A MAI NAPOT (Augusztus. 15- RS KISS) HIVATALOSAN ROBSTEN NAPNAK NYILVÁNÍTJUK! :]

2010. június 29., kedd

2.RÉSZ




Robsten III.


In the enchantment of the desire


A vágy bűvöletében 





Visszasétáltam a helyemre, mert hamarosan következett a díjátadás.  Nekem oldalról kellett bevonulnom és már a felbontatlan borítékot is a kezembe nyomták.
Láttam ahogy a hatalmas kivetítőkön lejátsszák a rendezők filmjeinek rövid részletét majd külön is megtapsoltatták a még izguló jelölteket.
Nem szívesen lettem volna  a helyükben, bár a sajátomban sem. Miután felolvasom a nyertes nevét hét rendezőből hat utálni fog, egy pedig azzal lesz elfoglalva, hogy minél meghatóbb szívhez szóló köszönőbeszéddel rukkoljon elő anélkül, hogy ne tűnne túlságosan nagyképűnek vagy beképzeltnek.
-         A bírák már meghozták a döntést és az internetes szavazások is lezárultak.  Most jöjjön tehát a lány aki a győztes nevét kihirdeti: Kristen Stewart!
Remek… Hurok a nyakra…..
-         És a fiú aki a díjat adja át: Robert Pattinson!
Inkább egy gyorshalál, mint ez a lassú akasztás…
Így már minden világos, ráadásul ő tuti, hogy nagyon jót mulatott rajtam mindeközben…
Egyszerre léptünk fel a színpad két oldaláról a pódium felé sétálva, mintha egy jól megrendezett és betanult koreográfiát követnénk.
Rob persze megint elővette tízmilliós és háromszázhúsz wattos mosolyát, mire nők százai sikítottak fel a teremben.
Mellém lépett és rám vigyorgott.
Mérgesen visszanéztem rá, mire ő megszólalt a mikrofonba:
-         Az a boríték nem fog ám magától kinyitódni- mondta mézédesen félig felém, félig a közönség felé fordulva mire mindenki nevetni kezdett.
Nyilvános égetés. Szép. Sportszerű. Legszívesebben tökön rúgtam volna, hogy letöröljem azt a gúnyos mosolyt a képéről.
Egy mozdulattal feltéptem az átkozott papírt, majd felolvastam egy általam tök ismeretlen rendező nevét, aztán fürkészni kezdtem, hogy ki áll fel a nézők soraiból, közben meg igyekeztem mosolyogni és tapsolni, mint mindenki más a teremben.
Egy negyven körüli pasas állt fel, elég jóképűnek mondanám, már ha apakomplexusom lenne, aztán vigyorogva hozzánk sétált, adott két puszit, majd kezet fogott Robbal és átvette tőle a díjat.
Ezt a pillanatot vártam. Gyorsan lesiettem a színpadról és fújtam egy nagyot. Páran odajöttek üdvözölni, bár fogalmam nem volt kik azok, majd egy szervező nő, legalábbis a szája elé állított mikrofonja és a kezében lévő papírkupac erre utalt, odajött és közölte, hogy már kint áll a limó, ami az after partyra visz.
-         Kösz, de én in inkább hazamegyek- mondtam, és indultam is, hogy minél előbb átöltözhessek, de ő megállított és közölte, hogy kötelező ott lennem, legalább egy órát, mert a reflektor fény ott is várni fog a vörös szőnyegen és meg kell jelennem. Ellent mondást nem tűrően a kezembe nyomott egy vip kártyát és magamra hagyott.
Káromkodva kisétáltam, majd próbáltam minél előbb átvergődni a tömegen és a limuzinhoz érni, hogy a lehető leggyorsabban túlessünk azon az egy órán.
Már kifelé menet a nevem kiabálták a fotósok, ezért pózoltam párat, majd bevágódtam a limóba, ahol a stylistom várt…
Mióta van nekem stylistom? A csaj gyorsan elmagyarázta, hogy át kell öltöznöm mivel ez a protokoll, aztán közöltem vele, hogy nagyon jól tudom, mi a protokoll, csak nekem egyáltalán nem állt szándékomban elmenni arra a partyra így másik ruhával sem készültem.
Erre önelégülten mosolygott és közölte, hogy páran számítottak rá, hogy ez így fog történni, ezért mindent elkészítettek és olyan ruhát kerestek, hogy a mostani sminkemhez is passzoljon, így ez sem okozhat gondolt.
Hát ez hihetetlen. Vajon ez a csaj akkor is így nevetne, ha menetközben valami véletlen folytán kipottyana a kocsiból?
Marha kényelmes kapkodva átöltözni egy limó hátsóülésén… Ha a csaj nem segít, azt se tudtam volna, hova kerül a kezem és hova a fejem, valószínűleg úgy festettem volna, mint egy fejetlen múmia…
Így azonban tündöklően és fantasztikusan szexi voltam, csak kár, hogy a ruha amit rám adott nagyjából olyan szűk volt, hogy nem kellett azon gondolkodnom, ha elejtek valamit akkor lehajoljak-e érte, mert abból nagyon ronda villantás lett volna, és én nem vagyok Britney Spears vagy Paris Hilton.
A cipőmnek meg olyan magas sarka volt, hogy ennyi erővel gólyalábon is érkezhettem volna, akkor sem tűntem volna esetlenebbnek.
A sebesség csökkenni kezdett majd megállunk. kinéztem a sötétített ablakon és rengeteg firkászt meg egy hosszú vörös szőnyeget láttam, így megpróbáltam nem kiesni a kocsiból.
Valaki kinyitotta az ajtót, én pedig a lehető legelegánsabb módon próbáltam egyszerre kikászálódni és közben összezárni combom. Sikerült.
Azonnal mindenki a nevemet kiabálta így mosolyogni kezdtem és odamentem pár képet csináltatni és hagytam, hogy kérdésekkel bombázzanak.
Érdekes módon minden kérdés Robert nevével kezdődött. Megint együtt vagyunk-e? Milyen őt újra látni? Tartottuk-e a kapcsolatot közben vagy haragban váltunk el egymástól? Többnyire csak hápogtam és idióta válaszokat adtam.
-Megint együtt vagytok?
- Igen, most is itt bujkál valahol a zsebemben a kis édes…
-Milyen őt újra látni?
-Miért annyit változott?
-Haragban váltatok el?
- Fiúk ti jobban tudjátok, nem ti írtátok, hogy Rob cuccait árverezem, ő meg szifiliszt kapott el tőlem?

