A MAI NAPOT (Augusztus. 15- RS KISS) HIVATALOSAN ROBSTEN NAPNAK NYILVÁNÍTJUK! :]

2010. június 30., szerda

ECLIPSE PREMIER ELŐTTI VETÍTÉS ÉLMÉNYBESZÁMOLÓ! VIGYÁZZ SPOILER!!


Nah hát akkor először is kezdeném azzal, h nem vártam annyira a filmet, mint pl a NM-t, amit nem is bánok mert az utóbbiban hatalmasat csalódtam :/
Akkor maga  film :D szóval már az eleje nagyon bejött ahogy Riley-t üldözi Victoria. Imádtam Bella monológját is, egyszerűen imádom Kris hangját J Kifejezetten figyelten a Bella&Edward részeket, RobStenes lévén azért h mennyire játszanak máshogy, mennyivel jobban élik magukat bele, és mennyire természetesebben viselkednek itt mint pl a nm forgatása alatt (aki tudja az tudja h miért mondom ezt ;))
Kedvenc részeim:  A hálószobás jelenet vlt (kajak azt hittem h szex lesz, és gyerekek ha itt ez ilyen vlt akkor mi lesz a BD-be??!! XD) Charlie-Bella apa még szűz vagyok-os rész XD meg a sátras ( uhh hát itt is rihegtem-röhögtem jobbra-balra XD), Bella&Jake csók (nem semmi :O:O az a vicc h intenzívebb és hitelesebb vlt E&B csóknál… hihetetlen de ezt is megéltük XD) meg a harcos (nah ezek a jelenetek eszméletlenek voltak, de erről még írok a végefelé)  de uhhh most kapcsolok szinte az összes jó vlt, szóval nem tudok annyira kiemelni „legjobb részt”, most ebből következik h legrosszabb nem is vlt XD
Zene, zene hááát az eclipse OST. kifejezetten a szívemhez nőtt, mióta megjelent azóta hallgatom J Kedvencem a Metric (a számnak a score változata vlt hallható az összes E&B jelenet alatt, +  ezzel a számmal ért véget a film is) The Bravery (ez a szám a party alatt ment a cullen házban J ez után jött a Muse szám) Sia (hálószoba jelenet alatt ment J), Jacob’s Theme, Florence + The Machine (ez a stáblista 2. száma vlt, a Metric után)
jajj annyira nehéz összefoglalni igazából :D

Kicsit a szereplőkről: Riley..hááát nem rossz pasi XD Rosalie gyönyörű vlt, több Esme vlt benne J, Alice és Jasper nagyon cukik voltak, Emmett-en sokat röhögtem XD úgy állt mint aki 2 dinnyét tart a kezében XD, Seth nagyon édes vlt, Leah az tiszta Leah J ügyesen játszotta a bunkó vagyok és kapja be mindekit szerepet XD, jajj Victroriát majdnem kihagytam :D hiányzott Rachelle, de mégis azt mondom, hogy Bryce tökéletesen eljátszotta a szerepet, és nem mellesleg gyönyörű is volt, Rob, Kristen, Taylor meg no comment, egyszerűen fantasztikus színészek!!!
Végül David Slade bácsinak üzenem h minden twilight rajongó nevében köszönöm ezt az élményt, mert azt hiszem kijelenthetem h maradandót alkotott, és ennél jobban senki sem tudta volna megcsinálni. Minden benne vlt amit ígért… romantika, harc, sötétség… minden! A harcolós/farkasos jelenetek egyszerűen hihetetlenül élethűek voltak, szinte észre sem lehetett venni a számítógépes effekteket, el se merem képzelni milyen lehetett IMAX  verzióban nézni :O
Nah de egy szó mint száz! Twilight, New Moon lepipálva!! Éljen az Eclipse! és jöjjön a BD!!!
IMÁDTAM IMÁDOM♥ ENNYI!
By: Kuksi! (L)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése