A MAI NAPOT (Augusztus. 15- RS KISS) HIVATALOSAN ROBSTEN NAPNAK NYILVÁNÍTJUK! :]

2010. március 4., csütörtök

FRISS




Stewson

27. Rész

Ha összejönne 20 vélemény /az enym nem számít/még ma megkapnátok a kövit!

És köszönöm, hogy olvastok!


Rob elment és ezen a tényen semmi sem változtathat. megpróbáltam úgy ékni az életem, mint minden normális ember. Nem akartam hagyni, hogy az önsajnálat vagy a depresszió uralja tetteimet. A munkám és a barátaim mind vigaszaim voltak. Anyám magatartása is változott kissé, most már csak napi háromszor kaptam tőle fejmosást.

Ash és Nikki bulit szerveztek kivételesen örültem ennek, jó lesz végre kirúgni a hámból a hosszú munkanapok után.

. Nem volt sok kedvem kiöltözni, de Nikki beállított hozzánk a buli előtt két órával, hogy kicsinosítson.

Próbáltam neki megmagyarázni, hogy én mindig csak Robnak szerettem volna tetszeni az ilyen alkalmakkor, de kaptam a szokásos dumát, hogy fotósok, meg divat iránti tisztelet meg blablabla.

Cameron addig könyörgött, hogy végül engedtem neki és magammal cipeltem.

Állítása szerint meg akarta ismerni a barátaimat, de nem dőltem be ennek az átlátszó húzásnak, tudtam, hogy csak csajozni szeretne, meg egy kis rivalda fényt.

Hamar elkészültünk, túl hamar. Még maradt egy óránk a buliig ezért azt tettük, amit minden normális ember a barátaival a buli előtti időben.

Cameron betett valami házszétverős zúzós zenét a készletéből mi meg addig egy kisebb kupacnyi piát halmoztunk fel Nikkivel a szoba asztalára.

Mindenki az én szobámban volt, csak így tudtunk elbújni anyám elől, ugyanis a mérhetetlen kupi miatt ő már vagy két éve úgy döntött nem teszi be ide a lábát.

Vedelni kezdtünk közben Cameron eltűnt a fürdőmben, majd öt perc múlva megjelent eg francia csipkecsodában és egy melltartóban. Engem parodizálva Bellát utánozta amint el akarja csábítani Edwardot.

Nikki nevetve fetrengett az ágyon én meg úgy döntöttem itt az ideje, hogy rágyújtsak.

Ahhoz sem vettem a fáradtságot, hogy kimenjek az erkélyre, csak kinyitottam az ablakot, aztán had büdösödjön a szoba.

Őszintén szólva máskor ilyenkor szétrúgtam volna a bátyám seggét, közben meg titokban jót nevettem volna az idétlenségén, de most valahogy egyikhez sem volt kedvem.

Hiányzott Rob. Mióta ismerünk egymást mindig együtt buliztunk, de ő most sok ezer mérföldre van innen.

Megráztam a fejem, hogy újra észhez térjek és próbáljam visszahozni a party hangulatom.

Mire feleszméltem, valami nagyon csípni kezdte a szemem és a szobám olyan volt, mint egy krematórium. Mindenhol füst és hamu.

Ez a két eszetlen is sorba szíva a cigiket, közben meg az ablak becsukódott. Baszki….

A nagy egy órás ráérésnek fél órás késés lett a vége, annyira belemerültünk a részegedésbe.

A hangulat tetőfokon volt és azt kívántam bárcsak ez mindaddig így maradna, míg letelik a fél év.

A terembe belépve minden annyira fantasztikus volt. Egy darab csicsás cucc sem volt semmi fényűzés, csak a kőkemény hangulat. A Dj bármit lejátszott amit kértünk a pultos minden gondolatodat kitalálva vágta hozzánk a piákat, a fiúk meg ugyanúgy bevoltak rúgva, mint mi.

Ash, Nikki és én együtt táncoltunk, de úgy, hogy majdnem összeestünk. Kellan és Cameron és Chris is csatlakoztak hozzánk. Minden a feje tetejére állt, éppen Kellan nyakában ültem /még szerencse, hogy nadrág volt rajtam/ amikor A Cam nyakában ülő Ash harcolni kezdett velem a magasban.

