A MAI NAPOT (Augusztus. 15- RS KISS) HIVATALOSAN ROBSTEN NAPNAK NYILVÁNÍTJUK! :]

2010. március 14., vasárnap

3/1



Nem tudom ez a kép volt-e fent valakinél, ha igen akkor előre is bocsánat!


Stewson


31. Rész



Közelebb léptem az újságosbódéhoz és méla undorral vettem kezembe a szennylapot amelynek főcíme Kristen új szerelméről szólt egy óriási képpel tarkítva az oldalt Kristennel és egy másik sráccal akiről azt írták nagyon tehetséges feltörekvő színész.

Ráadásul a Robert Pattinson méltó utóda című mondat csak tovább bőszítette már így is az egekben szárnyaló indulatomat.

Tudtam, hogy ez csak egy pletykalap ugyanaz amelyik azt írta, hogy kitör a fogam meg, hogy Kristen anorexiás, de mégsem tudtam megnyugtatni magam.

A telefonban lévő személy azonban válaszokkal szolgálhat.

Julia Jones hívott és hirtelen némaságom már így is arra késztette, hoyg a telefonba üvöltözze a nevem.

- Itt vagyok bocs- mondtam, bár nem voltam benne biztos, hogy az én éles hangom nem szárnyalta-e túl az ő előbbi üvöltését.

- Mi a fene történt azt hittem bajod esett!

- Figyelj, tudnom kell valamit! Sürgősen. Kristen kavar valakivel?

Néma csend. Már a lábammal doboltam és majdnem összeroppantottam a kis készüléket.

- Tudod Rob, Kristen szeretett téged, de két hónapja elmentél és hát szüksége volt már a testi kapcsolatra. Aztán a testi kapcsolat átalakult szerelemmé, csak nem merte neked elmondani. A többieket is hallgatásra kérte, mondva, hogy ő szeretné közölni, de ezek szerint nem tette meg.

- Kösz. – Csak ennyit tudtam kiszűrni a fogaim között.

- Nincs mit édes, tudod, hogy bennem megbízhatsz. Már az első forgatási nap óta jóban voltunk. Megvolt az a bizonyos kapocs kettőnk között.

- Ja. Most mennem kell. Köszönöm még egyszer.

Kikapcsoltam az átkozott mobilt. tudom, hogy bunkó voltam ezzel a lánnyal, de azt sem tudtam miről beszél. Ő volt az egyetlen azonban. aki őszinte volt velem, és nem hagyta, hoyg palimadárnak nézzenek.

Mindenkiben csalódtam, az összes állítólagos „barátomban”.

Hülyének néztek egytől egyig és Kristen pártjára álltak.

Kristen…. Hogy tehette ezt velem. Azt hittem, hogy ami közöttünk van az örökre szól.

Még csak annyira sem tisztelt, hogy ezt elmondja.

A napi fáradtságot már nem is éreztem. Bementem a legelső kocsmába amely utamba került.

Az alkohol semmit sem segített. Mindent lehúztam, amit csak a kezem ügyébe tettek.

Gyűlöltem! Először azt fontolgattam, hogy vissza sem megyek a megbeszélt időpontra, de akkora harag volt bennem, annyi mindent a akartam a fejéhez vágni, hogy egyszerűen muszáj volt.

Két napom volt erre az eszmefuttatásra, de semmivel sem lett könnyebb. A munkámra sem tudtam koncentrálni, a rendező sokszor leteremtett én meg idegbetegségemben leordítottam a fejét.

Nem akartam vele otthon találkozni.

Annyira tiszteltem már azt a házat és a lakóit… egyet kivéve.

Sokáig néztem a telefont a kezemben, de minden egyes alkalommal a nevére nézve annyira elkapott a gyűlölet és az undor, hogy nem voltam képes felhívni, hogy lefolytassak egy bájcsevejt.

A menedzseremet bíztam meg ezzel a „megtisztelő” feladattal.

