A MAI NAPOT (Augusztus. 15- RS KISS) HIVATALOSAN ROBSTEN NAPNAK NYILVÁNÍTJUK! :]

2010. március 11., csütörtök

FRISS



SZERETNÉM HA TUDNÁTOK, HOGY MÁR CSAK KB 4 RÉSZ VAN HÁTRA ÍGY SZERETNÉLEK TITEKET ARRA KÉRNI, HOGY ÍRJATOK MINÉL TÖBB KOMMENTET, MERT NAGYON JÓL ESNE. A BLOG TOVÁBBI SORSA IS A TI KEZETEKBEN VAN CSINÁLOK NEKTEK EGY SZAVAZÁST AHOL ELDÖNTHETITEK MI LEGYEN.

SOK PUSZI, ÉS KÖSZÖNÖM MINDENKINEK! (L)

Stewson




29. Rész




A rendezvény a kezdeti incidenstől eltekintve egész tűrhetően sikerült.

A szívem sokszor összeszorult, mert folyton Robról próbáltak faggatni. Hol van, mikor jön vissza, együtt vagyunk-e, hiányzik-e.

Könyörgöm azt, hogy hol van a szakmájukból adódóan egyértelműen tudniuk kellene, a többi meg csak rám tartozik.

Arról a pofátlan idiótáról is kérdeztek, hogy együtt vagyunk- meg hasonlók, de ekkor olyan szavak jöttek a számra, hogy Taylor gyorsan arrébb vonszolt.

Hazaérve semmi másra nem vágytam csak egy kiadós fürdésre, és alvásra.

A pici a hasamban eléggé fárasztó volt, holott alig lehetett nagyobb egy ping-pong labdánál.

Régen jó ha egy héten egyszer tükörbe néztem, de most naponta percekig voltam képes vizslatni magam és a még szinte változatlan alakom.

Ash és Nikki kérdezgették, hogy fiút vagy lányt szeretnék inkább, de az előző tapasztalataim azt sugallták, hogy teljesen mindegy, csak egészséges legyen.

Szerettem volna, ha inkább Robra hasonlít, mint rám. Ő annyira tökéletes, hogy az én hibáim csak elrontanák a babát.

Anyám nem sokat változott a kezdeti sokk óta, nem szüntette be a szekáljuk és nyúzzuk Kristent minden hülyeségért akcióit.

Annak azonban már valóban örült, hogy nagymama lesz. Apu is meglátogatott a hír hallatán és nem kevés színészi tehetséggel annyira rám ijesztett, hogy majdnem sikerült elérnie egyetlen pillantással, amit anyámnak az évek alatti napi ötszöri leteremtéssel soha.

Elszégyelltem magam.

Aztán amikor apám látta, hogy az előadása hatásos volt, elnevette magát és megölelt.

Azt sem tudtam haragudjak-e vagy nevessek, de mivel apu volt az, az én mindig jó fej és megértő apám egyszerűen muszáj volt nevetnem.

Rob újabb hazajövetelének a napja szinte már a küszöbön volt, most szerencsére a napok is gyorsabban teltek.

A forgatás annyi időmet és erőmet elvette, hogy kevesebb időm marad az órát nézni.

Kellan volt az, aki mindig minden helyzetben a támaszomat jelentette.

meglepett, hogy sokszor egy pasi mennyivel ráérzőbb tud lenni, mint egy lány barát.

A forgatásokon nevettetett, és ha csak a szűk „mindent tudó” baráti kör vett minket körül egyből elkezdte a marhaságait a terhességemről.

Nagyjából ilyen szövegeket tolt, hogy:

„Kristen pár hónap múlva, ha majd akkora leszel, mint egy elefánt lemondhatjuk a biztonsági szolgálatot a vörös szőnyegen, majd te utat törsz nekünk”

„Kristen mennyi pénzbe fogsz te kerülni majd a stáb bulikon, amikor érted külön limuzint kell küldeni”

„KStew remélem, hogy a gyerek azért majd kicsit hasonlítani fog Robra, mert elég gáz lesz, ha egy kicsi Kellant cipelsz majd az öledben”

Igen ez Kellan… Nem tudtam rá haragudni. Bár ehhez azt hiszem az is nagyban hozzájárult, hogy a fagyi iránti újonnan jött mérhetetlen lelkesedésem mindig ő elégítette ki. Minden forgatási szünetben a közös fagyizás lett a program, még akkor is amikor fogadott bátyámnak éppen bent sem kellett volna lennie.