Úgy verekedtünk, persze csak poénból, mint két anyatigris.

Egyszer csak a két „lovunk” megunta, hogy mi odafent nem bírunk el egymással így úgy döntöttek, majd ők eldöntik a meccset.

Ennek az lett az eredménye, hogy mind a négyen a földön kötöttünk ki s közben annyira röhögtünk, hogy még vagy öt percig nem bírtunk felkelni a földről.

A buli már lassan a vége felé közeledett. Annyira nem voltunk képben, hogy eldöntöttük, nem megyünk haza, hanem a szomszéd utcában kiveszünk pár szobát és ott kijózanodunk.

Beállított hát a kis csapat a hotelbe, Kellan volt még talán a legjózanabb így ő intézte a szobát.

Széles vigyorral a fején tért vissza egy londíner kíséretében.

Amikor a kicsit gyámoltalannak tűnő pasi megkérdezte, hogy vannak- e csomagjaink Chris és Kell megfogták Cameront és szegény csávó kezébe nyomták. Nah ekkor megint elakadtunk egy pár percre a nevetés miatt. Elképesztő volt.

A liftbe beszállva a legfelső emeletet nyomták be.

Alig, hogy kiszálltunk és körülnéztünk értelmet nyert Kellan idétlen vigyora.

Ez a vadbarom a nászutas lakosztályt bérelte ki. A szobában volt jó pár üveg mélyhűtött pezsgő, ezernyi rózsaszirom, meg egy hatalmas ágy.

Folytattuk a piálást, majd mind ahányan csak voltunk lefeküdtünk az ágyra.

Elfértünk. Sosem gondoltam volna. Mindenki bűzlött a piától meg a cigitől mégis hamar elnyomott az álom.

Mikor reggel felébredtem még csak Kellan volt ébren. Ő már lezuhanyozott, és egy köntösben meg papucsban feszített a pult mögött.

- Jó reggelt hugica, isteníteni fogsz ma reggel!

- Nincs az az ég- dörmögtem holt kómásan és másnaposan.

ő csak elnevette magát, majd elém tolt egy pohár gőzölgő kávét, egy másnaposság elleni folyadékos fiolát, meg egy langyos pizzaszeletet.

- Te egy Isten vagy- mondtam, és valóban hálás voltam neki mindezért.

Annyira szeretem ezt az ember… Tényleg olyan, mintha a bátyám lenne.

Hamarosan a többiek is ébredezni kezdtek és Kellan segítségével a fejfájást és másnaposságot felváltotta a családias hangulat és jókedv.

1 Hónap múlva

Nem akartam hinni a saját szememnek.

Persze hazudnék ha azt mondanám, hogy nem számítottam rá. De most így látni a saját szemeimmel…

Megint terhes vagyok. És… Boldogan vagyok terhes!

Egyből elmondtam anyámnak a hírt aki először lesápadt, aztán jött a, hogy lehettetek megint ilyen hülyék monológ. Persze hiszen ő nem tudtam, hogy mi mindenen mentünk keresztül.

Lemaradt annál a résznél, hogy teherbe estem majd elvetettem a gyereket a gyógyszerek segítségével.

Szerencsére valahogy sikerült lenyugtatnom, és amikor mondtam neki, hogy megtartom és, hogy Robbal már beszéltünk róla és ha ott lenne pont úgy örülne, mint én teljesen megnyugodott.

Egyből felhívta apát meg pár barátnőjét. Minden mondatot úgy kezdett képzeld ilyen fiatalon nagymama leszek.. Na persze.. Jellemző.

Én is felhívtam Asht, Kellant, Nikkit és Christ.

Mindenki nagyon örült sőt Nikkiék már a babaszobát kezdték volna tervezgetni amikor hirtelen összevesztek azon, hogy ki legyen a gyerek keresztanyja.

Orvos indultam, de előbb megeskettem mindenkit, hogy nem mondják el Robnak, hoyg terhes vagyok.

Azt akartam, hogy meglepetés legyen, amikor hazajön már hat hónapos terhes kismama leszek pocakkal.

Lesz meglepetés az tuti.

Mindenki megígérte így utam azonnal a doktorhoz vezetett.