Másnap felszálltam a gépre, bár ha nem több kilométer magasan lettünk volna a levegőben valószínűleg vagy ötször leszálltam volna róla útközben.

Arra a címe mentem, amit megadtam neki. Amikor ajtót nyitott vissza kellett fognom magam, nehogy valami illetlent tegyek. Most kivételesen nem a szexre gondolok.

Megláttam a háttérben a romantikus vacsorás jelenetet szinte földbegyökerezett a lában.

Szóval még mindig nem akarta elmondani, tovább akart játszani két vasat tartani a tűzben.

Az ártatlannak tűnő arcára nézve újra felfordult a gyomrom.

Odajött és átölelt.

Hogy lehet ennyire aljas? Gyűlölöm!

A méreg és az undor hullámai felváltva ostorozták testem. éreztem, hogy minden izmom pattanásig feszül, nehogy a szavakon kívül máshogy i ártsak neki.

Amikor végre elengedett és ismét szemembe nézett nem bírtam tovább.

Egyetlen kérdése, olyan szóáradatot indított el bennem, hogy azt hiszem haragom sohasem volt még ekkora.

Csak állt és nézett. Persze most már tudta, hogy lebukott.

Szabadulni akartam ebből a helyzetből, erről a helyről és főleg Tőle.

Rávágtam az ajtót, majd egyből a reptérre siettem.

Most már az egész várost gyűlöltem.

Ebben a pillanatban semmi sem kötött ide.

A következő járattal visszautaztam.

Elhatároztam, hogy a forgatás maradék négy hónapját végig ott töltöm, ha elhagyom a várost, akkor egyes egyedül a családomat fogom meglátogatni Londonban.

Végeztem Kristen Stewarttal.

/Kristen szemszöge/

A ház viszonylag jó állapotban volt. Úgy tűnik tényleg gondját viselték.

A vidék is elég barátságosnak tűnt, bár nem barátkozni jöttem.

Egészen egészségesnek tűnt a nagyváros után.

Itt a paparazziktól sem kellett tartanom. Na jó et azért nem jelentem ki, mert ők mindenhol ott vannak.

Az utcán sétálva láttam egy kis boltot és egy zöldségest. Még jól jöhet…

A ház kertje kicsi volt, de hangulatos.

Újabb kételkedés fogott el a ház ajtaját kinyitva, de ez is alaptalannak bizonyult.

Mindennel rendelkezett, amire csak szükségem lehetett, persze, egy régebbi kivitelben.

Egyből a szobák felé vettem az irányt.

Annyira fáradt és kimerült voltam, hogy egyszerűen nem tudtam mással foglalkozni.

Kiválasztottam egy kicsi, de otthonos hálót, majd áthúztam az ágyneműt.

Ahogy a párnára hajtottam a fejem, egyből elaludtam.

Álmomban újraéltem a Robbal történteket.

Sírva ébredtem. Úgy éreztem ez a fájdalom sosem fog elmúlni.

/ Ashlee szemszöge/

Ez a kis szabadság nagyon jó volt, de annyira unatkoztam, hogy a kertben számolgattam a fűszálakat.

Szánalmas. Úgy döntöttem felhívom Nikkit, de ő éppen hetyegett a barátjával.

Nem értem mi a fenének veszi fel szex közben a telefon!

Kristen számát tárcsáztam, de ki volt kapcsolva.

Tuti, hogy még alszik ez az álomszuszék. Nem csoda Robbal biztos lefárasztották egymást.

Gondoltam átugrom hozzá és meglepem.

Kocsiba szálltam, és egyenesen a házukig hajtottam.

Bekopogtam majd amikor Jules ajtót nyitott nem sokat tudtam belőle kihúzni.

Annyit mondott, hogy Kris nem tudja hol van, mert az apja fedez neki.

Látszott rajta, hogy nagyon ideges, de hát ő mikor nem az ha Kristenről van szó?!

Elköszöntem, bár nagyon nem tetszett, hogy nem tudom drága barátnőm hol van éppen, mit csinál és mennyi ideig lesz távol.