Milyen kellemes úgy szünetet tartani, hogy az embert ott várja vagy húsz gombócnyi, különféle ízű nyalánkság. Igen, húsz féle, mert rendszerint nem tudtam választani, és hát „egyesek” megelégelték a dolgot.

Végre elérkezett a nagy nap.

Délelőtt még forgatnom kellett, de közben Rob menedzsere felhívott, hogy közölje Rob hol szeretne találkozni velem és mikor.

Nem tetszett a dolog, hogy a menedzserével üzenget, de nem sokáig foglalkoztam vele, annyira boldog voltam, hogy újra láthatom.

5- re kellett a régi szokásos kis szállodánk megszokott szobájában lennem.

Gondoltam, oka van, hogy nem nálunk találkozunk, így anyámmal közöltem, hogy egész éjszakára kimaradok, és a munkából egyből a hotelbe mentem, hogy előkészítsem a terepet.

Főztem vacsorát… Na jó nem főztem, de rendeltem egy isteni olasz étteremből, majd megterítettem az étkezőben egy kis romantikus stílusú asztalkát.

Én meg a romantika… Na igen. Rob eléggé megváltozatott, de ezt egyáltalán nem bánom.

Kicsit kicsíptem magam, majd glédában állva az órát figyeltem szüntelenül.

Pontban 5 órakor zörgést hallottam, majd a zár kattant egyet.

A szívem majd kiugrott a helyéből amikor megláttam.

Odafutottam és szorosan átöleltem. Olyan jó volt megint érezni és beszívni az illatát.

Ő nem mozdult, csak állt egyhelyben. Nem értettem, hogy miért nem viszonozza örömöm, ezért felnéztem rá, de lehet, hogy jobb lett volna ha nem teszem.

Tekintete hideg volt, és sötéten vészjóslóan fénylett. Soha ezelőtt nem láttam még ilyennek. Most, hogy a kezdeti boldogságból félelem lett, jobban megnéztem őt.

Az ajtót nyitva hagyta, szinte majdnem a küszöbön állt.

Teste pattanásig feszült szinte márványként, keményen küzdve érintésem ellen.

A leg vészjóslóbb azonban még mindig a szeme volt.

- Mi a baj?- kérdeztem könnyeimmel küszködve.

Először nem válaszolt, csak undorodva végignézett rajtam. De olyan undorral, hogy szinte elsüllyedtem annyira aprónak éreztem magam.

Mintha én lennék a leg visszataszítóbb lény a világon.

Majd végre megszólalt:

- Nem akarlak többé látni, hallani, még a létezésed is kiverem a fejemből, ha kell.

Undorító vagy, gyűlöllek! Sajnálom, hogy valaha is közöm volt hozzád.

- Mi..? . Nem tudtam többet kinyögni. Azt hittem ez egy rossz álom, amiből nem tudok felébredni. Ébresszen már fel valaki! A könnyeim sorban végigszántották arcom, de ez sem volt rá hatással.

Felé nyúltam, hogy megérintsem, hogy érezzem, hogy felébredjek.

Mint egy mocskos rongyot, úgy rázta le magáról kezem, aztán kisétált az ajtón és hangosan bevágta maga mögött.

Csak álltam, lefagyva. Megtudta, megtudta, hogy terhes vagyok. Valaki biztos elárulta neki és most gyűlöl engem és a picit is. Hát ennyire félreértettem volna őt a múltban.

Nem… Ez nem lehet. Magamra hagyott. Elhagyott örökre.

Percek óta reszkető lábaim nem bírták tovább… Feladták a küzdelmet. Összerogytam az ajtó előtt és némán zokogni kezdtem.