49 megjegyzés:

  1. Szia Angyalka!
    Nagyon de nagyon jó lett de itt abba hagyni. Na most lesz pár nyugtalan éjszakám. Na mindegy majd meg próbálok ezeken a nyugtalan éjszakákon arra gondolni hogy nemsokár én is el kezdek gömbölyödni.
    Már nagyon várom a következőr részt!
    Puszi Sweet és Manócska

    VálaszTörlés
  2. nagyon-nagyon jó lett:P
    a könnyek után most csak röhögtem:D
    mint az iszákosok:P
    hogy bírnak annyit inni.
    Kristen megint terhes(L)
    dejóó:P
    am kíváncsi vagyok h meddig fog titokban maradni Rob előtt:)
    bár ki tudja.lehet h ténleg nem tudja meg:D
    nem is Nikki és Ash lenne ha nem kezdenének el veszekedni azon h ki legyen a keresztanya:P
    ez is az egyik kedvencem^^
    nagyon várom a köviit.remélem sietsz vele:D

    puszi:krisztu

    VálaszTörlés
  3. SWEET ÉS MANÓCSKA, MOSTANÁBAN MINDIG TI VAGYTOK AZ ELSŐK, ÉS NAGYON SZERETLEK TITKET! /PERSZE NEM EZÉRT/
    (L) KÖSZÖNÖM ISMÉT!

    VálaszTörlés
  4. KRISZTU.... :D TALÁN NEM IS KEL OLYAN SOKÁIG VÁRNOD :D ÖRÜLÖK, HOGY MEGNEVETTETTELEK, TE IS ENGEM :D SZERETLEK ÉS KÖSZÖNÖM!!! (L)

    VálaszTörlés
  5. Jaj nagyon jó lett ,olyan jó végre egy kis öröm :D Babaaa:P hát Rob előtt ez titok tudna lenni? remélem igen :D bár egyből elkezdett járni az agyam ,mivan ha nem hiszi el ,hogy tőle van meg ilyenek xD

    VálaszTörlés
  6. :D HÁT MEGLESZ BONYOLÍTVA AMOLYAN ANGYALKÁSAN AZ TUTI, DE NEM FOG ROB OLYAT GONDOLNI, HOGY NEM TŐLE VAN :)
    KÖSZÖNÖM NEKED IS CAMY, HOGY MINDIG ÍRSZ NEKEM!
    (L) (L)

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Juuj most annyira örülök, hogy terhes :)
    De Robnak nem kellene meglátogatnia egy hónapban egyszer? bár így nagyobb a meglepetés :D
    És most Krisnek le kell szoknia a piáról és a cigiről OMG ezt...hogyan? xD
    Remélem Robnál nem veri ki majd a biztosítékot, hogy jön a Robsten baba :)
    Na már tényleg várom, hogy Rob hazajöjjön, de a frisset is már várom xD
    puszy
    Katka

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm szépen Katka (L)
    De igen csak... Mint azt tőlem várható hozom a hülye formám és semmi sem lesz ilyen egyszerű :P Nem, Rob örülni fog a babának, csak... Jah.. Nem ebből lesz a balhé :)
    Köszönöm, hogy írtál! (L)

    VálaszTörlés
  9. JAJ DE JÓ!!!!!!!!!!!!!
    Jön a kis Pattinson.Hát nem hiszem hogy ezt titokban lehetne tartani kivéve ha Kristen egy fél évig nem lép ki a lakásbólxD
    Remélem me összejön a 20 komi mert nagyon kell a folytatás.Na ne má már megint kezdem a drogos dumátXD
    Millió pusszi:))))))))))

    VálaszTörlés
  10. Folytatást, folytatást és folytatást
    annyira jo elsem hiszem, rem nem lesz veszekedés köztük amiért először nem Robnak mondta el..
    siess rohadt joo XD
    pusz Anita

    VálaszTörlés
  11. jajj kérlek,kérlek,kérlek...tedd fel még ma a kövit....nagyon jó lett ez a feji is!!!remélem,h nemsokára már rob is ott lesz kristennel...na és,h mit fog szólni...csak igy tovább!!!:D:D:D

