A MAI NAPOT (Augusztus. 15- RS KISS) HIVATALOSAN ROBSTEN NAPNAK NYILVÁNÍTJUK! :]

2010. június 17., csütörtök

UTOLSÓ ELŐTTI RÉSZ




Robsten II.


After Twilight Saga



49. Rész




Nem bírtam leállni, egyfolytában a köröket róttam. Lassan az eső is megeredt, de olyan volt, mintha semmit sem éreznék belőle. A fájdalom szűnni nem akaróan keringett ereimben, hogy aztán szívem minden dobbanására újabb és újabb mérgező adagot pumpáljon testembe.
A bűntudat is apránként lelkembe mardosott, melynek eredetét először nem tudtam megfejteni, de lassacskán az agyamban felvillanó emlékfoszlányok emlékeztettek barátaim vidám és boldog mosolyára, a meleg barátságos ölelésekre. Ott hagytam őket, egyetlen szó nélkül, bár neheztelésem nem volt teljesen jogtalan. A tény, hogy bizonytalan ideig nem láthatom majd őket önfejűségemért, cseppet sem segített kedélyállapotomon.
Hosszú időbe telt, de végül úgy döntöttem visszasétálok a Pub-ba, hogy legalább ezt a kevés időt velük tölthessem minden neheztelésem ellenére.
A visszaúton bekapcsoltam a mobilom, hogy megnézzem az időt.  Tíz óra öt perc. Ezek szerint több,mint három órája indultam el. Egy percig sem reménykedtem abban, hogy távozásom nem tűnt fel senkinek, pláne azok után, hogy a sms-ek sorra érkeztek telefonomra.
Egyet sem nyitottam meg, mert lassan már a megfelelő utca felé araszoltam. Pár perc múlva benyitottam az ajtón és a helyszín mintha semmit sem változott volna. Táncoló és piáló emberek mindenfelé, ismételten úgy éreztem, hogy magamra maradtam. Mintha a fájdalom burka venne körül, melyet a körülöttem lévő vidám emberek nem érzékelnek, ugyanolyan vidámnak látnának, mint amilyenek ők maguk és a fájdalom, a mérhetetlen veszteség csak engem súlytana.
Az  asztalunk felé indultam, abban sem lehettem biztos, hogy nem mentek el azóta.
Úgy tűnik nem tévedtem sokat. Nikki Aslee és Elizabeth szorosan egymáshoz simulva ültek és beszélgettek. Észrevétlenül becsusszantam melléjük  és a piák felé nyúltam. Az asztalon már tálcák egész hada sorakozott, pedig ha jól sejtem egy ilyen helyen azért, közben elviszik a pincérek a feleslegessé vált, kiürült poharakat. Ashlee nézett fel először és már be akart szólni, hogy- hogy képzelem, hogy csak úgy bepofátlankodom közéjük, mikor végre felismert és a szája egy pillanatra tátva maradt, bennrekesztve káromkodások egész tömkelegét.
-Kristen!- ugrott a nyakamba, mire Nikki és Elizabeth is magukhoz tértek és hasonló képen jártak el.
- Annyira aggódtunk! Hova tűntél és miért kapcsoltad ki a telefonod, tudod mennyire aggódtunk! Ahogy rájöttünk, hogy már rég vissza kellett volna érned a mosdóból Rob teljesen bepánikolt, aztán ez a félelem ránk is átragadt! A fiúk azóta téged keresnek! Már 2 és fél órája elindultak, mindenki a kedvenc helyeidet járja végig, Rob először a hotelbe indult. Fel kell hívnunk őket, hogy megmondjuk jól vagy és, hogy jöjjenek vissza.
Azzal mind a hárman telefonálni kezdtek, de hallgatásom azért feltűnhetett nekik, mert közben elkaptam aggódó tekintetüket.
Ahogy letették a telefont egyből felém fordultak.
-         Kristen mégis hol voltál?
-         Sétáltam.-  jobb nem jutott eszembe, és ez félig-meddig igaznak is bizonyult.
-         Sétáltál? Ilyenkor? Amikor a barátaid itt vannak és végre együtt a „család”?
Ráadásul zuhog kint az eső!
-         Igen, tudom. – A barátos részét inkább nem akartam kommentálni, mert a mai érzéketlenségükön kívül nagyon jó barátok voltak és mindig támogattak. Persze az is jól esett valahol mélyen, hogy most is azon fáradoztak, hogy megkeressenek, mert erre egyáltalán nem számítottam. Most meg emiatt érzek bűntudatot, remek…
-         Kristen… Nem fázol kicsim?- kérdezte Elizabeth és vizes hajamon végigsimítva aggódó tekintete szinte lebilincselt. Sosem csodáltam, hogy ő kapta meg Esmee szerepét, mert tényleg olyan volt, mint karaktere, egy kedves csupa szív „tyúkanyó”.
Próbáltam rámosolyogni és közben megráztam a fejem, majd az italok felé nyúltam és ötöt ledöntöttem egymás után. Nem éreztem mi van bennük, még az alkohol marása sem volt kellemetlen inkább amolyan szükséges rossz.
Rágyújtottam és elhelyezkedtem, közben pedig éreztem ahogy jótékonyan elzsibbad a fejem. 
Ezt a műveletet még párszor eljátszottam mire egy kisebb fiúbanda rontott be az ajtón.
