A MAI NAPOT (Augusztus. 15- RS KISS) HIVATALOSAN ROBSTEN NAPNAK NYILVÁNÍTJUK! :]

2010. március 13., szombat

FRISS




Stewson



30. Rész




Nem tudom mennyi idő telt el Rob távozása óta, de kint már csak a hol és a csillagok fénylettek. Jártányi erőm sem volt, így annyit tettem, hogy odavonszoltam magam az ágyhoz.

Nem akartam elhinni ami történt. Felakartam ébredni ebből a rémálomból.

Legszívesebben újra megtettem volna, amire egyszer régen készültem, de most gondoskodnom kellett egy másik életről.

Akkor Rob mentett meg… Rob.

Aztán azt mondta, hogy ő nem tudna nélkülem élni.

Éreztem, hogy könnyeim újra mardosni kezdik torkom ezért megpróbáltam összeszedni magam.

Más ilyenkor valószínűleg körbetelefonálná a barátait tanácsot, magyarázatot és vigaszt várva, de én erre nem voltam hajlandó.

Szégyelltem és gyűlöltem magam ebben a pillanatban.

Ha nem lett volna amúgy is szünet a forgatások között, most biztos, hogy beteget jelentettem volna.

Egyedül akartam lenni, nem tudom mennyi időre, de magányra vágytam,

Úgy éreztem a bennem fejlődő piciny élőlényen kívül nincs szükségem semmire és senkire.

Az őrület és a végső elkeseredés hatására egy ötlet fogalmazódott meg lázasan égő fejemben.

Elmegyek. El kell mennem.

nem azért amiért a múltkor elakartam szökni, nem félelemből.

A baj már bekövetkezett.

Elhagyott a férfi akit szerettem.

Hogy érthettem ennyire félre? Hogy gondolhattam, hogy örül majd a közös gyermekünknek?

Végigsimítottam a hasamon, mintha belőle akarnék életet nyerni.

Most már csak ő maradt nekem, de őt nem hagyom veszni.

Álom nélkül alvásom semmit sem segített reggeli hangulatomon.

Olyan voltam, mint egy lélektelen vegetáló test.

Legyűrtem pár falatot, amit inkább a kicsinek szántam, mint magamnak.

Ruháimat hanyagul a bőröndbe szórtam, majd elhagytam a lakást.

A repülőtéren lepakoltam a csomagmegőrzőbe, majd a közeli bank felé vettem az irányt.

Nem tudtam mennyi ideig leszek távol és mennyi pénzre lesz szükségem, de az egyenlegemet nézve úgy tűnt a pénz nem jelenthet akadályt.

A nem csekély összeget felvéve felhívtam apámat.

Ő volt az egyetlen aki tudtam, hogy megfog érteni ráadásul anyámat is letudja majd csillapítani.

Megkértem, hogy senkinek se adja ki úti célom.

Nem tetszett neki ez az egész, de őt nem a munkám aggasztotta, hanem csakis én és a baba.

Egy New York-tól 4 órányi repülőúttal egy kis faluba készültem, ahol régen a nagymamám lakott.

Mivel ő már meghalt a háza ránk maradt, de ezt a szűk családon kívül egyik barátom sem tudta.

Nem volt szívünk eladni, mert apa ott töltötte a gyerekkorát, de szinte sosem utaztunk oda.

Elvileg egy bejárónő rendezetten tartotta a környéket, de hát kitudja.

Lehet, hogy csak felvette a pénzt és nem csinált semmit, én meg valami lepukkadt viskó felé tartok.

Nem érdekelt. Ebben a pillanatban semmi nem érdekelt, csak egyedül lenni.

Minél messzebb tőle.

Tudom, hogy most nincs a városban, valószínűleg csak azért jött haza, hogy leüvöltse a fejem, megalázzon és elhagyjon, de nem akartam semmilyen újságban vagy plakátokon az ő arcát bámulni.

Mindegyik felér volna egy késdöféssel.

