A MAI NAPOT (Augusztus. 15- RS KISS) HIVATALOSAN ROBSTEN NAPNAK NYILVÁNÍTJUK! :]

2010. február 27., szombat





Stewson


27. Rész





Reggel telefoncsörgésre ébredtünk. Fáradtan nyögtem egyet és mérgesen tapogatni kezdtem magam mellet. Valahol itt kellene lennie, de nem találom.

Rob előbb összeszedte magát, mint én és felvette a telefont.

Hosszú hallgatása nyugtalanítani kezdett ezért kinyitottam szemem és felültem az ágyban.

Rám nézett, majd megkérdezte, hogy mikor kell indulnia.

A válasz után még beesettebbé vált arca és összefutottak homlokán az apró ráncok.

Két perccel később letette a telefont, majd megcsókolt. Próbált amolyan minden rendben, ne aggódj fejet erőltetni magára, de engem ennyivel nem lehet átvágni.

Mikor éppen szólásra nyitottam szám, gyorsan combomra simította kezét és közelebb húzódva ismét megcsókolt az előzőnél sokkal intenzívebben.

Nah az elkezdett mondatom helyett csak egy sóhajra futotta.

percekbe telt, hogy visszarángassam magam a valóságba kényeztető ajkaitól, és összeszedve magam elhúzódjak tőle és megkérdezzem, hogy mi volt ez az előbbi beszélgetés.

Robnak nagyon nem volt ínyére, hogy ennyire gyorsan tetten értem, de kénytelen volt megadni magát.

A hír hallatán nagyon elszomorodtam. Mivel minden jelenetét leforgatták már a New Moonban ezért az ügynöke új filmet szerzett neki. Amíg mi többiek befejezzük a filmet addig Robnak el kell utaznia egy új film forgatására. Nagyjából fél évig nem fogom látni, persze azért havonta egy hétvégére hazatérhet, de könyörgöm szinte együtt élünk, minden időnket együtt töltjük, ráadásul a menyasszonya vagyok és Robmániás, na meg szexmániás, de az egy másik téma.

Egy hét múlva kell indulnia… Egy hét. Hát rendben. Akkor ki kell használnunk azt az egy hetet.

Nem akartam elbőgni magam, ő meg szomorú fejjel vizslatta vonásaim, szóval minden erőmet össze kellet szednem ahhoz, hogy megpróbáljak jó képet vágni az újdonsült felálláshoz.

Mosolyt erőltetve arcomra hozzábújtam majd a megfelelő női praktikákkal vagy négy órára elvontam mindkettőnk figyelmét a szomorú reggelről.

A napok sajnos olyan gyorsan peregtek, hogy szinte már biztos voltam benne, hogy valaki egy távirányítóval pörgetni kezdte életünket.

Nem csak én voltam elkeseredve Rob váratlan távozása miatt, hanem az egész stáb és a barátok is.

Nikki és Ash előkészítettek egy Viszlát partyt amiért nagyon hálás voltam nekik.

Ők minden részletre annyira ügyeltek, hogy simán elmehettek volna rendezvényszervezőnek.

Ha rám bíznának egy ilyen partyt tutira csak egy tábortüzes gitározgatós mértéktelenül piálós partyt lennék képes ennyi idő alatt összedobni.

Itt azonban volt minden ez most Robról szólt, de azt hiszem minden fiúnak örömet szereztek ezzel.

Néztünk óriáskivetítőkről vicces forgatási képeket, volt szivarpult, pultos és mixer, táncoslányok, és Rob képe kinagyítva mindenfelé.

Rob szerint ez azért már túlzás volt, hiszen nem elköltözik vagy meghalni készül, csak dolgozni megy, de azért valójában nagyon is meghatódott ezen az egészen,

Folyamatosa ölelt, egy percre sem eresztett el egész héten. A forgatásokon is ott volt, kaját csinált nekem, meg mindenféle romantikus aprósággal lepett meg.

Sosem tudtam, hogy romantikus alkat vagyok, de annyira örültem mindennek, hogy egyszerűen nem tudtam elképzelni, milyen lesz ha már nem lesz itt.

Naponta többször is szeretkeztünk és annyira kívántuk egymást, mint mások egy kiadós veszekedés vagy több évnyi viszontlátás után.

Még el sem indult, de máris hiányzott.