A lányok hirtelen felpattantak, látszott, hogy már feszengve várták ezt a pillanatot, már hozzám szólni sem mertek. Nem tudtam milyen külsőm lehet, de abban biztos voltam, hogy szánalmasan festek.
-Kristen!- mindenhonnan a nevem halottam hirtelen, szinte beleszédültem a sok arcba amely fölém magasodott.
- Igen élek, jól vagyok, sétáltam, kikapcsolódott a telefonom, kösz, hogy kerestetek és bocsánat, hogy aggodalmat okoztam. –Saját magam meglepődtem gépies és monoton hangomon.
Éreztem, ahogy lesüpped mellettem több helyen is az ülőgarnitúra, és velem szemben is hasonló mozgolódás támadt.
Újra az italhoz nyúltam, szinte minden kéz az enyémmel együtt mozdult.
Egy pillantás égette arcom, felnéztem, de nem bírtam sokáig tartani a szemkontaktust.
Rob idegesen álldogált még mindig, mint aki lefagyott. Tekintete meghatározhatatlan volt, egyszerre aggódó, neheztelő, szomorú sőt…mélységesen bánatos. Ahogy sötét tekintetébe néztem úgy éreztem magam, mintha egy feneketlen kútba zuhannék.
Mindenki engem nézett és a csend már szörnyen kínossá kezdett válni.
-         Nah szóval…. Miről maradtam le? –kérdeztem.
-         Arról, hogy téged kerestünk bökött oldalba Kellan, aki nevetett ugyan, de a szem aggodalmat tükrözött.
-         És arról, hogy megbeszéltük mekkora barmok voltunk….- mondta Jackson, s közben állítását alátámasztva lesütötte szemét.
Kérdőn néztem rá, de úgy tűnt nem bír többet mondani.
-         Hé, minden rendben, én tűntem el nem? Miattam futkoztatok egészen idáig. Bocsánatot kérek újra, csak legyen már vége ennek a kínos csendnek, mert ezt nem bírom tovább! Tudjátok, hogy nagyon szeretlek titeket, a családom vagytok és ki kellene élveznünk az együtt töltött időt. Tudom, hogy jó fej vagyok, hogy ezt éppen én mondom aki miatt máris kárba veszett vagy három óra, de most itt vagyunk, minden rendben van, bulizzunk!
Azzal megemeltem egy újabb poharat és lehúztam. Semmi kedvem nem volt bulizni, de ettől a síri hangulattól újra menekülhetnékem támadt.
-         Nem Kristen…. Semmi sincs rendben. Az a helyzet, hogy a keresésed közben rádöbbentünk, hogy mennyire elszúrtuk idebent a dolgokat. Hirtelen csak azt láttuk, hogy Robnak szüksége van ránk és, hogy mellette kell állnunk… Nem vettük észre, hogy te is ugyanannyira szenvedsz, ha nem még jobban…- Peter hirtelen lehajtotta a fejét, és láttam hogy ráncolja a homlokát.- Majd újra felnézett és folytatta. Kristen szeretném ha tudnád, hogy teljes mértékben melletted állunk. Melletted is. –lopva Robra pillantott, aki lehajtott fejjel állt, és úgy tűnt, mintha soha többet nem szándékozna meg mozdulni.-  Azt hiszem nem titok, ha azt mondom, mi együtt szeretnénk titeket látni, de úgy tűnik ez már lehetetlen. Mint barátaitok nem tehetünk mást, mint külön-külön mellettetek leszünk a rosszban.
Peter könnyes szeme tovább súlyosbította mondatait és nem bírtam tovább a szembe nézve könnyezni kezdtem. Könnyeim kezem mögé rejtettem, mert ismeretlen volt számomra, hogy ennyi ember előtt roskadjak össze és mutassam ki ilyen nyíltan fájdalmam.
Peter azonnal felpattant, hogy mellém üljön és szorosan átöleljen. vállába fúrtam fejem, s éreztem ahogy a többiek is körém gyűlnek. Szinte minden irányból szipogást hallottam, ezúttal Kellan sem viccelődött. Kezek érintését éreztem nyakamon, hátamon, karomon, hajamon. Olyan furcsa érzés volt… Mintha az egész világ összedőlne körülötted, de egy valami mégis egy bizonyos pillanatban tökéletes lenne.
Egy valami hiányzott most…. Még mindig előttem volt Rob tekintete.
Lassan kibújtam a körülöttem kialakult védőburokból és körülnézem. Rob még mindig ugyanott állt szoborrá merevedve.
Felálltam és kicsit bizonytalanul-inkább a gyengeségtől, mint az alkoholtól- odaléptem hozzá. Lassan felemeltem a fejét, és könnyeimen keresztül rámosolyogtam. Gyengés érintésem elég volt ahhoz, hogy kissé magához térjen és rám nézzen.
-         Mindig szeretni foglak, de kívánom, hogy boldog légy!- azzal megcsókoltam.
Csókom lágy volt és nem terveztem hosszúra, de ahogy Rob felfogta, hogy mi történik szorosan magához húzott, mintha sosem akarna elengedni és úgy csókolt, ahogy soha azelőtt. Szerelemmel és birtoklással.
Mind a ketten tudtuk, hogy ez az utolsó… Ez az egy csók ami még maradt nekünk.