Alapjában véve magam hibáztattam, de valamiért kezdett bennem felgyülemleni egy Rob iránti mélységes csalódás.

Csalódtam benne és a szerelmében.

Ha valóban szeretett volna, akkor ezt is megtudtuk volna beszélni.

Mélyen az agyamba égett szemének képe, ahogy rám nézett gyűlölettel és undorral telve.

Legszívesebben megint elsírtam volna magam, de tudtam, hogy meg kell keményítenem a szívem.

Visszasiettem a reptérre, szerencsére a gép nem késett, egy percet sem tudtam volna tovább itt maradni.

A gépen egyedül ültem, hálát adtam érte.

Felkavarodott a gyomrom, többször ki kellett mennem a mosdóba.

Az út hosszú és unalmas volt, szerettem volna aludni egyet, halálosan fáradtnak éreztem magam, de az agyam egyfolytában egy személy körül forgott.

Próbáltam bíztatni magam… Gyerünk Kristen menni fog… Sokszor koppantál már a pasik terén, de mindig erős voltál és viszonylag gyorsan felküzdötted magam a mélyből.

Azonban ez most más volt.

Robot teljes szívemből szerettem, tudtam, hogy ő volt számomra a igazi. Az egyetlen.

Kár, hogy ezt ő nem így gondolta.

Visszagondoltam a tegnapi gondolatomra, „Remélem, hogy a baba inkább Robra fog hasonlítani”.

A furcsa az volt, hogy még mindig ezt reméltem, holott tudtam, hogy akárhányszor a kicsire néznék, őt látnám és összeszorulna a szívem.

Addigra talán könnyebb lesz.

A gép végre ereszkedni kezdett.

Leszállva a nap hétágra sütött, szinte már bántotta a szemem.

Nem tudtam neki örülni.

Taxit fogtam és az apám által megadott címre mentem.

/ Robert szemszöge/

A forgatási napok őrjítően lassan teltek.

Kristen nagyon hiányzott, már alig vártam, hogy lássam.

Két nap és mehetek haza, de annyira lassan telik az a két nap.

Éppen fáradtan sétáltam a hotel felé, amikor éreztem, hogy rezeg a telefonom.

Felvettem egy ismeős hang volt, jól is esett a hívás, bár valaki másnak még jobban örültem volna.

Beszéd közben egyszer csak megálltam. Nem akartam elhinni, hogy ez megtörténhet.

Teljesen lefagytam, nem tudtam gondolkodni.

y

26 megjegyzés:

  1. szia :D

    remélen ma kiderül miért volt olyan Rob
    várom

    puszi :Dsiess

    VálaszTörlés
  2. Jajj, már nagyon várom *-*

    VálaszTörlés
  3. Cch Angyalka!Legközelebb nem lesz videó nézegetés!Olyan rövid volt.:( És a vége?Szándékosan csinálod?Heee? :D Jólvan tudod, hogy szeretlek.
    Nagyon 'tutikafazsiradék' volt :Ppuszi<3

    VálaszTörlés
  4. jujj de rövid lett!!!! ettől függetlenül imdádtam! Angyalkám elsírtam magam rajta... ez nem fair!!! Most valami vidám kellett volna...
    "Mélyen az agyamba égett szemének képe"
    "de az agyam egyfolytában egy személy körül forgott.

    Próbáltam bíztatni magam… Gyerünk Kristen menni fog… Sokszor koppantál már a pasik terén, de mindig erős voltál és viszonylag gyorsan felküzdötted magam a mélyből.

    Azonban ez most más volt."

    Imádtam és tudom, hogy Rob miért tette azt amit tett :D Tuti hogy az lesz. :P

    szeretlek dárga és köszönök mindent <3

    VálaszTörlés
  5. Szia Angyalka!!!