Be kell vallanom, hogy nem mindig védekeztünk. Lehet, hogy ismét könnyelműek voltunk, de most nem érdekelt minket. Biztosak voltunk benne, hogy együtt akarjuk leélni az életünket, mert ekkora szerelem csak egy van az ember életében.

Ha ennek egy baba az újabb köteléke, akkor állunk elébe. Még egyszer nem követjük el azt a hibát, amit a múltban tettünk.

Elérkezett a fájdalmas nap, az elválás napja. Egész reggel körülötte sürgölődtem, mint egy gondos feleség, aki gondosan bőröndbe pakolja a férje élre vasalt ruháit. Persze a ruhákat nem én vasaltam, de megpróbáltam kivételesen minden hajtogatási tudásomat bevetve rendesen elhelyezni.

Reggelit készítettem neki, majd amikor a listáért nyúltam, hogy biztosan megvan minden amire szüksége lehet /egy rólunk készült fényképet is beleértve, amit már vagy két órája a táskájába rejtettem/ nem bírta tovább és az utamat állva átölelt.

Azt mondta inkább mindent itthon hagy és csak engem visz magával. Akkor meglesz mindene amire szüksége lehet.

Nem bírtam tovább eddig is nagyon feszült voltam, de most minden visszafojtott aggodalom felszínre tört és ott zokogtam a karjában, mint egy kislány akinek akitől elveszik a legkedvesebb játék mackóját.

Erősen, nagyon erősen ölelt és nyugtatni próbált.

Nagyon szégyelltem magam, mert erősnek akartam látszani, nem akartam drámázni vagy hisztizni, most mégis az utolsó percekben előtört belőlem amit egész héten próbáltam titkolni.

Letörölte a könnyeim és kedvesen mosolygott, de közben a szeme tele volt aggódással és szomorúsággal amiért itt kell hagynia.

Én is megpróbáltam mosolyogni és kinyögtem egy sajnálomot.

Megcsókolt újra és újra. Egészen megnyugodtam, de ez a tényen, hogy mindjárt indulnia kell nem változtatott.

Az órájára nézett, majd felkapott és a karjaiban tartva felcipelt az emeletre a szobánkba.

Értetlenül néztem rá, de aztán már semmit sem láttam csak az ő gyönyörű szemét.

Gyengéd volt és lágy. Minden érintése szerelemről árulkodott, minden csókja felért egy örök pecséttel és egyesülésünk olyan volt, amely felért száz rólunk készült képpel. Örök emléket hagyott mindkettőnkben és annyi szerelmet melynek emlékével talán kitartunk valahogy az elkövetkezendő hónapokban.

Nem akartam elaludni, de azt hiszem pont ez volt a célja, mert addig cirógatta arcom amíg végül elnyomott az álom.

Amikor pár órával később felébredtem és nem találtam magam mellett, fájdalom hasított a szívembe, de a mellettem lévő üres hely mégsem volt annyira üres.

Egy vörös rózsaszál hevert mellettem, gondosan elhelyezve, és egy levél az ő aláírásával.

Azonnal kinyitottam a levelet és a az ismerős írással megírt gyönyörű sorokon ismét elsírtam magam.

Minden szerelme benne volt abban a pár sorban olyan gyönyörűen megfogalmazva, hogy egy vérprofi író is megirigyelte volna az írását.

Az utóirata még nagyobb könnyeket csalt elő belőlem:

„Szeretlek. Aláírás: Vőlegényed, leendő férjed és gyermekeid apja: Rob”




/Kérlek tisztelj meg véleményeddel.../- by Angyalka

22 megjegyzés:

  1. Szia Angyalka!

    Nagyon de nagyon jó lett az új rész és nagyon szerelmes. A szívemig hatolt. És az az utolsó sor nagyon szép volt. Na tessék egy történeten ennyire meghatódom Manócska közbejátszásával. Na mindegy télleg nagyon romantikus lett már nagyon várom az új részt !
    Puszi Sweet és Manócska

    VálaszTörlés
  2. Köszi drága! Nagyon szeretlek titeket és örülök, hogy tetszett. Pár óra és leszek, csak most vasalok közben :D

    VálaszTörlés
  3. Szia Angyalka!
    Hát ez fantasztikus lett, imádom. Sajnálom, hogy Robnak el kell mennie, de ugye hamar visszahozod? *-*
    Az aláírás a levélen meg...ajjj majdnem elolvadtam:D nagyon édes
    várom a kövit, puszi