Nem mentek velem sokra, de ezt azt hiszem már kezdték megszokni.
Hirtelen újabb hangzavar támadt, még sokkal hangosabb, mint az előbb.
-         Robert, Robert!!!
Ezek szerint megérkezett őfelsége. Kezdtem gyorsítani a lépteim, de folyton megállítottak, hogy nyilatkozzam.
Már majdnem sikerült beérnem, amikor felhangzott a rég nem hallott kiáltások sorozata.
-Robsten! Robsten!
Körülnéztem, hogy mi van már, mire Rob ott termett mellettem és a derekamra helyezte kezét, hogy letudjanak minket fényképezni.
Gyönyörű képek készülhettek, ő a kamerába mosolyog és ölelget, miközben én próbálok észrevétlenül kiszabadulni a szorításából és fintorogva nézek rá.
Ahogy megérkezett a következő sztár és végre leszálltak rólunk, Rob egyből elengedett, majd a váratlan szabadságot kihasználva egyből bemenekültem a clubba.
Na nem mintha nagyon tartottam volna attól, hogy üldözőbe vesz elvégre minden csak a kamerának szólt, de azért szerettem volna tisztes távolságba húzódni tőle.
A bárpulthoz ültem, jó szokásomhoz híven, hogy legalább hasznosan teljen azaz egy óra amíg raboskodom.