31 megjegyzés:

  1. nekem szó szerint leesett az állam...
    ez naggggyon durva volt Robtól! egy tetű!!!! ilyet mondani én... hát... nem tudom, hogy bírt...
    nekem fájt... de Kris... jaj, úgy sajnálom most szegényt :/
    ÚÚ, most nagyon várom a frisst!! Ez a RPatz mit képzelt magáról?! Remélem hamar megtudjuk!!
    Nah, Pux

    VálaszTörlés
  2. NA NEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!
    HÁT ERRE VÉGKÉPP NEM SZÁMÍTOTTAM.EZ HOHY LEHET SÉ MIÉRT?KÉRDÉSEK VANNAK A FEJEMBEN.
    ISTEN A TANUM RÁ HOGY MAJDNEM ÉN IS BŐGTEM KRISTENNEL EGGYÜTT.
    HÁT EHEZ MÉG CSAK ANNYIT TUDOK SZÓLNI HOGY VÁROM A FOLYTATÁST.
    MIILIÓ PUSZI:)))))))))))))

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm Encsibe! (L) Igen Rob nem volt semmi, de talán a pár rész és megértitek majd... :)
    Még egyszer köszönöm drága! (L)

    VálaszTörlés
  4. Skyn!!! Köszönöm, hogy megvártad! (L)
    NEHARAGUDJ! Nem akartalak kiakasztani!!!
    Azt hiszem a következő rész megadja a választ, de ha nem akkor az utánalevő tuti :P
    Örülök, hogy tetszett, már ha ez azt jelentette, hogy tetszett :D
    Imádlak! (L)

    VálaszTörlés
  5. Húha!!!
    Ez aztán durva volt. Kemény vagy, csajszi.
    Teljes "happy" illúzióba ringattál az elején, még röhögtem is Kellan-on. Aztán izgatott lettem, h Rob hazajön. A végén teljes depresszióba estem.
    Most úgy érzem, nem értem. Tuti lesz rá vmi jó kis magyarázat, miért mondta ezt Rob! (LENNIE KELL!!!!)
    Talán tényleg mástól tudta meg a "nagy" hírt, vagy az is lehet, h Kris és KEllan közös fagyizásáról készült 1-2 lesifotó, és ő azt hiszi, h Kris megcsalja?
    Rejtély, míg meg nem írod.
    Ezen agyalok majd egész héten...
    Köszönöm az élményt!
    Arielle

    VálaszTörlés
  6. Angyalom most miattad itt bőgök:(
    amúgy is szar napom volt szóval most kiadom magamból:S
    de ez annyira szomorú lett:(
    a vége:(
    nem tudom mi van Robbal de ajj:@
    annyira szomorú lett
    remélem hogy hamarosan lesz folytatás:)
    és azt is hogy mivel már csak egy pár rész van hátra remélem hogy happy and-del lesz vége
    lécci az legyen:)
    Katta
    ui.: attól hogy ez a komi nem sikerült vmi jól nagyon tetszett a feji csak nagyon szomorú

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm drága! (L) Azt hiszem sikerült rendesen megkevernem titeket, de ha ez jó hír, ha inden igaz nem kell sokat várnod a folytira, még a héten felteszem!(L)Puszi!

    VálaszTörlés
  8. Katta (L) NEHARAGUDJ! Ha tudtam volna, hogy szar napod volt, akkor halasztottam volna még ezt a részt és írtam volna neked valami vidámabbat! Persze, megígérem neked, hogy jó lesz a vége! Nálam az alap! (L)Szeretlek!

    VálaszTörlés
  9. semmi baj:)
    így legalább kiadtam magamból:) most már jobb:)
    mondjuk jobb így kiadni mint ha valaki egy kicsit is beszól és csak hülyéskedik én meg leüvöltöm a fejét xD (persze nem direkt)
    és nagyon jó hogy happy and lesz:)
    most megint elolvastam IMÁDAM megint:D
    Katta(L)

    VálaszTörlés
  10. :D Katta! Mondtam már, hogy imádlak??? :D (L)

    VálaszTörlés
  11. Ez most mellbe vágott!!!