    VálaszTörlés
  4. Ajjjjj!!!!
    Nagyon-nagyon szuper lett!!!
    A nagyon tetszett :)
    Kiváncsi vok mikor lesz megint RobSten-baba? :D
    Folytit!!!XDXP
    Pux

    VálaszTörlés
  5. Köszi Viki!!! Hát most azt hiszem megint az izgalmas lesz inkább mint a romantikus... mármint a történet :P

    VálaszTörlés
  6. Köszi neked is Vitti... Már van.... :P
    Na de jó hogy nem árulok itt el mindent előre :D
    Köszönöm szépen, hogy írtál, és örülök, hogy tetszett.

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Ez nagyon jó lett!Teljesen meghatódtam..de kár, hogy elutazik..és, hoyg fél évre??? Hát rem. hamar eltelik az az idő vagy v.mi közbe jön és hazajön *_*
    És már várom, hogy legyen Robsten baba *_*
    Nagyon jó lett a feji és már várom a frisst!

    VálaszTörlés
  8. Szia!tetszik a történet...várom a folytatást!:)

    üdv:meli

    VálaszTörlés
  9. Az utolsó sor annyira szép és tényleg mindent kifejez! Imádtam ezt a fejezetet, annyira romantikus lett! De én is remélem, hogy hamarabb visszajön, mert fél év nagyon hosszú idő lenne a kapcsolatukban. De majd ha megtudja, hogy jön a baba (már ha tényleg jön), akkor biztos visszatér Kristenhez. :)

    Csöre

    VálaszTörlés
  10. Hát Angyalka!!!
    MOST MEGHAZUTTOLOM EGY RÉGEBBI KOMMENTEMET!!!!!
    Emlékszel arra a hozzászólásomra amikor azt írtam hogy ez szerintem túl sok dráma volt benne...stb.Akkor valahogy nem csaltál könnyeket a szemembe pedig szerintem többi olvasótársam pont inkább azon pityergett el.
    Hát én most itt pityeregtem el magam majdnem.
    Lehet hogy az a majdnem ott van de hidd el hogy plafont kellet néznem ahoz hogy ne csorduljon ki egy könnycsepp.
    Nem tudom mért pont ez a rész csinált gombócot a torkomba.
    Talán az hogy ezeket az érzéseket én nem látom a körülöttem lévőkben és ez bánt.(ezt ne hogy félre értsd a szüleim nagyon szeretik egymást)
    Inkább helyesbítek ennyire intenzíven.Ez olyan meseszerünek látom.
    Az utolsó mondat volt az egész részben a szeretett,szerelem kifejezése.(leírtad az elöző részekben is hogy mennyire szeretik egymást de szerintem ezzel az egy mondatttal fejezted ki igazán mennyire is.)
    Várom a kövit.
    MILLIÓ PUSZI:D

    u.i.Bocsi hogy ilyen sok zagyvaságot írtam le neked de ez minden egyszerre a fejembe volt ezzel a résszel nem inkább az utolsó mondattal kapcsolatban.

    VálaszTörlés
  11. Angyalka!
    Erre aztán érdemes volt várni. Tökéletes volt. Romantikus és felülmúlhatatlan.
    Az utolsó pár sor... kedvenc részem. Ez a fejezet is az egyik kedvencem közé tartozik.
    És már előre félek, hogy mi lesz, mert sejtem...
    Bocsi, hogy most nem tudok neked csöpögős és kisregény méretű kommentet írni, de most nagy a nyüzsgés :D
    Tudod, hogy függőd vagyok és hogy imádtam :)
    szeretlek angyalkám <3
    kristen

    VálaszTörlés
  12. hát én nagyon bőgőmasina vagyok:P
    de megint sírtam:)
    és van egy nagyon rossz sejtésem h mi lesz velük...bonyodalom a köbön:P
    de nemtudhatom:D
    és am RObSten baba??(L)(K)
    máris úgy szeretem:P
    és am ez az egyik kedvenc fejiim^^
    nagyon-nagyon jó lett:D
    és nagyon várom a kövit:)
    puszillak.

