A MAI NAPOT (Augusztus. 15- RS KISS) HIVATALOSAN ROBSTEN NAPNAK NYILVÁNÍTJUK! :]

2010. március 24., szerda

FRISS



Robsten II.




After Twilight Saga




2. Rész





Amikor felfogtam, hogy múltam egy nagyon fontos darabkája itt ül velem szemben, úgy éreztem, mintha valósággal elvesztem volna a tér-idő kontinumban.

Összezavarodtam. Olyan volt, mintha dejavu érzésem lenne, holott tudtam, hogy nem az érzékeim csapdájába estem, hanem a múlt valóban megismétli önmagát.

Az érzés egyszerre volt boldog és dühítő.

Boldog voltam, mert újra láttam és kivételesen nem a tv-ben vagy valamelyik újság címlapján, hanem nagyjából fél méterre teljes életnagyságban.

Ugyanakkor dühös voltam, mert becsapott és ígérete ellenére magamra hagyott.

Most meg itt ül és úgy nevet meglepett arcomon, mintha csak tegnap lett volna, hogy utoljára találkoztunk.

Jó párszor elképzeltem már ezt a pillanatot, sőt álmodtam is róla. De álmomban annyira más volt, vagy a nyakába ugrottam a váratlan örömtől amely kölcsönös volt, vagy bevertem a képét amiért ennyi ideig távol volt.

Most meg… Egyszerűen… Lefagytam.

-Mi a véleményed Kristen?

Mi van? Miről? Ja igen, amíg én magamba fordulva lelkiztem a nő nagyban magyarázott valamit, dehogy miről arról fogalmam sincs.

- Miről mi a véleményem?- remek, most tuti mindenki kreténnek néz.

- Arról, hogy mivel a film első negyedében te egy, hogy is mondjam finoman… Csapodár lányt játszol elég sok szex jeleneted lesz és mivel azért ezek, még egy profi színésznőnek is kényelmetlenséget okozhatnak jó lenne, ha jobban megismernétek egymást így a jövő héten még szövegolvasás, de aztán a forgatás megkezdése megkezdése előtt elutaznánk egy csapatépítő „tréningre”.

Ha most a töltött káposzta receptjét sorolta volna fel nekem, azon sem lepődtem volna meg.

Egyszerűen nem tudtam rá figyelni.

Az egészből annyit hallottam, hogy blablabla……….blablabla…….blablabla….

- Persze, szerintem így jó lesz…

Mindenki felállt, ezek szerint a nő befejezte a szövegelést.

Olyan bambán sétáltam ki az épületből, hogy már majdnem a sarokhoz értem, amikor leesett, hogy kocsival vagyok.

Ahogy hirtelen megfordultam, beleütköztem valakibe.

Az izomagyú srác volt a teremből.

- Szia te ugye Kristen Stewart vagy?

- Aha.

- Gondoltam dumálhatnánk egy kicsit.

- Aha.

- Akkor gyere, menjünk be ide.

Nem tudtam mit akar ez a srác, de önkéntelenül mentem utána, közben pedig próbáltam összeszedni magam.

Ha így folytatom, nem csak Elena a rendező, hanem minden kollégám egytől-egyig idiótának fog tartani és az nagyon nem lenne hasznára a készülő filmnek.

Kiderült, hogy a srácot Dannak hívják, és nem is annyira buta.

Egész jó fejnek tűnt, de mint pasi egyáltalán nem érdekelt.

Azonban úgy tűnt, hogy flörtölni próbál hát azt hiszem mondanom sem kell, hogy hidegen hagyott a dolog.

A srác épp arról beszélt, hogy milyen nehezen kapta meg ezt a szerepet amikor hirtelen megcsikordult mellettem a szék.

Odakaptam a fejem, hogy mi történt, erre láttam, hogy Rob húzta ki, hogy leüljön közénk.

Hogy került ő egyáltalán ide? És miért csak engem lep meg váratlan megjelenése?

Nagyjából két perc múlva minden világossá vált.

Dan mindenkit meghívott, de a többiek lerázták. Csak mi voltunk annyira jó fejek, vagy inkább ostobák, hogy elfogadtuk a meghívást.

Jól eldumálgattak míg én csak bambán ingattam a fejem, hol egyikre, hol másikra.

Elég sokszor elidőztem Robon. Még mindig nem tudtam elhinni, hogy itt van.

Itt van, de ennél közömbösebb nem is lehetne.

Cseppet sem fordított rám több figyelmet, mint a velem szemben helyet foglaló kb 20 perce megismert srácra.

Szinte rám sem nézett.

Egyre több sör fogyott el, de szín józannak éreztem magam.

A fiúkról azonban ezt már nem lehetett elmondani. Nem voltak ugyan részegek, de azért érezni lehetett a becsiccsentést a levegőben.