    VálaszTörlés
  12. Nagyon jó lett!
    Várom a folytatást!
    Puszy Chanel

    VálaszTörlés
  13. :D Köszönöm Skyn!!! De ellehet titkolni majd csak figyelj :P
    Most azt hiszem mostanában nem lesz majd ilyen nevetős rész, de majd kiderül.
    Köszönöm és örülök, hogy a fő kritikusomnak is elnyerte a tetszését! (L)
    Millió puszi!!!! (L)

    VálaszTörlés
  14. Köszönöm kedves névrokon /Anita :D/ Nem más jellegű lesz a probléma... :P Örülök, hogy tetszett és már kezdem is írni a kövi részt! :D
    (L)

    VálaszTörlés
  15. folytatást..egyszerűűűen szuper lett!!!kiváncsi vok,h mi sűl ki ebből.

    VálaszTörlés
  16. Köszönöm szépen kedves Névtelen!! (L)

    VálaszTörlés
  17. Köszönöm Chanel! Már akartam mondani, hogy nagyon tetszik a neved! :D (L)

    VálaszTörlés
  18. Köszönöm szépen kedves Névtelen!! (L)

    VálaszTörlés
  19. remélem,h nem történik semmi szomorú vagy rossz...jobban szeretem amikor minden jól alakul:D...remélem,h összej9n a 20 komi is!!!...vagy még több is.:D:D

    VálaszTörlés
  20. Köszönöm szépen neked is!! Hú de rossz, hogy névtelenek vagytok :D
    Örülök, hogy tetszett! (L)

    VálaszTörlés
  21. Nagyon jó mint mindig:) És gyerünk írjatok:) ma még akarok kövit:)
    Puszi:Encsi

    VálaszTörlés
  22. Szia
    Nagyon jó lett a feji.Légyszi minél hamarabb tedd fel a kövit. Csak így tovább. Kíváncsi vok h Rob mit fog szólni h Kris terhes.
    Pusz Manó

    VálaszTörlés
  23. Köszönöm szépen Encsi!! (L)

    VálaszTörlés
  24. hamarosan kiderül és köszönöm szépen Manó!!! (L)

    VálaszTörlés
  25. nagyon jóóóóó lettt!nem is tudok mást mondani rá(L)

    VálaszTörlés
  26. ez nagyon jó lett!már várom a kövit pedig ezt is csak most olvastam el!!:)

    VálaszTörlés
  27. ez is nagyon tetszett!!már most nagyon várom a kövit!!

    VálaszTörlés
  28. nagyon jó kis rész! várom a kövit!...:):)

    VálaszTörlés
  29. Huhh mennyi névtelen komi.... Köszönöm szépen! (L)

    VálaszTörlés
  30. Akkor már alig várom a folytatást!!!!!!

    VálaszTörlés
  31. hát ez nagyon jó lett! szeretem ezt a történetet! kiváncsian várom a folytatást! puszi

    VálaszTörlés
  32. nagyon tetszett ez a rész is! most komolyan nem mondja majd el neki hogy terhes??:D hát ez durva! most már nagyon kiváncsi vagyok! puszi Dórika

    VálaszTörlés
  33. hát ez kurva jó lett:P
    de mond hogy Rob "hamar" hazajön:P:P
    lécci lécci lécci
    :)
    én örülök:)
    remélem most nem történik semmi szomorú:( :)
    Katta

    VálaszTörlés
  34. Köszönöm szépen Klaudia! (L)

    VálaszTörlés
  35. Mucika neked is köszönöm szépen!!! (L)

    VálaszTörlés
  36. Köszi Dórika! Tényleg nem! :D
    (L)

    VálaszTörlés
  37. Szia!
    Naon jó lett.Kiváncsi vok a kövire...pussza

    Bells

    VálaszTörlés
  38. Hát Katta történni fog... :P
    De Rob mondhatjuk, hogy hamar hazajön, mert belehúzok az időbe, de a fél év amúgy meglesz :D
    Nagyon örülök, hogy tetszett!!! (L)

    VálaszTörlés
  39. Szijja!!