25 megjegyzés:

  1. Áááá uhhh jajj! Ennyi, nem tudok semmi értelmeset írni. Mindjárt itt bőgök. Nem is tudom miért, talán azért, mert vége lesz vagy ez a rész váltotta ki belőlem?! Passz! Nem akaroooooom, hogy vége legyen, de bízom benned Angyalka, hogy kárpótolni fogsz minket. Imádtam, mint mindig! :)

    Csöre

    VálaszTörlés
  2. Imádtam!
    Leszámítva hogy ez az utolsó előtti, amit nagyon nagyon sajnálunk, csodás lett.
    Főleg a vége.
    Nagyon várjuk hogy fogod befejezni, és van egy olyan érzésem hogy holnap elkezdem elölről olvasni? :)
    De ha ennek vége is lesz, bármikor újra olvashatjuk, és továbbra is olvasgatjuk az új történeted.
    Megyek is, elolvasom mégegyszer. Vagy többször? :)
    Csodás lett, pussz (L)

    VálaszTörlés
  3. Fergeteges!!!! De komolyan. Nekem is könnyeket csaltál a szemebe. Én sem szeretném, hogy vége legyen. Amikor az előző történetet végét olvastam, akkor is :'( és fogadni mernék, hogy ez itt is be fog következni.
    Remélem, hogy megajándékozol még minket hasonló izgalmas és fergeteges történettel.
    Imádom! Imádlak! :P Puszi(K)(L)

    VálaszTörlés
  4. Angyalom te aztán értesz a bőgetéshez:)
    Nagyon jó volt ha szabad ilyet mondanom akkor az utobbi időkben nem igazán volt elragadó az írásod de ez most olyan igazi Angyalkás rész lett:)
    Sajnálom hogy a következő rész az utolsó lesz.
    Hát várom is meg nem is.Várom mert ez egy Happy end-es történet és nem várom mert megint vége lesz egy fenomenális történetnek:)
    Hát most csak ennyit tudtam összehozni:)
    MILLIÓ PUSSSSZI :))))))))))):)))))))))))))

