A MAI NAPOT (Augusztus. 15- RS KISS) HIVATALOSAN ROBSTEN NAPNAK NYILVÁNÍTJUK! :]

2010. június 28., hétfő

1. RÉSZ

Előre szólok, hogy ez egy kicsit más stílusú lesz, mint az eddigiek... Egy ideig legalábbis! Mondjuk úgy Angyalka "megőrült" funkcióra kapcsolt. XD





Robsten III.


In the enchantment of the desire


A vágy bűvöletében 



 /Kristen szemszöge/



Hihetetlen, hogy évekig elkerülöm ezt a majmot és akkor hirtelen itt parádézik mellettem a vörös szőnyegen. Szerintem észre sem vett még, simán elslisszolhatnék, de ugyanannyi jogom van itt lenni, mint neki.
Tényleg vajon miért is van itt? Én díjat adok át, de ő tutira nincs a díjazottak között, ugyanis legjobb rendező választás lesz. Színészetről most szó sincs.
Hát ez remek, ezek a vakuk is csak előhozzák az agresszív énem, pedig eddig olyan nyugodt és kiegyensúlyozott voltam. Egy ideig még bánkódtam miatta, de már rájöttem, hogy sokkal jobb nélküle. Na jó azt hiszem inkább csak magamba beszéltem, de aztán a önhitegetésből valóság lett szóval erről ennyit. Különben sem hiányzik, hogy valaki leribancozzon, meg leordítsa a fejem, holott ő nálam is sokkal rosszabb. Vajon hány csajt döntött meg azóta? Sőt lehet akkor is éppen kefélt amikor engem ribancozott sms-ben.
Rohadjon meg az ilyen köcsög paraszt szemétláda! Nem kell nekem az önsanyargatós, sokszor egoista és nőbálvány majomparádé.
Na most meg engem néz hát ez remek. Igen?? Még ő fordul el sértődötten? Mégis kinek hiszi ez magát?
Na jó ebből elég volt, mert mindjárt széttöröm annak a  firkásznak a  fején a kamerát, amelyik egyenesen a képembe villogtatja a gépét már vagy öt perce.

Végre beértem a zsúfolt terembe. Zsúfolt… Remek! Azt tudtam, hogy undorító ha sok büdös és igénytelen ember szaga keveredik egymással de most ettől a csupa Armani és Chanel parfümtől is kezdett felfordulni a gyomrom.
Úgy döntöttem keresek valami elrejtettebb zugot és egy cigi is igazán ráfért már az idegeimre.
Naná, hogy az egyetlen ilyen helyen kibe botlok? Mr egoista majomba. Kicsit sok már ez az este, pedig még el sem kezdődött.
Kimentem és igyekeztem nem foglalkozni vele, de mivel össz-vissz ketten voltunk ez elég nehéz volt. Tüntetőlegesen hátat fordítottam neki, de úgy tűnt nem akar úgy tenni, mintha nem is ismernénk egymást, inkább megmutatja, hogy valójában mennyire gyűlöljük egymást.
-         Kristen, drága édes kis cicám! Mond csak ma éjjel kivel bújsz majd ágyba? Csak, mert gondoltam itt az egyik jó barátom is, szóval ha gondolod beajánlhatlak nála, de pénzt ne várj tőle, mert hogy is mondjam, pénzért jobb lányokat is talál magának.
Miért nem tartok magamnál fegyvert?
-         Igen édesem? Akkor bizonyára te is ezért fizetsz a ribancoknak akikkel lefekszel! Jaj nem is bocsánat elfelejtettem, hogy azért, mert ingyen nem tennék meg!
Egyébként úgy hallottam igénytelen lettél és nem fürdesz mostanában, érzem is.
Büdös vagy, mint egy görény. Tudod a sok mocsok, ami a szádat elhagyja tuti, hogy téged is elemészt belülről.
Talán pszichológushoz kéne fordulnod!
-         Igen, te meg a nimfomániáddal nagyon sok pénzt kereshetnél az utcán és még élveznéd is, nem úgy mint a csapnivaló színészi teljesítményeiddel!
-         Na ne mond! Nem is tudom ki hangoztatta mindig, hogy Kristen miatt jelentkeztem a válogatásra blabla…
-         Igen, amíg meg nem ismertelek! De aztán kimutattad a fogad fehérjét!Egyébként ha már újságcikkekkel akarsz idevágni akkor rendben. Rólad folyton az megy, hogy milyen hülyén öltözöl, nem vagy nőies, hát nem is tévednek sokat!
-         Na ne mond! A te kis örömlányaid tuti nőiesebbek! Milyen szerencse, van elég pénzed, hogy kifizesd mindet!És én most megyek édesem ha nem haragszol, mert ennek a csapnivaló színésznőnek díjat kell átadnia!
-         Na ne mond! Képzeld ennek az igénytelen fickónak is előtted!!
-         Remek!
-         Remek!
Ennyi volt legszívesebben jól megverettetném valakivel! Elegem van!
Végre nem kell vele egy levegőt szívnom! Mr seggfej Pattinsonnal.



