A MAI NAPOT (Augusztus. 15- RS KISS) HIVATALOSAN ROBSTEN NAPNAK NYILVÁNÍTJUK! :]

2010. június 30., szerda

3.RÉSZ- Azt ígértem ez a történet más lesz? Egy kicsit őrültebb? Akkor adjunk rá kakaót!! :D




Robsten III.


In the enchantment of the desire

A vágy bűvöletében




A második pohárnál tartottam, amikor odajött hozzám, egy félig kigombolt inges csávó és egyből nyomulni kezdett. Láttam rajta, hogy nem kicsit ittas ezért először próbáltam tapintatosan elküldeni a fenébe, de amikor a combomra tévedt a keze, legszívesebben pofon vágtam volna.
- Ne már, most mit ellenkezel az a srác fizetett és azt mondta tuti benne leszel mindenben. Bár téged pénz nélkül is szívesen vállaltalak volna!
Az említett személy felé fordultam, és biztos voltam benne, hogy pár másodperce még minket bámult. Rob…
Rendben… Ha ő így akarja játszani ezt a játékot akkor belemegyek, mert biztosan nem erre számít. 
-         Tudod mit, te jó pasi vagy, ne hagyjuk kárba veszni azt a pénzt.
Azzal felálltam, és szexin mosolyogva és illegetve magam a tánctér felé húztam. A pasas persze nem ellenkezett, hanem élezte váratlan pálfordulásom. Kihívó táncom csak addig terjedt, hogy látszólag dörgöltem magam ismeretlen csábítómhoz és az ő kezét is láthatatlanul hárítottam, amikor illetlen helyekre merészkedett. Na meg a mini ruháról sem feledkezhettem meg, új szólást alkotva azt dünnyögtem magamnak: csak addig nyújtózkodj amíg a ruhád ér.
Úgy tűnt Rob szép lassan bekapja a csalit, mert már azzal sem fáradt, hogy titkolja, egyfolytában minket bámul. Úgy tűnik a terve túl jól sikerült… számomra, ugyanis egy kis ravaszsággal ellene fordítottam rosszindulatát.
Diadalittas mosolyt lövelltem felé, majd a pult felé vettem az irányt, hogy folytassam az ivást.
Felültem egy bárszékre és reménykedtem, hogy ez az este nem tartogat több meglepetést.
Közben lopva körbepillantottam, de Robot már sehol sem láttam. Végre. Rágyújtottam, majd nem sokkal később cigim elnyomva úgy döntöttem, hogy letelt a fránya egy óra és végre hazamehetek.
Kifelé menet beleütköztem még pár paparazziba, de már megtettem a kötelességem így nem álltam le velük bájcsevegni.
Beszálltam a limóba és kértem a sofőrt, hogy azonnal vigyen haza. Eléggé félelmetesen vezetett, de azért nem sokára leparkoltunk a ház elé. A sofőr kinyitotta az ajtót, én meg azon ügyködtem, hogy ismételten kitudjak szállni fennakadás nélkül.
Az ajtót kinyitva éreztem, hogy valaki mögöttem áll, s láttam a sofőr fekete egyenruháját meglibbeni, majd az illető az ajtóhoz szorított és valami fémes kattanást éreztem a csuklómon. Még időm sem volt megijedni, csak vártam a folytatást. Azt hiszem azt gondoltam, hogy ez egy vicc vagy egy félreértés.
A sofőr bevezetett a lakásba és éreztem, hogy valamit áthúz a fejemen, majd a szemem elsötétült. Remek. Ennél rosszabb ez a nap nem is lehet. Egyszerűen nem tudtam félni, csak ideges voltam, sőt mérges.
Éreztem, szorításán, hogy lefelé nyom, így engedve neki tapogatózva leültem a kanapéra.
Legalábbis ha sejtéseim nem csalnak akkor a nappaliban járhattunk.
-         Mi a fenét akar?
Nem válaszolt.
Nem volt kedvem több kérdéshez inkább csendben tűrtem némaságát és kényelmetlen helyzetemen próbáltam változtatni.