    VálaszTörlés
  5. ANGELöm ez a feji!!! :( :( Pzst azért adhattál volna a feji mellé! xDD :( ...
    A végén amikor Peter elkezdett sirni na ott már kész voltam :( .. és még Kellan is ??!! jézus :( :(..ez nagyon durva feji volt basszus ...ki irhatad volna hogy pzst készitsetek mert bögni fogtok mint állat!!! xD :( ...
    ááá nem tom mit mondjak/irjak :(
    Sajnálom hogy vége lesz az egész storynak,nekem nagyon tetszett,és sztem el is kezdem újra olvasni :D :) már nem is emlékszem az elejére :D xDD lol...
    Asszem ennyi tok most igy mondani/irni xD ... Jajj igen és hát a vége :( :( amikor oda állt Rob elé :( :( anyáámm!!! ha rágondolok elkezdek bögni basszus :( és most nem hülyéskedek..én nem egy síros tipus vagyok xD :/...na jóó leáltam xD...
    Köszii ANGELÖM! (L)
    Várom a kövit! vagyis az uccsót! :( :)...
    Imádlak! (L) (L) :)
    Pussz (L)
    Nikky
    UI: sztem szar lett a komi,de ez van! xD most nem tok jobbat írni :/ xD....jah és ugy is tudom hogy happy lesz az uccsó ugyhogy no para! xDDD

    VálaszTörlés
  6. Én itt zokogok Angyalka...ne márr kérleeek!!! ne legyen ilyen vége...ezt nem teheted...sírok mint a hülye.
    de imádtam, mert nagyon szép volt, de mégis jaaaj. semmi értelmes nem jön ki belőlem...
    várom nagyon és remélem írsz még nekünk :)
    pussszi ♥♥♥
    imádlak!!!

    VálaszTörlés
  7. szia!
    hát jó kis szomorú rész lett ez, de látom, h ez már az utolsó előtti!!!! szóval nagy boldogság lesz a köviben:D:D:D
    a vége nagyon tetszett!!! az utolsó csók...

    várom a kövit (mert akkor boldogság lesz), de a másik szemem sír... várom az új történetet:D:D:D

    VálaszTörlés
  8. Jajj de jó volt!!! Hamar szeretnék frisset!!! :) Zs.

    VálaszTörlés
  9. uhhh.... ez nagyon megható volt tökre érzelmekkel teli volt! igen a pzst-t én is igényeltem :)
    Nagyon ügyi vagy és nagyon várom már a befejezést :D

    VálaszTörlés
  10. Szia!!!

    100 zsepi elővéve és mind egytől egyik elhasználva:(
    Te jó Isten Angyalom ez brutál volt!!!! Ilyen szomorú részt már rég olvastam:(
    Végre a többiek is rájöttek, hogy nem csak Robot kell sajnálni, hanem Kristen is megérdemli az együttérzést!
    Az utolsó mondatnál már zokogtam.....nem akarom, hogy elvegye azt a nőt, még ha a csaj kedves is, de akkor is!!!
    Ááááááá remélem happy end lesz, bízom benned Angyalka:)
    Nos hát összefoglalva zseniális volt és szomorú!!! Imádtam, de ezt tudod úgy is:)
    Puszillak és imádlak(L)
    Lilluci
    U.I: bocsáss meg, hogy mostanában nem komiztam!!! Mindig olvastalak, csak egy lusta disznó vagyok:S

    VálaszTörlés
  11. azt a kurva. bocs a kifejezésért. de most csak ennyi a reakció és persze kismillió könnycsepp.
    jó lett a fejezet. de most lefagytam és nem tudok mást hozzáfűzni. ...
    puszi
    Dytta

    VálaszTörlés
  12. jaajj anyááám:O:O
    basszusbasszusbasszus:O:O
    itt bőgök..
    ajj ez a rész...
    Angyalom nagyon dúrva:'( (jó értelemben)
    ha beleképzelem magam Kristen helyébe...hogy neki most mennyire szörnyű lehet..
    teljesen beleéltem magam...
    rég bőgtem ennyit az biztos...
    ahogy a "család" támogatja őket...
    nem csak Robot Kristent is...hogy ott vannak melletük...mint egy igazi család akik jóban/rosszban ott vannak...
    csak sajnos most inkább rosszba:(
    Angyalom fantasztikus fejezetet sikerült újból összehoznod:)
    puszi
    (bocs a hülye és értelmetlen mondatok miatt)