    HÚ fantasztikus fodulatokat produkáltál!
    Alig várom a "magyarázatot."
    Beus

    VálaszTörlés
  12. Húú ez nagy KLASSZ lett. Csak kicsit szomorú :( Na most engem is meg sirattál(bár a hormonok és Manócska is közre játszik ebben :)
    Remélem azért nem lesz már ez a pár hátra maradt fejezet ilyen nyomott és szomorú hangulatú :)
    Már nagyon várom a frisst :)
    Puszi Sweet és Manócska

    VálaszTörlés
  13. Fele-fele drága. :) Nem akarok én senkit megsirattatni, de úgy tűik valahogy mindig sikerül :S
    Sok puszi drága! Neked és Manócskának is!

    VálaszTörlés
  14. Szia!

    Most először írok neked, mert megijedtem... Először is szuper az egész történet, de nehogy megpróbáld nekem itt nem happy end-del befejezni, mert kiakadok! Gyorsan folytasd! Nagyon kiváncsi vagyok mi történt, és miért volt ilyen Robert! TUDNI AKAROM! :))

    Puszi
    melka123

    VálaszTörlés
  15. Istenem! Agyalom ez annyira gyönyörű volt! A végén csak ültem tátott szájjal a gép előtt, hogy mi a franc?! Kikérdezlek, hogy Rob miért csinálta ezt, mert van egy tippem :P
    Kellan.. szakadtam! Imádom azt a srácot! Amúgy a kép, ami ki van téve... én csináltam xD DE NEHOGY LESZEDD MERT SEGGBERÚGÉLAK!!!!!!
    Nem is tudok most már írni csak azt, hogy baromira sőt kibaszottul szomorú vagyok, hogy már csak négy (vagy nem is tudom hány) rész van hátra!
    Ennek ellenére imádtam és imádlak :) <3
    Kristen

    VálaszTörlés
  16. Na ez most komoly? :O
    Ilyen nincs..elsőnek Kristen most meg te is ilyen fordulatot ír a történetbe és pár fejezet után vége is lesz...:( De nagyon remélem hogy nem szomorú vége lesz :)
    Nagyon de nagyon tetszett :) Az elején Kellan beszólásai...imádom ennek a hülyének a fejét...annyit lehet rajta röhögni :) És most is a poénjain :) Még akkor is bemegy forgatni mikor nem is kellene,hogy Kristennel fagyizhasson...milyen aranyos :)
    Kristen meg milyen romantikus lett,igaz Rob ilyen hatással van rá.. :)
    Nah de a vége...komolyan mondom én is tátott szájjal bámultam a képernyőt mikor a végét olvastam...rendesen lepottyant a pofámxD Megint mi baja van Robnak? Miért hisztizik?..am akkor gondoltam már hogy valami nem stimmel mikor a menedzsere hivta fel Krist :S Nagyon kiváncsi leszek hogy mi a baja van Robnak,de azért sejtéseim vannak...:D És nagyon remélem hogy megbeszélik...így nem lehet vége..mert akkor én komolyan mondom agyvérzést kapok...xD
    Nagyon imádtam :) És téged is (L)♥
    Puszi: Orsi

    VálaszTörlés
  17. Köszi Melinda!!! Ne aggódj eszem ágában sincs szomorú véget írni!!! :D (L)

    VálaszTörlés
  18. Húú baba akkor bocs a kép miatt, de most nagyon passzolt! Köszi, hogy nem kell leszednem, de azért az a minimum, hogy kiírlak! (L)Én is így vagyok a te történeteddel, de mondtam, hogy akkor már veled együtt fejezem be :P
    Nagyon kíváncsi vagyok, hogy mire gondolsz, de van egy olyan érzésem, hogy tudod, hogy mi lesz :D IMÁDLAK BABA! (L)

    VálaszTörlés
  19. Orsim :D Nem vagyok olyan gonosz :P
    Én vagyok a főfő happy and párti :D
    Szerintem Rob problémája a következő vagy legkésőbb az azutáni részben kiderül :D
    Nagyon örülök, hogy tetszett! Téged is imádlak Orsim!!! (L)

    VálaszTörlés
  20. Szia Angyalka!!!

