jópofizik vagy legalább egy kiadós veszekedést eredményeztem volna ;)
    De, azért elág sz@r érzés lehet, h megtaláltad az "igazit" és Így kell elengedned egy másik nő karjaiba :(
    remélem mihamarabb kihozol vmi nagy fordulatot belőle, h újra boldogok lehessenek :)
    pux
    Katka

    VálaszTörlés
  7. happy end-re esély sincs, de reménykedni kell!!!
    nagyon klasszul írsz :D
    csak így tovább :D
    várom a kövit :D pux

    VálaszTörlés
  8. nagyon jó, csak elszomorító. Remélem végre megoldódik a helyzet és vége a lesz a mártíkodásnak. Szép, szép dolog, de akkor is :D
    Várom nagyon a folytatást.
    Puszi (K)(L)

    VálaszTörlés
  9. Öld meg a csaj! :D
    Na jó nem kell annyira szadistának lenni...De tényleg hogy lesz itt happy end???:(

    VálaszTörlés
  10. atyám. nem tudom hogy meddig fogod még tudni fokozni ezt a feszültséget, de néha úgy érzem hogy szét fog hasadni a koponyám (persze nem fizikailag érzem, bár néha már durva)
    én nem igazán tudnám eldönteni Kristen helyében hogy mit csináljak. mert ha elmegy az esküvőre, akkor ....hát nekem tuti megfordulna a fejemben hogy egy kicsit szabotálom a dolgot. de ha nem megy el....áhh inkább hagyjuk mert elbőgöm magam. ez nagyon durva. stresszben élek a történet miatt. (és pedig azt Sellye János bácsi is megmondta hogy nem túl jó.)
    igazság szerint én csak abban reménykedek hogy valami jó fog kisülni az egészből. hisz csak nem vagy olyan kegyetlen velünk, hogy elválasztod őket és vége a storynak.
    kíváncsi vagyok a folytatásra. várom a friss fejezetet. (mert ez is fantasztikus volt)
    puszi
    Dytta

    VálaszTörlés
  11. NYUGI CSAJOK, NE AGGÓDJATOK MÁR ENNYIT! MINDEN KI VAN TALÁLVA, HAPPY AND LESZ AHOGY MEGÍGÉRTEM :D

    VálaszTörlés
  12. szijja :):)

    remélem happy endet faragsz ebből a töriből is :):) mióta kiderült hogy Rob megnősül azóta minden részt sírva olvasok el :):)
    remélem az esküvön ott lesz Kris is és Rob az oltárnál azt mondja annak a Johannának hogy nem mert Kristent szeretem :D:D én igy irnám emg :D:D

    puszi :) siess a következővel :)
    Grétus

    u.i.:bocsi h ritkán irok komit

    VálaszTörlés
  13. Szia Angyalka!

    Olvaslak ám, csak nem nagyon írok komit.
    Nagyon jó a történet bár egy kicsit szomorú:(
    várom a folytatást:)

    VálaszTörlés
  14. Szia! Köszönöm neked! Ez a rész is szívfacsaróra sikeredett. Remélem a mostani körülmények ellenére Happy End lesz a történet vége.
    Várom a folytatást.
    Pusz, Kate

    VálaszTörlés
  15. szia!
    nagyon jó lett, szomorúan jó:D annyira össze vannak szegények zuhanva... csodálom, h Kris így bírja.. meg hát Rob is...
    várom a kövit, meg már a happy endet:D, h végre boldogak legyenek:D

    VálaszTörlés
  16. ÁÁÁ király volt!!
    Olyan szomorú de még is valahogy boldog nekem mert azért még jó látni h Rob is nagyon szereti Kristent és tényleg csak lelki ismertből megy hozzá!!Nem tom h kivette észre lehet h téves következtetés de sztem még nagy szerepe lesz ennek a "rosszullétnek" vagy is remélem!!!
    By:Mesi

    VálaszTörlés
  17. jóóó volt, de azért jobb lenne ha ez a csaj végre felfogná hogy nem lehet soha az övé Rob szíve... még hogy beleszeret majd :D haha neeeeem ugye neeeeem?
    hogy lesz ebből végül happy end?
    talán a csaj az esküvőn mondd Robnak nemet?
    nagyon várom már a kövit!!!!