Éreztem ahogy a pasas ujjai az arcomhoz érnek, majd haladnak szépen egyre lejjebb a mellem vonala felé.  Felpattantam, azért azt mégsem fogom tűrni, hogy valaki csak úgy fogdosson, bármennyire is jól esik az érintse. Jól esik? Jézus! Ki tudja milyen undorító perverz görény taperol én meg csak annyit gondolok, hogy jól esik az érintése? Elindultam az ajtó felé, legalábbis abba az irányba amerre az ajtót sejtettem.
Nem lepődtem meg amikor valaki utamat állta, azon csodálkoztam volna ha minden ilyen simán megy…
Kemény mellkasnak ütköztem, bár a rajta lévő sofőregyenruha megakadályozta, hogy pontosabban betudjam határolni alakját.
Kezdett elegem lenni ebből a játékból.
-         Mondja meg, hogy mit akar aztán húzzon el innen!
Semmi válasz. Talán néma a pasas, vagy az előző áldozata leharapta a nyelvét….
Egy tű belém hatolását érzékeltem a bal karomban, erős szúró fájdalom kíséretében.
-         Mi a franc volt ez?? –kezdtem ideges lenni. Sokszor hallottam már, hogy elkeseredett emberek egészséges embereket fertőznek meg saját betegségükkel, és nem állt szándékomban még elhalálozni!
Egy gépi hang válaszolt, melyet ha jól sejtem előre felvettek. Naná, ki ne tette volna fel ezt a kérdést?
-         Afrodiziákum. Mondta az eltorzított hang.
Hogy mi van? Ez most megakar erőszakolni ráadásul elvárja, hogy még élvezzem is? Ó hogy az a mocskos!
Küzdeni kezdtem ellene! Mindenképpen kiakartam jutni az ajtón s haraptam és rúgtam ahol csak értem. Nagyjából minden tíz próbálkozásomból csak egy talált célt.
A hangját továbbra sem hallottam, bár sejtésem szerint eléggé jó erőben voltam ahhoz, hogy fájdalmat okozzak.
Lassan úgy tűnt megunja kamikáze akcióm, mert a karomnál fogva erősen megragadott, és visszalökött a kanapéra.
A hajam erősen megmarkolva hátrahúzta a fejem, hogy hozzáférjen nyakamhoz, de minden más volt, mint amire számítottam. hevessége és erőszakossága után arra számítottam, hogy rám veti magát és minden durva mozdulatával a halálba küldöm, de ehelyett amennyire durvaságról árulkodott előző tette olyannyira volta édesek és gyengédek csókjai. Miután végzett a nyakammal, az ajkam után kapott, de sikeresen hárítottam. Mocskosnak éreztem magam. Nem is annyira miatta, mint saját felkorbácsolni látszó vágyaim miatt. Ez csak a szérum… Próbáltam magam nyugtatni, de hogy legyen nyugodt az ember, mikor erőszakot akarnak rajta alkalmazni? Ismét megéreztem hajam tövében szorító ujjait, s tudtam, hogy nincs választás.

18 megjegyzés:

  1. Mond, hogy Rob az! Mond, hogy Rob az! Ááááá Angyalka itt abba hagyni? Komolyan feltett szándékod, hogy megölj? He?
    Könyörgöm minél előbb folytasd. Ma . Vagy holnap! Kééérlleeeekkkk. Nem bírom.
    És mond, hogy Rob az!
    Am a gépies hangot, hogy csinálta?

    VálaszTörlés
  2. szia!
    Mi a fene?
    Nagyon remélem hogy Rob az, vagy ha nem akkor valaki megmenti Krist!
    Am nagyogyon jó lett4
    várom a kövit!

    VálaszTörlés
  3. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
    Tuti hogy Rob az esküdni mernék az.............
    na jó azért nem vagyok benne ennyire biztos :D
    De 99.999999............% hogy Rob az :D
    Nagyon jó lett. Hát Bassza meg ez nagyon ott volt.
    VÁROM VÁROM VÁROM A FOLYTATÁST :DDDDDD
    MILLIÓ PUSSZI DRÁGÁM:D

    u.i. Bocs a sok zagyvaságért amit írtam:):):)

    VálaszTörlés
  4. Nahh:D Hát igazság szerint először a hideg rázott,mert mint korábban említettem Kristent rég a szívembe zártam,így szenvedés volt az ő szenvedéséről olvasni(ezt jól megaszontam).DE!Ez leginkább azt mutatja mennyire élethűen adtad át,úgy éreztem mintha ott állnék mellette,de nem tudnék segíteni neki.Aztán a hidegrázás nem maradt abba,inkább átcsúszott pozitív irányba.
    Remélem Rob az.És remélem egy határozott rúgással zacsin találja:D
    Sian

    VálaszTörlés
  5. ROB AZ!!! :D :D TUTI FIX! :D xDDDD...
    Annyáááádd!! :D :P:P Ez bazmeg tényleg durva lett xD :P :P...
    Kár hogy ilyen rövid volt ANGELöm, azé olvastam volna még :P :/ :/ xD :P..
    De am kurva jóó volt! :P :P...

    Mekkora egy köcsög volt már Rob :D :D xDDD...amikor lefizette azt a pasit xD... de tetszett xD :D ...
    Viszont egy bajom van xDDD ami tom hogy hülyeség de egyszerüen nem tom elképzelni Krist hogy ilyen :D :P .. szal hogy igy viselkedne meg minden xD nah meg Rob :P ..kicsit még fura tod igy elképzelni ezt az egészet lol xD ... de am tényleg kurva jó a story!! :D :P :P .. na mind1 xD :D
    KÖSZIII ANGELÖM!!!! (L)(L) :D :)
    SZUPI VOLT! :P xDD
    Pussz (L)
    (hülye)Nikky
    UI: hát..ez most ilyen lett xD lol xD mármint a komi xDDDD....