    Hát ez megrázó volt!!! Nem hiszem el hogy Rob ilyen genyó volt!!! Szegény Kristen, nagyon sajnálom, de remélem mihamarabb kiderül hogy mi történt!! (Bár van 1 tippem) Isteni lett egyébként és várom a következőt:)

    Puszi

    VálaszTörlés
  21. Köszönöm szépen Lilluci!!! (L)

    VálaszTörlés
  22. Szijja (:

    Mégegyszer jobbulást kívánok. (:
    Hogy lehet ilyen vége?? Ez szörnyű :@

    Jah és ugye szavazás van mi legyen a bloggal... szerintem ezt a történetet folytasd ha úgy van vége vagy így egy új fantasztikus történetet.

    Puszi
    Grétus

    UI.: remekül sikerült a szóbelim a multkor :D

    VálaszTörlés
  23. Gratulálok Grétus!!! (L)
    és köszönöm szépen!!! (L)

    VálaszTörlés
  24. ANGYALKA!!!
    Húúúhhhh!!! Alig találok szavakat!!! Mondhatom, hogy fantasztikus, isteni, csodálatos, de ez nem tükrözi a valóságot!!! Ez annál sokkal jobb!!! Azonban a vége.....megőrjitesz csajszi!!! Nagyjából mikor lesz friss??? Már nem birok várni. Remélem a hosszú hétvégén mindenképpen kapunk újat. Mégegyszer gratulálok!!! Nagyon ügyes vagy.
    pussssszzzzi: fanny, fanny, fanny, fanny

    VálaszTörlés
  25. Szia!
    OMG:O
    Ez nagyon durva, nagyon meglepődtem Robon. Azt hittem most már minden happy lesz. Várnak meglepetések:D de pont ezért is imádom:) Kellan-poénok meg fantasztikusak:D belecsempésztél egy kis humort is :)
    Várom a folytatást!
    puszi

    VálaszTörlés
  26. Istenem.....csodálatos!!!Se neked sem Brinek és Ladynek nem tudok többet írni na meg Kristennek,mert nem lehet.Csodálatosak vagytok!!!Imádlak titeket!!!:)Puszi:Ajna♥ (L)(L)(L)

    VálaszTörlés
  27. Apám! Nagyon kíváncsi leszek az új fejezetre, mert meg kell mondanom, h ezt most nem nagyon értem...Rob viselkedését. Nagyon elszomorító, és csak remélni tudom, h "mindössze" egy félreértés miatt van...

    VálaszTörlés
  28. neeee... tudtam hogy ez lesz és nem akarom. hogy lehet ilyen? és te hogy tehetted ezt velem? pont itt abbahagyni? kétségek közt hagyni hogy az idegeim lassan felmondják a szolgálatot? kérlek hamar folytasd mert ebbe belepusztulok.
    amúgy nagyon jó lett. de én azt a pasast aki rámászott komolyan mondom kicsinálnám. hogy lehetett ilyen? tuti hogy Rob azért mondta ezt Kristennek. Fúúúú... huh asszem már kicsit jobb. bocsi a kitörésemért.
    nagyon jó lett. kérlek hamar folytasd!
    (amúgy ezután lesz másik történeted? csak mert szerintem jó lenne ha tovább írnál)
    pussz
    Dytta

    VálaszTörlés
  29. Jaj, hát az indulást imádtam! Teljesen oda voltam és vártam, hogy Rob végre haza tolja a seggét(azt a csinit;D)! Éreztem én, hogy nem lesz egyszerű...már mikor a múltkoriban benne volt az a vörös szőnyeges incidens! De aztán lehet, hogy nem is az a gond? Nem tudom, én arra tippelek, de kinézem, hogy bekavarsz valami mással is!XD
    Na, de IMÁDTAM! Ez nem újdonság, hiszen mindet imádom... Úgy sajnáltam Kristent, várja haza és akkor ez lesz! Már mikor a menedzsere kért találkát gyanús volt! Aztán reménykedtem hátha mégsem lesz gond! De tudod, hogy szeretem a bonyikat!;P
    Aztán a végén is olyan jól leírtál mindent...a kiborulást, az érzelmeket! ÁTJÖTT!!!:)
    Nagyon-nagyon-nagyon szupci volt!
    Puszillak profikám!XD

    VálaszTörlés
  30. nemáááár!!!ez nagyon bekavart a végére !!de imádtam ezt a részt is főleg a Kellanos részt:) már tűkön ülve várom a frisst!!!
    puszi Ami

    VálaszTörlés