Úgy gondoltam talán Robhoz utazott, ezért őt hívtam.

Semmi. ő is kivan kapcsolva.

Hát ezt nem hiszem el. Minek ezeknek telefon?

Később újra próbálkozom… Felhívtam Kellant, de ő sem tudott semmit, viszont ráért, így eljött velem ebédelni. Talán egy kis vásárlásra is rátudom venni, majd meglátjuk.

2 hónap múlva…

21 megjegyzés:

  1. Első:):)

    Remek csak derüljön már ki mi az igazság :D mindjárt meghalok :D:D

    siess :) sok puszi és gyógyulj meg hamar

    Grétus

    VálaszTörlés
  2. Szia Angyalka!

    Húh NAGYON de NAGYON jó lett az új rész NAGYON tetszik(ezt a sok nagyont vedd kiemeltnek :), de itt abba hagyni. Most meg ragadta a fantáziám ez a 2 hónap múlva mondat. Mi lesz 2 hónap múlva? Egyre jobb képzelgések születnek meg az agyamba :), na de remélem ezután a szomorúság után már csak jó jöhet :)
    Már nagyon várom a frisst és hogy dobjak kicsit a hangulaton éppen feküdtem amikor ha nem is látványosan de Manócska meg mozdult. Persz még nem olyan észrevehetően mivel még nagyon pici és a hasam is még csak most kezdett el picit kerekedni de nekem eléggé észrevehtően látszott hogy egy pirinyót megmozdúlt.
    Na jólvan abba hagyom az írást mert még a végén hegyi beszéd lesz belőle :)
    Imádunk Manócskával együtt.
    Millió puszi Sweet és Manócska

    VálaszTörlés
  3. szia. nagyon jó feji volt ez is de amit Jolia Jones csinált az borzalmas. hogy lehet valaki ennyire aljas???!!! De ugye a 3/1 nem azt jelenti, hogy még csak 2 rész van? de ha ezt befejezed belekezdesz egy másikba is ugye? csak mert nagyon jól irsz! puszi anita

    VálaszTörlés
  4. nha nee.. mi lesz 2 hónap múlva?? és ennyi ideig lesznek külön..? szegény Kris és Rob... de hát basszus mért nem személyesen tőle kérdezi meg hogy kavart e valaki mással, de nem ő Robert Pattinson... neki egy másik NŐtől kell megkérdeznie... hét ez hülye már bocsi, de nem??
    mert sztem igen.. PASI xd Krissen hamarosan már lehet látni a terhességet nha arra kiváncsi leszek hogy majd Rob mit fog szólni hozzá :)
    Egyébként erre nem számítottam, azt tudtam hogy nagyon összefognak veszni, de hogy Kris teljesen eltűnik meg, hogy Rob is hogy viselkedik. Nha erre aztán nem, De teszik, kifejezetten tetszik, mert nem a hagyományos: összeveszünk aztán bocsi bocsi és minden jó :D
    Lécci most ne kelljen várni 20 kommentre mert én már most elolvasnám a következő részeket. :D
    Siess velük. AKI OLVASSA A TÖRIT MINDENKÉPPEN ÍRJON KOMIT!!! KÖCCE :D
    Puszi Anita

    VálaszTörlés
  5. Szia Angyalka!
    Ezt te sem gondolhatod komolyan! Gonosz vagy! Így abbahagyni?? Rob egy barom volt szerintem, mindig a pia meg mások szövegének hisz meg mindenféle képeket gyárt magának, minthogy megbeszélnék. Ááááá ez annyira idegesítő. Amúgy fantasztikus rész lett, de az az utolsó sor...2 hónap múlva... vajon mi lesz? Most, amíg nem lesz friss tuti mindig ezen fog kattogni az agyam.:) nagyon nagyon és izgatottan, kíváncsian meg még ehhez hasonló jelzőkkel várom a következőt!
    puszi

    VálaszTörlés
  6. angyalka nem tudok mást mondani! imádtam (L)

    VálaszTörlés
  7. Hát ez fenomenális lett.
    Ha ott is vannak paparazzok, ahol most Kris van, könnyen kiszúrják majd, h terhes. Rob láthatja őt úgy egy újságban... kombinálhat...
    Talán még azt is képes lenne feltételezni, h a baba nem tőle van?
    Ash és Kellan vásárol? Elefánt a porcelán boltban? Nehéz őket elképzelni...
    Főleg Kellan-t egy csomó szatyor ruhával... vagy h vállfákkal álldogál egy próbafülke előtt... :) :)))
    Nem?