    krisztu

    VálaszTörlés
  13. Angyalom:)
    Ez igen jóó lett :) Annyira szeretem mikor így írod az egészet,hogy nincs benne párbeszéd...valahogy ez jobban kifejezi az érzelmeiket mint ha párbeszédben beszélgetnének :)
    Nah és ez a rész valami isteni lett...annyira szeretem....és ahogy mondtam sikerült is megsiratnod(igaz mostanában mindenen sírok) :)
    Annyira aranyosak együtt! Az a parti se lehetett semmi...totál előttem van a kép,hogy milyen is volt :) Nah és hogy Rob egy percre se engedi el Kristent :)
    A végén meg azt hittem azért néz az órájára és viszi fel Kristent,hogy otthon marad és nem megy el...de elment :(
    És a vörös rózsa és a levél...mindent elárult az utóirat,ahogy te is mondtad :)
    És remélem lesznek kicsi Robstenek :)
    Nagyon de nagyon szeretem az írásod Angyalom♥
    Téged meg imádlak♥
    puszi

    VálaszTörlés
  14. Ez...ez annyira szép volt.Esküszöm elbőgtem magam rajta.Mi lesz fél évig velünk Rob nélkül?A két szép szeme nélkül?Az aranyos mosolya nélkül?Na és bizonyos képességei nélkkül...?Ahh,én nem birom ki.MEGVAN!Mi lenne ha klónoznánk?Mindenkinek egy Robert Pattinson?:P Ajjj de az se jó, az IGAZI kell.:(((Nem is tudok most semmi vicceset írni, annyira letablóztál Angyalom.:(
    De azért jó volt,puszi<3

    VálaszTörlés
  15. Jesszus! Ez nagyon jó lett. Komolyan nem tudom hogy mi van velem mostanában, vagy te érted el ezt a hatást nálam, de annyira meghatódtam hogy mindjárt elbőgöm magamat. Remélem hamar lesz folytatás!
    Nagyon tetszett!!!!
    Dytta

    VálaszTörlés
  16. Jaj de szomorú ez :( Nagyon szép fejezet lett Angyalka,már hiányzott egy jó kis Angyalkás fejezet...tehát ez az a rosz amire olan régóta készítesz fel bennünket?
    Megszólalt bennem a kisördög, virtuálisan meg lehet kövezni, de nálad is leírom, hogy a sokáig távol tartott idő után egy meglepi megjelenés az ajtóban sok mindent eredményezhet :D Jó, jó hozom a fomám, tudom. :D
    Ngyon gyönyörű volt, nagyon szomorú, de ennek ellenére tényleg oh....a rózsa, eg úgy az egész, jaj Angyalka mit is írhatnék neked, ami kifjezné a tetszésemet? Már várom a folytatást. van egy olyan érzésem hogy leszenk még meglepő dolgok. :)
    :*
    Fanni [:

    VálaszTörlés
  17. Juj Rob elment, igaz hogy csak fél évre de mégis:( Remélm könnyen át heveri kRISTEN ezt az időszakot:)
    Puxy: Kacey

    VálaszTörlés
  18. Bocsánat, hogy ilyen sokára szívem!
    De most így a fejezet után elég letargikus állapotba kerültem! Olyan rossz érzés volt, ahogy elment. Mármint annyira átjött Kristen fájdalma! És a végén, azon a szövegen, amit Rob írt neki...beleremegett a gyomrom és majdnem én is követtem Kristen példáját!:)
    De amellett nagyon élveztem is! De hát mikor nem imádom?:)
    Puszillak és köszönöm!

    VálaszTörlés
  19. Köszönöm Ladym, nagyon, nagyon szeretlek! (L)

    VálaszTörlés
  20. Imádtam
    nagyon jó lett
    de szomi is egyben:S:)
    Katta

    VálaszTörlés
  21. most mér megy el?XD ne menjed!maradjon T_T...
    és különben is xD szépen le kellett volna írnod mindenegyes vakációt, vagyis kifejtened, amit az utolsó héten csináltak XD :D nagyon aranyosak együtt,szinte ott a kép aszemem elött ahogy csóri Kristen sír Rob karjaiban :[
    szép volt angyalom ;) egy profi sem ír jobban nálad :D ..Rob aláírása nagyon bejött, és Stew "néha nem védekeztünk" elszólásából merek következtetni dolgokra :D
    láwollak csíííbéém, és ne haragudj hogy csak most pótóltammindent.. T_T
    xoxo

    VálaszTörlés
  22. Bri nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon szeretlek!!!!!! (L)

    VálaszTörlés