17 megjegyzés:

  1. uhh. na ezek tényleg nem sajnálják egymást. szépen elküldték a másikat a búsba.
    igazából még olyan hű de nagy véleményt nem tudok mondani egy fejezet után, de ígéretesnek tűnik. nekem felkeltetted vele a kíváncsiságomat. eddig jó
    várom a folytatást
    puszi
    Dytta

    VálaszTörlés
  2. Köszi drága!! Nekem ennyi most pont elég! (L)

    VálaszTörlés
  3. Helló! :)
    Wow, nagyon jó lett! :D Hát igen, szépen elküldték egymást a búsba... xD Nagyon jó fejezet lett! Érdekes. :D Szerintem is ígéretes. Kíváncsi vagyok a folytatására. :D Eddig tetszik. Jó volt olvasni, hogy milyen, ha "Angyalka "megőrült" funkcióra kapcsolt. XD"! :D :) :D :)
    Puszi: Crystal ^^

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Oké ez mi volt?
    Kris jól megmondta, bár Rob is ott volt!
    nagyon jó lett!!!!
    Vároma kövit!
    puszi

    VálaszTörlés
  5. Uh ez nagyon odavág! Ennyi utálat egy emberben?! Kíváncsi vagyok a folytatásra!:D

    VálaszTörlés
  6. Wiii. Tetszik az új Angyalka.:D Nagyon tetszik:D Ezaz! Vas szigor és dráma.:Dxd
    Rob is megint olyan tökös csávó mint a múltkori történeted elején. hmm-hmm :D
    Mik lesznek még itt. Asszen Angyalka egy új kedvenc történetem van születőben.
    Nagyon siess a következővel:D
    Csóközön.<3

    VálaszTörlés
  7. huh, ez tényleg más, mint az eddigiek, de nagyon jó (L) ahogy elküldték egymást, az tetszik, várom már a kövit :D

    Pus Orsi

    VálaszTörlés
  8. Wow...most egy kicsit nem is tudok mit mondani :) mármint egy ffejezet után nehéz lenne, de tényleg felkeltetted az érdeklődésemet, kíváncsian várom a folytatást :) ♥
    azért, hogy kiosztották már a másikat?? :D
    na pussz drágám ♥

    VálaszTörlés
  9. LOL
    ezt tetszik XD
    hajrá Angel ;)

    VálaszTörlés
  10. VVVVVVVVÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ!!!!
    Újra írhatok egyik kedvenc írómnak komit Robstenes ügyben:D
    Hát elég érdekesen alakul a dolog. Biztos ez is ugyanolyan ütős lesz mint a többi ha nem jobb :)))
    Most még így az elején nem írok konkrétumot, hogy mennyire tetszik vagy mennyire nem mert még annyira nem bontotta ki a szárnyát a történet bár nem tom mit várok az első rész után:D
    Várom a folytatást :)))
    MILLIÓ PUSSZI:)))))))):))))))))):))))))))

    VálaszTörlés
  11. Jupiiiii Angyalka visszatért! :) Ígéretes ez az eslő fejezet, kíváncsi vagyok, hogy mi lehet a háttérben, hogy így beszéltek egymással. Várom a folytatást! :)

    Csöre

    VálaszTörlés
  12. :D Köszi Csöre!! :D Leírtam babám a kerettörténetbe, azon kívül még nincs egyéb titok :D (L) Puszi!!

    VálaszTörlés
  13. Jah igen, én is előbb írok, mint gondolkodok. :D Utána megtaláltam az előzetest vagy hogy is nevezzemet. :D Szóval már tiszta a háttérsztori! :) Köszike! :)

    Csöre (L)

    VálaszTörlés
  14. Ez kurva jóó lett ANGEL!! :D :D XDDD Huu bazmeg mik leszek még itt xD :D ....
    Most lehet hülyének tartassz de nekem nagyon tetszett hogy ennyire utálták egymást :D :D xD azok a beszólások xD
    meg ahogy Kris viselkedett :D :D xD ....
    KEDVENC rész xDD :D :
    "Egyébként úgy hallottam igénytelen lettél és nem fürdesz mostanában, érzem is.
    Büdös vagy, mint egy görény." xDDDDD Anyámm itt sírtam basszus xD :D ... Nah meg a többi amit inkább nem részletezek mert akkor tuti hogy én irnám a leghosszabb komit xD mondjuk ez hülyeség mert legtöbbször én irom..na mind1 xD ...már megint csak pofázok itt össze-vissza xDD :D
    ANGELÖM!!!! IMÁDOM az új storyd!!! :D :D (L) :D....
    Köszi az elsö fejit!!! :) :)(L)
    IMÁDLAK!! :D (L) :)
    Pussz (L)
    (hülye)Nikky xD

    VálaszTörlés
  15. Szerintem ez írtó szar lett, már bocs.
    Egyáltalán nem hiteles, és borzasztóan érzelemtelen. Semmi nem jön át abból, hogy tényleg utálják egymást, ha legalább nem lenne ennyi párbeszéd, hanem az érzéseik is, nemcsak a mocskolódás :SS
    Mert ez így szar :SsS
    Azért adok még egy esélyt neki, de nem sok reményt látok hogy elviselhetőbb lesz a folytatás.
    Angyalka nekem csalódást okoztál.

    VálaszTörlés
  16. szia!
    húúúú, nagyon durva!!!!!
    seggfej Pattinson:D:D:D
    olvasom is a kövit, mert lemaradtam:(

    VálaszTörlés