    VálaszTörlés
  8. Hamar folytit!!!!!!!!!!XD
    Amugy irtóra szipi-szupi lett!!! XP
    De azért...szegény Kristen...:(
    Ki a fene az Julia?!...Válasz: Egy r*bi aki mindent tönkretesz ...legalább sztem...
    Ugye hamar jön a folyti? XD ;D

    VálaszTörlés
  9. Julia a Leah-t játszó csaj :D

    VálaszTörlés
  10. Szijja!!

    Először is NAGYON király lett:D
    Másodszor ezért már börtön járXDÍgy kínozni mindketXD:DEz a Julia nagyon unszimpi.Kíváncsi vok erre a két hónap múvára.Mi történt Krissel és Robbal és Ashleyék mire jutottak...
    Nagyon de nagyon várom a frisst!
    Puszi
    Nikol

    VálaszTörlés
  11. Jaj te csaj meddig huzod még az idegeinket?
    nagyon jó volt, de már örülnék ha ez a két szerencsétlen:)kibékülne.
    Hát lehet hogy a késöbbiekben fontos lesz ez az Ashleys rész de sztem elhanyagolható volt most.
    Várom az utosó két részt.
    MILILLIÓ PUSZI

    u.i.Jobbulást

    VálaszTörlés
  12. Szia!
    Hát ez meg ..uhh:)
    Tudtam, hogy ez van a háttérben...persze te meg is tarkítottad egy kicsit...huuu de utálom ezt a ....Julia Jones.
    Lógjon más pasi nyakán. Hogy képes ilyet tenni...áhh ez...nem csodálom, hogy Rob ennyire kiakadt, de legalább megkérdezte volna.

    És most mi lesz?

    kb nem tom hány kilométerre vannak egymástól...Rob mindent félreértett...nem tud a babáról..Kris meg nem tudja miért ilyen Rob...ajh és azt hiszi, hogy a baba miatt?
    Nem tom milyen csoda folytán fognak kibékülni ( bár az is lehet, hogy Ash segít majd ..bár ki tudja ki :)
    És most Kris megszakított minden kapcsolatot a barátaival is ...legalább szólhatott volna, hogy elmegy :(
    Szegény Ash most nem tudja mivan.
    Most csak annyit tehet, hogy vásárol...Kella-nel(szegény Kellan XD)
    És a ház sem lett olyan rossz, mint ahogy elképzeltem :)
    Uhh és 2 hónap...akkor már látszik a hasa, nem?
    És addigra biztos sokan keresték..uhh
    És ha vmi folytán találkozik Robbal...akk szerintem Rob azt fogja hinni, hogy a baba nem tőle van...még azt kéne...
    De rem minden megoldódik,mert ezáltal már én is kezdek depis lenni...és persze marha kíváncsi vagyok.
    Most ezen fogok rágódni egész éjszaka:)
    Szval hamar legyen friss!!!
    Ha már ilyen jól írsz és ráadásul iszonyatosan megkínzol xD
    Na puszy
    Katka

    VálaszTörlés
  13. Wowwww...így abbahagyni..áááá..nagyon jó lett..és dráma..nem hogy szépen romantikus kis fejezet lenne nem ám..inkább izguljunk szét az agyunkat..meglesz! puszi grat :P pusszi