/Kérek szépen komikat, komikat Pls, szegény komifüggő Angyalkának XD /

18 megjegyzés:

  1. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!!!!!!!!!!!!
    Ezek a megjegyzések Kristől:D
    "akár gólyalábon is érkezhettem volna""nem akarok Paris és Britney lenni"
    Hát te csaj.Annyira szeretem ezt a beszolok a másiknak stílust bár asszem ezt már szóvá tettem az előző történetnél is :D
    Nagyon jó a stílusa :))
    Gondolom azért majd meg fog változni :)
    Várom a folytatást.
    MILLIÓ PUSSZI DRÁGÁM:)))):)))):))))):))))))

    VálaszTörlés
  2. ohh. és akkor most jön az hogy Kris kicsit többet ivott és... áh már megint kombinálok. nagyon jó fejezet lett. érdekes történet. egyre kíváncsibb leszek hogy vajon összejönnek-e valamikor vagy sem.
    szuper fejezet lett, de szerintem ezt nem is kell mondani mert egyértelmű. várom a folytatást
    imádtam. imádlak
    puszi
    Dytta

    VálaszTörlés
  3. Még semmit sem tudok pontosan :D De kimondhatatlanul örülök, hogy tetszik, mert állatira parázok még mindig, hogy mit szóltok hozzá :D (L)

    VálaszTörlés
  4. Aha, Kristen jól el van. xd Tiszta társasági lény, szerintem legszivesebben mindenkit kinyírni.:D Na jó nem!
    Rob....höh, kicsit bepöccentem rá, hogy csak a kamerák miatt állt oda. Lazán megérdemelt volna egy tökön rugást.Amolyan magas sarkúsat.:D
    Heh.:D Na nem idehesítelek tovább.xd
    Nagyon jó volt és baromira siess a következővel. :D
    Csóközön<3333

    VálaszTörlés
  5. Angyalka!
    Ez anygszerű lett!
    Imádtam!
    Rob és Kris nem igen békül ki egy hamar!
    Várom a kövit!
    Puszi

    VálaszTörlés
  6. kurva jó. most is a zsebemben van a kis édes...ezen behaltam. Most aztán már kiváncsi vagyok, hogy miért vannak fasírtban?? :)
    Kriszti

    VálaszTörlés
  7. Kedves kommentfüggő Angyalka :D
    Akkora-jó-poénjaim-vannak Kristen mindjárt mond neked valami vicceset. xD
    Azt szeretné veled közölni, hogy Mijmajjal, ők is egy hasonló sztorit találtak ki.
    Na jó. Kurva szar magamról E/3-ban beszélni :D
    Szóval ja. Hasonlót találtunk ki... sőt majdnem ilyen :D MEgint együtt rugózunk, cica? :D
    Lényeg a lényeg, hogy nagyon imádom :D Tudod, te milyen vagyok :P Ez kész személyre szabott heroin :P
    (L)

    VálaszTörlés
  8. Nah tessék :D Írjátok ám meg nyugodtan, ne törődjetek az enyémmel, úgyis máshogy fog alakulni :D Meg persze dobjatok majd linket ha kész!! :D
    Imádlak baba!!! (L)

    VálaszTörlés
  9. Háá,imádtam.Kristen nagy arc,a beszólásai imádnivalóak.Csak gratulálni tudok.Remélem jó hosszú sztori lesz:)
    Sian

    VálaszTörlés
  10. Szia!
    Ez a töri is annyira tetszik mint az előzőek !
    Bírom hogy nem bírják egymást xD
    Olyan édik *cukíí fej*

    Nagyon várom a kövit!
    puszííí
    Tincsu

    VálaszTörlés
  11. ÁÁ éljen új töri már most imádoooom(L) Angyalka (drága,tehetséges..és a többi :D XD )bármilyen történetet kezdesz el írni az rossz nem lehet imádom a storyt jaj várom a folytatást 100000 csók (és eclipsi-es hetet )kíván:Szofi

    VálaszTörlés
  12. Szia!