    Teljes mértékben megértem Kristen, sztem a helyében én is elutaztam volna!! Remélem hamarosan kiderül hogy mi történt és kibékülnek! Iszonyat jóó lett, mint mindig és várom a folytatást:)

    Puszi

    VálaszTörlés
  6. szia:D:D

    megint kegyetlen voltál :D:D siess lécci nem birom már sírok :D:D

    puszi (:

    VálaszTörlés
  7. Jajj istenem de megható lett!!!!Hülye Rob!!!
    Nagyon várom a friss és remélem hogy azért több mint 4 rész lesz hátra! Persze mindent le kell zárni egyszer de ezek után nem lehet a végét csak úgy összerakni olyan gyorsan! Nekem ez picit fura lenne ..de persze ez csak az én véleményem! Remélem azért meggondolod és hogy nem bántottalak meg ezzel! Szia

    VálaszTörlés
  8. Szia!

    Nagyon tetszik és imádom az új részt, de itt abba hagyni? Már nagyon várom a folytatás. Kiváncsivá tettél :)

    Puszi Sweet és Manócska

    VálaszTörlés
  9. Szia!
    Gonosz vagy:D de nagyon jól írsz XD nagyon jó lett, bár kicsit rövid és szomorkás. Megértem Kristent teljesen, remélem kiderül minél hamarabb az igazság és jó lesz minden.:)
    várom a kövit, puszi

    VálaszTörlés
  10. ANGYALKA!!!!!!!!!
    seggbe rúglak!!!!!!!!!
    ajj nagyon jó lett de annyira szomorú:(
    mondjuk attól imádtam de akkor is hogy lehet ilyen szomorú részeke írni:(
    Katta

    VálaszTörlés
  11. Szia!
    Ez egyben nagyon szomorú és nagyon jó is lett!
    Tuti nem a baba miatt borult így ki:S Talán attól a kis ficsúr miatt aki megcsókolta?!:S
    áááh ez nem igaz...most meg Kristen elmegy vmi istenverte faluba uhh....így soha az életbe nem fog kiderülni és ha igen akkor, hogy fogja megtalálni Rob...hisz senki nem tudja, h ott van kivéve az apja és az sztem nem fogja elmondani :S
    Egyre bonyolultabb ...jól felhúztad az idegeimet..GRAT hozzá xD
    Most nagyon kíváncsivá tettél...szval hamar a frissel!!!!!:D

    VálaszTörlés
  12. nagyon jó lett! De azért csak ennyi??!! mikor jön a friss?? függö vagyok ez van! nagyon jó lett majdnem elbőgtem magam, remélem, hogy megkimélsz és hamar hozod a frisst! van sejtésem hogy miért tette Rob ezt de na!! Várom!és remélem hogy hamarosan minden rendben lesz köztük, puszi

    VálaszTörlés
  13. HÁT ANGYALKÁM!!!!!!!!
    TÉNYLEG ELÉG RÖVID LETT.HÁT ROB GONDOLOM EGY CIKKET LÁTOTT VAGY EGY KÉPET AMI A KRISTEN AND ISMERETLEN POFÁTLAN KEZDŐ SZÍNÉSZ PÁROST ÁBRÁZOLTA DE MÉG AZT IS ELTUDOM KÉPZELNI HOGY KIDERÜLT HOGY TERHES CSAK ÚGY HOZTÁK LE A CIKKET HOGY NEM ROBÉ.REMÉLEM BE NŐ A FEJELÁGYA ANNAK A SEGGFEJNEK (AKI NEM MELLESLEG IRTÓ ÉDI:)
    HÁT MOST CSAK ENNYIT TUDOK ÍRNI.
    MILLIÓ PUSZI

    u.i.JOBBULÁST GYÓGYULJ MEG MIELÖBB HA MÉG MINDIG BETEG VAGY:)

    VálaszTörlés
  14. hali!
    hát most komolyan! ez mi a jó édes franc volt? annyira akarom még!!! hol a vége a fejinek? miért nincs betéve a vége? vagy miért itt hagytad abba?
    hogy mit hallott Rob? faszom tudja... ja, meg te XD
    Azért sajnálom, hogy Kris elment :S és Rob jusson észhez! nem bírnák ki egymás nélkül!
    nagyon várom a frisst! Léci, léci hamar hozzad *kiskutya szemek* :D:D:D
    imádtam ANGYALKA!
    Pux

    VálaszTörlés
  15. Drága Angyalka.