    Nagyon jó lett. Lécci rakd fel még ma vagy holnap reggel. Lehet hogy szóbeli előtt még jót tenne :) Gratulálok :D

    VálaszTörlés
  40. Fel teszem neked még ma ígérem!!! Köszönöm! (L)

    VálaszTörlés
  41. Szia Kitti vagyok
    Ma leltem rá erre az oldalra egyből el is kezdtem olvasni és a végére megimádtam ugyhogy be is tettem Kedvencekhez és várom a folytatást. ma még egyszer benézek rem. lesz fent :D

    VálaszTörlés
  42. Köszönöm szépen Kitti!!! (L) Fent lesz!

    VálaszTörlés
  43. Angyalka ez igen jóó lett :)
    Még csak most fogtam fel teljesen,hogy nem lesz fél évig Robunk :(
    De ez a bulii igen durva lehetett...:) Elképzeltem ahogy Cameron kijön a fürdőből csipkebugyiba meg melltartóba..igen jót röhögtem rajta :) Nah és ahogy Ashley meg Kristen anya tigrisként harcolnak a fiúk vállán...hát az igen jóó volt :)
    És nagy csoda hogy most Kellan volt a legjózanabb...:) Nah és ahogy az ágyon fekszenek egy rakáson...:D Igen jóó volt az egész fejezet...nagyon imádom..:) De azért Rob mégsincs :S
    És Kristen megint terhes?...ách...nem gondoltam volna hogy ilyen hamar teherbe esik megint....:) De azért örülök...és remélem Rob is fog mikor meglátja a 6hónap múlva a nagy pocakos Kristent :)
    Nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon de nagyon jóó lett...egyszerűen imádom :)
    Szeretlek Angyalom♥
    puszi Orsi

    VálaszTörlés
  44. fantasztikus lett!!siess a kövivel!!

    Ami

    VálaszTörlés
  45. hát ahogy olvasom nem kell sokáig várnom:P.dejóóh(K)
    énis szeretlek(L)

    puszii.ŁŁ

    VálaszTörlés
  46. :D :D
    így utolsók között- ne haragidj meg tanulnom kellett- írok neked :D
    De úgy látom ma megint fogok olvasni :D
    köszi kommentezők :P

    félek! nagyon rossz sejtéseim vannak és tudom, hogy az lesz, amire gondolok. De ettől függetlenül imádtam :D Meg imádni fogom, mert tudod, hogy szeretem a kavarásokat. :D
    Kellan meg a többiek... pia és cigi határok nélkül xD annyit röhögtem... főleg mikor cameron meg a csávó xD áhh felesleges leírnom

    csodálatos volt :D

    imádlak <3

    VálaszTörlés
  47. Sziiiiiaaa!
    Bocsi hogy ilyen régen írtam ...de valahogy mostanában nem voltam hangulatban (hála tanáraimnak) és elment a kedvem még az élettől isXDXD De most már minden rendben van így újra fogok írni:D
    Nagyon megleptél azzal hogy Kris újra várandós! De van egy olyan érzésem hogy az orvosnál nem azt fogja hallani amit akar:S...bár remélem csak én vagyok ilyen pesszimista és minden rendben lesz a babával:D
    Pusz:D

    VálaszTörlés
  48. Tudom, hogy mostanában nagyon el vagyok maradva a komment írással meg keveset vagyok...de suli is van és sokat töltök bent sajna!:S
    Na, de most nem ez a lényeg, hanem ez a remek kis fejezet, amit végre el tudtam olvasni! Szóval hol is kezdjem...az elején? Jó!XD Akkor elmondom, hogy nagyon tetszett! Ez a buli nagyon nagy volt...jót nevettem, ahogy olvastam a dolgokat!:D
    Aztán a terhesség!:) Jaj, baba lesz és Robbinak meg meglepi! Ez nagyon tetszik, hogy nem mondja el neki! Kíváncsi leszek, hogy nem lesz-e Rob mérges majd, mert Kristen fél évig titokban tartotta, hogy apa lesz!:P Minden esetre nagyon várom mi sül ki ebből!:) Örülök, hogy jön a baba...fiú vagy lány?:) Van egy tippem, de nem is tudom miért gondolom ezt!:)
    Egy szóval: nagyon jó! tudom, hogy ez kettő, de nincs olyan szó, ami önmagában jól kifejezné!:)
    Puszi

    VálaszTörlés