    VálaszTörlés
  14. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁá geci de utálom ezt a hülye kurvát!!!! Jól bekavartál, tudtam, hogy nem lesz ez olyan egyszerű!:)
    Most mi lesz? Ugye Ash jól megijeszti Robot, aki sírva rohan Kristen után!XD Jó, nem kell ennyire drámai!:) De ez a két hónapos ugrás is...halálra idegelsz komolyan! De azért imádlak!(L):) Csak még annyit, hogy Rob még mindig nem tudja, hogy terhes...jaj:( Na nem baj, annál jobb lesz az újratalálkozás! Kérlek, nem könyörgöm siess a következővel! Imádtam, nagyon jó volt! Ja és mikor ez a Julia megmondta neki,én majdnem sírtam!
    Puszillak

    VálaszTörlés
  15. Huhh...itt aztán kajak mindent összekutyultál:D:D de tetszett,mint az összes többi:) az a bolond rob meg minek hisz annak a kis k*rvának??? ennél a résznél kiakadtam -.-" :D az is jó volt h írtál ash szemszögéből és hát szegény Kellan,sztem nem fogja túlélni a vásárlást,főleg nem ashelxD nah várom a kövit már nagyon nagyon mert ez a -2 hónap múlva...- nah ettől fogok stresszelni egész éjszaka,nah mind1... siessss :D

    Puszii (L)

    VálaszTörlés
  16. Hát fasz ki van! (bocs a csúnya szóért, de az egész fejezet alatt csak ezt mondogattam XD)
    Hát igen Julia egy... {@&%! utáljuk! ok, hogy Rob drágára hajt, de akkor is gonosz!! nagyon!
    hogy Krissel mi lesz arról nem sokat tudtunk meg :/ ajjaj, féltem szegény :S
    és Ashleyék meg semmit nem tudnak és ott nyugodtan ebédelnek! botrányos!!
    nagyon röhögtem a Nikki-s poénon XDXD
    na láwollak és várom a kövit!! nagyon akarom! Siess vele :D
    Pux

    VálaszTörlés
  17. nemáárr agyleállás van nálam jelen pillanatban xD hát remélem kihozol ebből egy happy endet! :D amúgy nagyon jó volt ez a rész is!
    puszi Ami

    VálaszTörlés
  18. húúúúúúúúúúúúúú!
    Hát most sokkot kaptam. Kérlek ne kinozzzzzzz minket sokáig:)
    Nagyon jó lett!

    VálaszTörlés
  19. ÁÁÁ de jó rész!!!!!!!!!!!Olyan jó lenne ha hamár ma megírnád az új részt!!!!Annyira jó el sem hiszem !A legjobbb!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  20. Angyalka Angyalka...:) ez is nagyon de nagyon jóó lett...imádtam :) Mint a többit :)
    De hogy ez a Rob mekkora egy nem tudom mi...miért hisz el mindenkinek mindent...főleg ezt...az a csaj is biztos csak azért mondta mert kell neki a Rob és szét akarja szedni őket..:S Utálom már őt is xD
    Hát komolyan mondom hogy lehet ez a Rob ilyen hülye...:S
    Szegény Kristen meg hogyan maga alatt lehet...remélem észhez tér ez a hülye Rob.....:) Tudom ezt mindegyik komiban leirom,de csak azért hogy ne felejtsd el..xD
    Ashley meg már csak Ashley...de még jó hogy neki feltünt a dolog,de azért neki se teljesen világos...szegény Kellant előre sajnálom ha vásárolni mennek...:)
    Nagyon nagyon nagyon de nagyon IMÁDTAM :)
    Siess a kövivel :)
    ♥Puszi♥
    Orsi

    VálaszTörlés
  21. kérlek siess a kövivel. kérlek. már alig birok magammal. de komolyan én Robsten mániás lettem folyton a gép előtt ülnék és nézném hogy mikor van fent valakinél új rész :S :D
    imádom de itt abbahagyni?? kínzól mindenkit, de azért szeretünk :D
    remélem hamar kibékülnek
    pusz
    Ancsi <3

    VálaszTörlés