    Nekem nagyon tetszik! Ilyet még úgysem olvastam, mert senki sem írt még ilyen témában! Szóval írj csak serényen, mert folyton olvaslak ám!
    A stílusod még mindig nagyon tetszik. Ilyen a való élet. Valahogy Krisről mindig el tudom képzelni hogy ilyen a stílusa, bár Robét annyira nem, de mint mondtam, ez a történet ettől egyedi. Valaki be meri feketíteni Robot! XD

    puszi

    VálaszTörlés
  13. Szia drága!
    Annyira jó hogy újra van RobSten fic.
    Millió pussz ezért.
    A sztori is nagyon király, furi hogy így nem bírják egymást, nemsemmi dumákat vágnak egymáshoz, jókat szoktam norulni rajtuk.
    De gondolom ez az utáljuk egymást dolog előbb utóbb változik, igaz? :)
    Kíváncsian várjuk, mi fog, ha fog történni még azon a buli. (Rem nem kell sokat várni) :)
    Fantasztikus lett mint minden alkotásod,imádlak, pussz: Lizzyke
    (L) (L)

    VálaszTörlés
  14. Angyalkám! Hát mit is írjak? :) Kris beszólásaitól fetrengek a röhögés miatt! Nagyon ott van! :D Rob meg hát na, kicsit köcsög azért, hogy teszi a szépet a kamerák előtt. Na kivi leszek én erre a békülésre. Szerintem húzni fogják még egymás idegeit, te meg ezzel az enyémet! :D Szóval tetszett, tetszett, tetszett. Nem gondoltam volna, hogy ilyen gyorsan jön az új Robsten történet, de nagyon nagyon örülök neki. :) Várom a folytatást! :)

    Csöre

    VálaszTörlés
  15. Jajj te kis komifüggö Angyalka!! :D :D xD....


    Azért Rob milyen köcsög volt már Krisszel :D :D tudom nem vicces,de ugy is happy end lesz maaaajd a vége! :D :D xDD...de tényleg mekkora egy suttyó volt már Rob! :D lol..
    Kris bezzólásai az interjúknál xDDD annyáád! :D xDDDDD Ez mekkora volt már basszus!! :D :D xDDDD..
    Robert szifiliszes xDDDD Ez hülye!! xDDD...atyuristen!!XDDDDD de jóót nevettem xDD hehe xDD hehe xDDD....
    Azért oké hogy ennyire "utálják" egymást xD :D de jöhetne már vmi kis...tudod!! :D xDD...huu de hülye vagyokxDDD na mind1 xDD nem fontos xDDDD... az a lényeg hogy ragadjon a bélyeg!xDDDDDDDD....okéé leálltam xDD...
    Szóval a feji az hihetetlenül KURVA JÓÓ VOLT!!!! :D :D xDDD
    IMÁDTAM!!! Tök jóó kedvem lett vaze xDDDD...
    IMÁDLAK ANGEL!!!! :D :D tudod nem gáz hogy néha béna vagy :D azért még (L) :D xDDDDD...
    Köszii a fejit csajszi!! :D :D
    Pussz (L) (L)
    (hülye)Nikky
    UI:ime Nikkytől egy újabb szar komi xDDD remélem jót fogsz nevetni xDDD :D :D xDDD

    VálaszTörlés
  16. Fúúú Angyalka Te vagy a best!!! Már megintmit találtál ki?? :D
    Imádlak! Mikor lesz könyved mert már nagyon jó lenne téged olvasni rendesen is!! (L)

    VálaszTörlés
  17. nagyon várom mi lesz ebből :P
    hulla vagyok XD remélem nem baj, de most csak ennyit tudok írni XD
    pusszi ♥

    VálaszTörlés
  18. szia!
    hú, nagyon tetszett!!!!! :D
    Kris és a pia:D na már várom, h megtudjam mi fog történni ezen az afterpartyn, mert van egy olyan sejtésem, h ez nem lesz eseménytelen:D
    olvasok is tovább:D:D:D

    VálaszTörlés