    Hát itt hogy hagyhattad abba?? Tudod te hogy milyen csalódást okoztál nekem? :(
    Nha nem baj. :D Szeretlek és KÉREK MINDENKIT HOGY ÍRJANAK!!! Siess lécci a kövivel. Lécci. Lécci. pusz
    Anita < 3

    VálaszTörlés
  16. ne máár itt nem lehet abbahagyni !!!gyorsan folytasd!!amúgy nagyon jó lett ez is imádom!!
    puszi, Ami

    VálaszTörlés
  17. áhh hogy volt szíved pont itt abbahagyni? ez így nem fair. és nekem kicsit rövid lett.
    amúgy nagyon jó lett ismét. remélem hogy rendbe jön minden köztük. mégiscsak jobb a happy end.
    kérlek hamar legyen friss! már nagyon várom
    pussz
    Dytta

    VálaszTörlés
  18. Nagyon nagyon jó a sorozatod!Soha nem olvastam ilyen jó!Nagyon megérintett rem nem sokára jön a következő!!!!!Annyira várom!!!!Nagyon remélem h kibékülnek!!!!!

    VálaszTörlés
  19. Hát ez igazán jól sikerült...megöl a kíváncsiság..:s kérlek siess:D

    VálaszTörlés
  20. Jajjj mindjárt meghalok ha nem olvashatom tovább!!!!Kérlek írjatok!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  21. már nagyon várom a folytatást:D

    VálaszTörlés
  22. csak hogy legyen még több komi azért írok még 1*xD

    VálaszTörlés
  23. Szia!

    Nagyon jó lett!szegény kristen...:(
    rem ha kellan megtudja kicsit helyrerakjaXDXD
    Nagyon vároma frisst!
    puszi
    Luc

    VálaszTörlés
  24. Jajj Angyalka...:( Olyan szép lett ez is :)
    De még mindig nem békültek kii :(
    Szegény Kristen annyira sajnálom...totál átéreztem a fájdalmát...de legalább a kicsi ott van neki...abból elég erőt meríthet :)
    De hogy ennek a Robnak mi a baja megint?....:)
    Nah és Kristen apja milyen megértő...azért kiváncsi lettem volna MamaStwe hegyi beszédére...xD Remélem azért nem egy kis lepukkadt viskóba fogja találni magát..xD nah jóó ez már csak nagyon részlet kérdés..xD
    Ami a végét illeti azt hittem,hogy már az lesz Rob szemszögéből írva hogy milyen a hangulata vagy ilyesmi,de nem hittem volna hogy az mikor megtudja a mit?...mit is tud meg?..igaz van egy sejtésem és sztem köze van ahhoz a pondróhoz is aki megcsókolta Kristent :) Azért bízom benne hogy Happy End lesz a vége mivel már írtad hogy Happy End párti vagy:) Szóval nagyon várom a folytatást...és remélem így is lesz :)
    Nagyon nagyon de nagyon tetszett az egész...és alig várom a frisst,bár azt nem fogom tudni ma elolvasni :S
    Imádlak♥
    puszi Orsi

    VálaszTörlés
  25. Nah én már tényleg nem értek semmit!XD Mégsem az lesz amire gondoltam? Rob szemszögétől most elbizonytalanodtam! De lehet mégis egy újságot látott, amin a partis események voltak! Áh nem tudom...ne kínozz sokáig, mert megörülök!:)
    Nagyon jó volt babám, csak a Kristenes résznél én is olyan szomorú voltam! De ebből is látszik mennyire átjön! Nagyon jó volt!
    puszi

    VálaszTörlés