    VálaszTörlés
  6. Angyalkám én TUDOM, hogy Rob az!! De kérdés, hogy mi a szart csinál ez a cukkermukker szeximacsó :D szóval...nem igazán értem most, de remélem a következő fejiben fény derül a titokraa :)) pussszantlak
    ♥♥♥

    VálaszTörlés
  7. amikor elolvastam hogy mit írtál a fejezet elejére akkor csak annyi jutott eszembe hogy ennél is jobban? aztán mondom ok menjünk tovább és majd meglátjuk hogy mi lesz. hát basszus azt hittem hogy nem lehet jobban felpörgetni a dolgokat. hát rohadt nagyot tévedtem. de én vagyok a hülye hogy egyáltalán azt mertem hinni hogy nem tudsz meglepni és váratlan dolgokkal előállni. szóval azt hiszem bocsi.
    a fejezet piszkosul, mocskosul hű de jó lett. persze remélem nem valami idegen barom kapta el Kristent. majd kiderül. és remélem nem sokára (nem volt ám célzás)
    várom a következőt.
    puszi
    Dytta

    ui.: ne parázz azon hogy kinek mennyire tetszik. azt hiszem hogy aki olvassa annak bejön (sőt) akinek meg nem tetszik az nyugodtan elhúzhat a sunyiba
    imádtam...imádlak

    VálaszTörlés
  8. váááóó,ez kurva jó
    én is csak azt kívánom,hogy rob legyen az.
    ilyen ötletet,öcsém,behalok.folytatást,légysziiii. zs.

    VálaszTörlés
  9. Áá, itt abbahagyni, tudod hogy kínozd a népet.
    Látom a titokzatos idegen személyére mindenki Robra tippel, hát én is nagyon remélem hogy úgy van.
    Csak mond hogy kapunk ma friss??? Létsziiiiii.
    Nagyon klassz lett mint mindig csak folytit hamar.
    Pussz (L)

    VálaszTörlés
  10. ÁÁÁÁ :DDDD
    nah jó nem nagyon szoktam komit írni,de most muszáj..:DDDD
    Tuti hogy Rob az!xD
    Tényleg őrült vagy..:DDD
    Rob ilyet csinál? XD azta,mi lesz még itt..:DDD
    ráadásul ugy csinálja hogy Kris ne ismerje fel..xD de viszont ha ígyis marad,akk lehet h Krisbe ez mély nyomot hagy..:DDD vagy nem..:DD
    amilyen nimfo még élvezné is..:DDD hisz már itt is mondta hogy kezdi élvezni..:DD
    Háháá.:DD nah jó remélem ma lesz folyti,nagyon várom!xD
    pusz
    Dorszíí

    VálaszTörlés
  11. :D :D :D KÖSZI CSAJOK! ITT RÖHÖGÖK A KOMIKON :D BAZZ ! NAGYOK VAGYTOK!! :D LOVE!! (L)

    VálaszTörlés
  12. Csatlakozom az előttem szólókhoz ! ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ ez nagyon nagy! Fix hogy Rob! ugye?! ne már hogy nem Rob?! De nagyon jól összehoztad!:D:D:

    VálaszTörlés
  13. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ ez akkora lett Angyalka! Te nem vagy komplett, de csakis jó értelemben gondolom! Hát ez odabaszott rendesen! :D :D :D Kész vagyok ettől a résztől! Ugye Rob lesz az? Ugyeeee? Nagyon remélem, hogy Rob az! Hát ez mekkora! Húúúúúú! Király lett! :D Várom a folytatást, remélem hamar hozod, mert ezt nem bírom ki, hogy ne derüljön ki! :D

    Csöre (L)

    VálaszTörlés
  14. Nagyon bejövős lett!!!=D
    Kíváncsi vok mi lesz ebből...:P
    Már alig várom a következő részt!!!(=
    És wááááá...remélem Rob :D
    Ezt jól összehoztad hallod...=D
    Már tűkön ülök :D
    És gratulaaa =D

    VálaszTörlés
  15. Új réssszzz:D:D:D Bocsi hogy eddig nem írtam csak gondjaim adódtak :S

    Nah szal kezdem az elején. Eszméletlen jó az az új történet. Van benne valami új. Hogy van neked ennyi fantáziád???? :)
    Nekem nagyon bejön hogy eleinte így "utálják" egymást. Persze remélem hogy ez idővel átalakul mondjuk ....szerelemmé :):):)
    Nagyon várom a frisst!!!
    Puszi

    VálaszTörlés
  16. KÖSZI CSAJOK!!! EL SEM HISZITEK MENYIRE AGGÓDTAM, HOGY NEM JÖN BE!!! ÉS EZ MÉG CSAK DÚRVÁBB LESZ SZÓVAL REMÉLEM BÍRJÁTOK MAJD XD

    ZSÓFI: MILYEN GONDOK? :O

    VálaszTörlés
  17. szia!
    OMG!!!!! te aztán tényleg tettél rá kakaót!!!! ez nem semmi lett!!!! először azt hittem Rob a sofőr, de aztán nem.... csak nem nyomja bele vmi injekciót... te jó ég!!!!!
    úgy izgulok, megyek is kövire:D:D:D

    VálaszTörlés