Dan fűzni kezdett, nem is gyengén. Ilyen szövegekkel próbálkozott, hogy milyen szexi a szám, kár, hogy ennyire csendben vagyok, meg, hogy mikre lenne képes egy ilyen nőért blablabla.

Amíg Rob elment a következő kör piáért /amit egyre gyakrabban tett/ Dan közelebb húzta hozzám a székét, és miközben beszélt az arca vészes közelségbe került az enyémhez.

Azt sem tudtam merre hátráljak A lehelete csak úgy bűzlött az alkoholtól.

Azon gondolkoztam, hogy észhez térítem egy jobb egyenessel, de aztán hirtelen magától visszahúzódott.

Na jó csak úgy tűnt, hogy magától, de aztán megláttam a háta mögött Robot, aki a kezét Dan vállára téve húzta vissza biztonságos távolságban tartva tőlem.

- Haver kicsit sokat ittál. Nehogy olyat tegyél amit később megbánnál.

Dan annyira igazat adott Robnak, hogy majdnem felállt, hogy megölelgesse…

Az incidens után ugyan Rob kicsit kimértebben viselkedett újdonsült haverjával, de úgy tűnt nem nagyon zavartatják magukat. Amikor csajokra terelődött a szó nem bírtam tovább, felálltam és kimentem a mosdóba.

Kicsit megmostam az arcom, hogy lehiggadjak, de minden keserűség egyre csak fokozódott bennem. Visszaérve nem az asztal, hanem az erkély felé vettem az irányt, alig vártam, hogy rágyújthassak.

Kilépve kibe ütköztem, Robba.

- Minden rendben?- kérdezte.

Csak néztem rá, de aztán kinyögtem egy igent.

- Akkor jó. – azzal rám nevetett, majd bement.

Megint itt hagyott. Egy kérdést tudott hozzá intézni 3 év után…

Elegem lett. Fogtam magam elköszöntem és haza indultam.

Alig vártam, hogy haza érjek. Egy barom és egy egoista között vergődtem egész áldott este. Utáltam, hogy ilyenek, borzalmasan idegesített ez az egész szituáció. Robot régen nagyon szerettem, talán még több is kialakulhatott volna köztünk puszta barátságnál, de most a viszontlátás váratlan öröme után minden apró seb felszakadt. Nem keresett, nem írt vagy hívott a hosszú évek alatt. Erre beállít ide egy szó nélkül és elvárja, hogy ott folytassuk ahol abbahagytuk, vagy nem is tudom mit akar. Hát nem! Eleget szenvedtem már miatta, most nem hagyom, hogy befolyásolja az érzéseimet. Úgy viselkedik, mint egy beképzelt fasz..
Legszívesebben visszamondanám az egész szerz
ődést, nem érdekel, mennyi pénzembe kerülne.
Ahogy így morgolódtam magamban, egyszer csak leesett mi a megfelel
ő megoldás. Beteget jelentek. Mondjuk úgy egy fél évre. Na jó az lehet kicsit feltűnő lenne. Legyen egy hét, addig csak kirángatom magam valahogy ebből az utálatos önsajnálatból. Fél óra múlva anyám is beadta a derekát ami csodával határos volt. Azt mondta tudja, hogy mit érzek és ezért segít.
Nem hiszem, hogy tudja... én sem tudom. Csak abban vagyok biztos, hogy utálom azt a helyet és az embereket meg a hangulatot ami körülvesz.
Anyu felhívta helyettem a rendez
őt, aki a hír hallatán elég rendesen kiakadt, de vele nem mert kiabálni... Na igen mire jók az anyák...
Kicsit megnyugodtam. Felmentem a szobámba és a hifit maxon bömböltetve led
őltem az ágyra.
Két nap múlva sem csillapodtak kedélyeim.

