A MAI NAPOT (Augusztus. 15- RS KISS) HIVATALOSAN ROBSTEN NAPNAK NYILVÁNÍTJUK! :]

2010. március 17., szerda

UTOLSÓ ELŐTTI RÉSZ



IGEN... UTOLSÓ ELŐTTI. :) MEGTISZTELTETÉS LENNE, HA MEGJEGYZÉSEKET ÍRNÁTOK, MERT NAGYON ÖRÜLNÉK NEKI. NA JÓ... MIKOR NEM :) EDDIG SEM OKOZTATOK CSALÓDÁST SOHA E TÉREN. KÖSZÖNÖM AZ EDDIGI OLVASÁST IS. (L)


Stewson





32. Rész





/Ashlee szemszöge/





Eltelt két hónap, Robert és Kristen még mindig nem kerültek elő.

Telefonon hiába próbáltam, nem tudtam őket elérni.

A forgatás szerencsére csúszik egy fél évet, mivel a nagyokosok odafent még mindig azon marakodnak, hogy ki legyen a rendező és, hogy mi legyen a helyszín.

Ez azért most valljuk be eléggé kapóra jön mivel a két főszereplő eltűnésén kívül is elég sok a probléma.

Nikki például éppen forgat, Kellan pedig mindig ügyködik valamin.

Múltkor egy videoklipben láttam parádézni.

Nagyon aggaszt ez a nagy csend. Dolgom persze nekem is akad, de nagyrészt csak az aggódás gyötör.

Mivel Kristenről semmit sem tudok, Rob menedzsere viszont az egyik ismerősöm barátja így ezt az utat választottam.

Már tegnap megtudtam Rob tartózkodási helyét, sőt kézbesítettek egy Vip kártyát is, hogy gond nélkül a közelébe férkőzhessek.

Elég alapos munka volt, jövök egyel a csajnak az tuti!

A gépem egy órás késéssel indult, naná, ilyen az én formám, de legalább első osztályon utazok.

Ki is élveztem minden előnyét ennek a kis luxusnak, pezsgőt ittam és epret ebédeltem hozzá.

Nem tehetek róla, ha aggódom akkor ez van. Kell a pia.

Már majdnem a tízedik magazint olvastam el, hozzáteszem kétszer is elaludtam közben, amikor végre ereszkedni kezdtünk.

A táj elég borongós volt, de innen fentről azért szépnek tűnt.

Vajon itt is van Pláza?

Na jó Ash szedd össze magad, most fontosabb dolgod van, mint a vásárlás! Konkrétan megoldani egy rejtélyt.

Mit fognak ezek tőlem kapni, ha végre előkerülnek!

Egy autó várt a reptér bejárata előtt, kezében egy táblával, Miss Green. Totál, mint egy régi amcsi filmben.

Be kell vallanom totál kényelmes volt ez így, egyszerűbb, mint térképet böngészni és egy ötezer dolláros magas sarkúban végigkopogni a városon.

Nagyjából negyed óra kocsikázás után kitettek, egy nagy vaskapu elé, amely egy hatalmas kastélyhoz tartozott.

Na jó, ez most vagy egy gyönyörű forgatási helyszín, vagy átvágott a sofőr, vagy igen jól megy Robnak!

Az első volt a jó válasz, ugyanis a kapu beléptető rendszerén át csak a Vip kártya vezetett.

Amikor azt mondtam Pattinsont keresem a kastély mögötti kert felé vezettek.

Na itt már kezdtem otthonosan érezni magam. Sátrak és kamerák mindenfelé.

Mr Baszok felvenni a telefont Pattinson épp valami nyálas jelenetet forgatott egy csajjal, de vezetőm, aki mint közben kiderült hangtechnikus volt megsúgta, hogy pár perc és szünetet tartanak.

Kivártam. Végre kimondták kulcsmondatot, amely egy színész számára sokszor maga a megváltás volt „Ennyi gyerekek, jó volt!

Rob elindult az ellenkező irányba, én meg gyorsan a nyomába szegődtem.

Méterek választottak csak el tőle, amikor támadt egy ötletem.

Felhívtam. Láttam ahogy előveszi a telefont, majd elfintorodik és visszateszi a zsebébe hadd csörögjön tovább.

Bepipultam.

- Felvehetnéd, hátha fontos!- szóltam neki cseppet sem barátságosan.