    VálaszTörlés
  13. Szióka! Sírok, ez olyan reménytelen! De mégis a remény hal meg utoljára. Nem is tudom Rob-ot vagy Krist sajnálom-e jobban.
    Ebből, hogy lesz Happy And, hiszem már csak 1 rész van hátra?
    Pusz,Kate

    VálaszTörlés
  14. Angyalka....
    Én most nem tudok mit irni...olyan érzelmi hatást gyakorolt rám,hogy teljesen ledöbbentem és csak nézek magam elé.Majd ha összeszedtem magam és lesz rá erőm, újra írok...
    De addig is én nagyon szerettem és nagyon remélem hogy nem ez lesz az utolsó csókjuk...
    Nagyon sajnálom h ennek a töridnek is vége van én személy szerint nagyon imádom:) És tuti lesz olyan alkalom,hogy vissza fogom olvasni többször is :)
    Ez a fejezet meg egyenesen csodálatos volt..annyi érzelem van benne,hogy rám is átragadt :)
    Imádtam és téged is ♥
    Puszi♥
    Orsi

    VálaszTörlés
  15. csinál happy end - et :) én ezt nem birom már :):) most is itt sirok :):) siess :)

    VálaszTörlés
  16. juj..
    ez nagyon szívszorító volt..
    és naon tetszett
    van egy-két sejtésem hogy mit akarsz vagyis ink azt mondanám hogy én mit csinálnék.. :D
    de naon kíváncsi vok rá hogy ebből mi lesz
    Köszii
    Puszii
    Natii ŁŁŁŁ Lowee

    VálaszTörlés
  17. Angyalka! itt ülök a melóhelyen és potyognak a könnyeim! Szerinted??? Nem tudok mit írni, csodás vagy!

    VálaszTörlés
  18. KÖSZÖNÖM LÁNYOK!!! REMÉLEM EGYSZER NYÍLIK RÁ ALKALOM, HOGY BEHAJTHATJÁTOK RAJTAM A SOK KÖNNYET, AMIT ALKALMATTÁN OKOZOK! (L)

    VálaszTörlés
  19. Tényleg sírósra sikeredett, főleg, hogy közben Celica szólt alatta! De nagyon tetszik!
    Remélem Angyalka valami szép befejezést találsz ki!:)
    Puszi!

    VálaszTörlés
  20. Angyalka!
    Hogy teheted ezt???
    Soha ilyen történetet(kiv.az enyémet)nem olvastam annyiszor azt a nevet hogy PETER
    Mi lesz velem ha nem lesz ez a történet???
    PZS-t kérek én is.

    VálaszTörlés
  21. Szia Angyalka!
    Nem vagyok az az érzelgős típus, de én is nyeldestem a könnyeimet. A szívem szakad meg értük! Kicsit félek, ennyire közel a végéhez, hogy lesz ebből happy. Max. szerzek még zsepiket:( De bízom benned, hogy valahogy csak megoldod.
    Sok-sok puszi.

    VálaszTörlés
  22. Úúú sikerütlt megsiratnod. Egyrészt mert ez az utolsó előtti rész, másrészt mert gyönyörű volt. Annyira kíváncsi vagyok, hogy fogsz ebből Happy End-et csinálni. :D És most patthelyzetbe kerültem, mert várom is az utolsó részt, hogy megtudjam meg nem is, mert nem akarom, hogy vége legyen.:S
    Azért remélem ha ezt befejezted(szip)utána megint kitalálsz valami új történetet, mert ez nélkül nem megy.

    Szeretlek<3

    VálaszTörlés
  23. http://www.teenchoiceawards.com/vote-movies.php

    szavazzatok!! Bibi

    VálaszTörlés
  24. Szia!

    Ahhh.... ez a vége már majdnem bőgős volt nekem is. Itt a vége?!
    Kiváncsi leszek hogy hozol ki ebből egy boldog véget, mert nagyon remélem hogy az lesz!
    puszi

    VálaszTörlés