Nem akartam aludni ezért kezembe vettem egy földön heverő könyvet amit aztán kinyitva gyorsan tovább is hajítottam, mert ez volt beleírva: RPats-től Kstew-nak.
Hihetetlen ez a pasi évekkel el
őre gondoskodott arról, hogy minden rá emlékeztessen én meg most mindent akartam csak rá gondolni nem. Haragudtam rá. Gyűlölni akartam.
Újabb percek elteltével annyira untam magam, hogy úgy döntöttem a piába menekülök.
Anyu éppen elment valami barátn
őjével egy kényeztető masszázsos akármire így nyugodtan garázdálkodhattam az egész házban.
Vodka, energiaital chips és cigi. Ez ám az egészséges életmód. Kimentem a teraszra, majd a nemrégiben kihelyezett nyugágyak egyikére feküdtem.
A zene hangosan dübörgött, a pia lassan eltompította agyam negatív részeit. Most minden elviselhet
ő volt. Lehet egész héten ezt kellene csinálnom?
Két órás részegedés és egy újabb megkezdett vodkás üveg társaságában éppen azzal szórakoztam, hogy a két mutatóujjamat pontosan össze tudom-e még illeszteni egy képzeletbeli vízszintes vonal mentén. Tisztára, mint igazoltatáskor. Hát nem sikerül. Egyszer a térdemet találtam el, egyszer majdnem a szemem szúrtam ki.
Lépéseket hallottam a szobám fel
ől közeledni, majd egy ajtó nyikorgást.
Oldalra néztem.
- Te meg mi a faszt keresel itt?- kérdeztem és közben egyre ment fel bennem a pipa.
- Azt mondták beteg vagy gondoltam meglátogatlak.
- Megtetted. Szia.
- Kristen mi a fasz bajod van?- láttam, hogy benne is megy fel a harag ellenséges magatartásom hatására, de ez egy cseppet sem érdekelt.
- Tényleg érdekel Pattinson? Az, hogy még mindig itt állsz, holott már egyszer elköszöntem!



/Huhh... légyszi most is írjátok le, ha csak egy pár szóban is, hogy tetszett-e, mert totál bizonytalan vagyok... /

18 megjegyzés:

  1. wáá wáá wáá :)
    Hát ez igen jóó volt :)
    Nem is tudom hogy mit emeljek úgy külön ki..az egész nagyon tetszett :)
    Am Rob biztos féltékeny volt akkor mikor Dan oda hajolt Kristenhez,de legyen csak megérdemli ha már nem tud jelentkezni Krisnél :P De nagyon kiváncsi vagyok mi lesz még ebből :) MamaStew most elég hamar be adta a derekát..:P
    A vége meg...milyen beteg Kristen...betegség neve:részegség..xD nah jóó abba hagyom :)
    Várom a folytatást :)
    Imádlak♥
    puszi Orsi

    VálaszTörlés
  2. Ááá és igen tudok...elsőő....egyszer az életben :P

    VálaszTörlés
  3. Szia!!!

    Jaj IMÁDOM ezt az új történetet!!! Elképzeltem ahogy Dan dülöngél a piától és rémes szövegekkel próbálja felcsípni Kristent:) Azért látszik hogy Rob se közömbös Kristen iránt,mert simán leállította azt a Dan gyereket!!
    Egy szó mint száz hoztad a formád Angyalkám, mert káprázatos lett!!!
    Siess a folytatással!

    Puszi

    VálaszTörlés
  4. Köszi Orsi, de magadat is dícsérd meg, mert az alapötleted muszáj volt bennhagynom! (L)
    Egyszerűen nem bírtam kiírni belőle (L)

    VálaszTörlés
  5. Köszi Lilluci! (L)
    Remélem gyorsan lesz nálad friss, mert nagyon várom!!! (L)

    VálaszTörlés
  6. Angyalka!Folytatás mikorra várható?:D
    Már nem bírok magammal annyira jó ez a történet:)
    Kris jól kiosztotta Robot:DJól tette:D
    Pusziii:)

    VálaszTörlés
  7. Köszi Vicus! Jó ám ezt hallani, mert hiába van már mögöttem egy Robsten történet ez most más, és nagyon nem tudom még, hogy folytatom, de ha tudom, hogy tetszik nektek annak nagyon örülök! (L)
    A héten tuti lesz folytatása!

    VálaszTörlés
  8. Szia! Nagyon jó volt! izgatottan várom a következő részt.

    VálaszTörlés
  9. Szia!
    Nagyon nagyon tök jó! Alig vároma következőt!

    VálaszTörlés
  10. Örülök, hogy tetszik Edina! (L)Köszönöm!

    VálaszTörlés
  11. Csak így tovább! Nagyon király! Ne aggódj, mert állati jó a történet! Semmi para! :D

    Csöre

    VálaszTörlés
  12. Köszi Csöre nektek hála kezdek lenyugodni...
    Már csak azt nem tudom, hogy lesz tovább! nem baj, legalább nekem is van egy kis izgalom :D
    Köszönöm! (L)

    VálaszTörlés
  13. Szia Angyalka!

    Nagyon jó lett, biztos voltam benne, hogy ismét nagyot alkotsz:)

    VálaszTörlés
  14. pár szó? mit szólsz ehhez? Imádtam (L)

    VálaszTörlés
  15. Köszönöm Beus a bizalmat! És örülök, hogy tetszett! (L)

    VálaszTörlés
  16. Baba.... Nekem meg ennyi tökéletesen elég (L)

    VálaszTörlés
  17. Persze, nagyon tetszik!!! Folytatást!!!!

    VálaszTörlés