    pusziii

    VálaszTörlés
  18. Derohadtjóóóvollllllttttt !!!! *-* Én nem várom a végét, nem akarom, hogy vége legyen. :( :D
    Ügyes vagy, de tényleg, nagyon. :D

    VálaszTörlés
  19. Szia! Nagyon jó volt... ismét... azért örülök, hogy gyakrabban van ismét friss, és már nagyon várom a kövi részt.Kiváncsi vagyok már, hogy mi lesz a végkifejlet. pusz: Zs.

    VálaszTörlés
  20. Szia Angyalka!
    Csajok,ha azt mondta,hogy Happy End lesz akkor az is lesz.

    Angyalka miért lesz nemsokára vége???Én nem várom a végét mert akkor nem tudom ezt a történetet olvasni (XD ez mondat érdekes lett)
    És nekem valamennyire szinpatiku s ez a csaj.És nekem is vannak elméleteim,hogy miként lesz Happy End...
    Na ennyit szerettem volna írni.

    VálaszTörlés
  21. Öööhm... nem is tudom, mit írjak. Teljesen összezuhantam, és letargiába estem, mint Kristenék. Kavarognak bennem az érzések, és csak azt kérdezem: MIÉRT? Amikor annyira szép lehetne minden: Ha a csaj végre szabad utat engedne nekik. Na, ez ömlött ki belőlem. Amúgy fantasztikusan jó lett a fejezet, és felcsigázva várom a kövit!
    Kár hogy nemsokára vége, már azéletem részévé vált.
    Puszi

    VálaszTörlés
  22. Huh, még mindig imádom ezt a történetet és áááá. DRÁMA!!! :D Mondjuk szívás, hogy ilyen rendes a csaj így nincs miért megtépni.:S
    Kiráz a hideg a gondolatra, hogy ezek tényleg összeházasodnak. Inkább szökjenek meg Kristennel! Kris úgyis hamar eltudná feledtetni Robbal az egészet... hhhmm.
    Ráhagytam!:D

    Csóközön<3

    VálaszTörlés
  23. nagyon kíváncsi vagyok mi lesz ebből
    hogy Kristen és Rob együtt lesznek ??? remélem igen

    VálaszTörlés
  24. Hogy rohadjon meg az a kis ribi. milyen szemét már?? ajjj...
    Még van pofája elküldeni a meghívót.
    Nagyon remélem hogy nem fognak összeházasodni vagy ha igen akkor a csaj meghal vagy valami történik vele.
    Szegény Kris:S:S:S
    Frisset,frisset:D:D

    VálaszTörlés
  25. Angyalom,most már csak az vigasztal,hogy ennek az egésznek happy end lesz a vége :)
    Én ezt a csajt totál nem értem...ha ennyire tudja h mit volt/van Robék között akkor igazán lehetne olyan jószivű,h lefújja az egészet és hagyja h Rob és Kristen boldog legyen együtt :/
    Mondjuk engem ezzel a dumájával nagyon nem tudott volna meggyőzni...
    Az eleje meg hát...nem is tudom mit irjak róla... :) Megértem Robot,de nem örülök neki.. :)
    Nah most már tényleg nagyon várom a folytatást,nem mintha eddig nem vártam volna xD és amúgy is IMÁDTAM :) tudod,mint mindig:P
    Puszi(L)
    Orsi

    VálaszTörlés
  26. sírok...

    Bibi

    VálaszTörlés
  27. Amúgy hány része lesz? :)
    Nagyon imádom a történetet,de már nem bírom ki.
    :DD
    Legyen már vége..:)
    (L)
    Ja és mikor lesz friss?????
    És még egy kérdés......Ha vége lesz ennek a történetnek ugye írsz másikat? :P
    Bibi

    VálaszTörlés
  28. Most azért utálom Johannát, mert kedves vol Krissel:D
    Jaj mik lesznek még itt...:D Várom a kövit:)
    Boro

    VálaszTörlés