Megállt, majd lassan hátrafordult. Látszott, hogy nagyon meglepődött, a szívélyes üdvözlés azonban így is elmaradt.

- Nem beszélek árulókkal.- válaszolta, majd hátat fordított és indult tovább.

Ezt nem hiszem el! Mi a fene baja van? Kómába estem és átaludtam pár évet csak még nem tudok róla, mert ez az egyetlen ötletem erre a bunkóságra.

Elébe vágtam, kényszerítve a válaszadásra.

- Mi a fene történt veled? Miért vagy ekkora tapló? Te tűntél el teljesen és mégis te vagy a sértett?

- Igen Ashlee, mert igaz barátnak hittelek, de te is hazudtál nekem, és amellé a…a….barátnőd mellé álltál amikor tudtad nagyon jól, hogy megcsal, de te mégis fedeztél neki, a többiekkel együtt.

- Te meg mi a francról beszélsz??? Megtudtad, hogy Kristen terhes és az a baj, hogy nem tőlünk tudtad meg? Ő kért meg, hogy ne áruljuk el, mert azt szerette volna, ha meglepetés lesz amikor haza érsz! És hol van Kristen? Egyszerre tűntetek el, ezek szerint idejött, hogy elárulja a titkot? De akkor mi a fenéért nem vette fel a telefont? És milyen megcsalásról beszélsz??

A szavak csak úgy ömlöttek belőlem. Rob meg csak állt előttem ledöbbenve, int egy rakás szerencsétlenség. Az indulat még mindig benne volt, de most valami más is volt mellette.

Ez szép felállás, ő tőlem vár magyarázatokat én meg tőle.

- Láttam az újságot Ashlee ahogy Kristen smárol azzal a ficsúrral! És ez már jó ideje ment a hátam mögött ti meg nem szóltatok! Én erről beszélek!! Ezek szerint még teherbe is esett tőle, hát gratulálok! Majd küldök ajándékot a kicsinek!

Totál lefagytam, kezdtem megérteni a dolgokat. Elrontottam a meglepetést, de azt hiszem akkor a itt a harag és a félreérés, hogy ez most a legkisebb baj!

- Rob te nem vagy normális! Hiszel azoknak az újságoknak amik már annyi hazugságot közöltek rólunk, hogy megszámolni sem tudnám?!

- persze, hogy nem, nem vagyok ekkora hülye! Éppen Juliával beszéltem telefonon amikor megláttam azt a szemetet ahogy életem elvileges nagy szerelmét nyalogatja, és amikor rákérdeztem Juliánál mindent elmondott. Azt, hogy Kristen már régóta megcsal, azt, hogy ti fedeztek neki, mindent!!!

Értem… Az az idióta hülye picsa! Már akkor sem volt szimpatikus amikor beválasztották Leah szerepére, de most egyenesen megtudnám fojtani!

- Nagyon figyelj Rob minden szavamra, mert még egyszer nem mondom el! Kritent erőszakkal csókolta meg egy kretén, aztán persze a mi kis amazonunk alaposan kiosztotta. Ha jól emlékszem a srác sántikálva kúszott le a vörösszőnyegről. Julia meg hazudott neked, nem vetted észre, hogy utálja Kristent és azt, hogy amióta bekerült a stábba folyamatosan rád hajtott? Kellan egyszer azt mondta csinál neki egy Rob gumibabát, de ahogy halottam ezt az ötletet már mások is kitalálták.

Láttam, hogy Rob mindent szavam átrágja és a végén totál magába roskadt. Tudtam, hogy mi jön most… Az önsanyargatás.

Átöleltem. Visszaölelt.

- Mi történt ezután Rob? – a legrosszabbtól tartottam, nem alaptalanul.

- Hazamentem… Találkoztam …vele. Aztán elmondtam minden szemét ribancnak amiért titkolózott… majd otthagytam.

- Ettől féltem. Ugye a megcsalás szót egy szóval sem említetted neki, csak a titkolózást?

- Igen.

Összeállt a kép. Ekkora katasztrófára sohasem mertem gondolni.

- Rob… Kristen biztosan azt gondolta,megtudtad, hogy terhes és ezért haragudtál meg rá amiért nem szólt, na meg, hogy nem akarod a babát.

Láttam, ahogy még jobban befelé fordul, ahogy lassan viszhangzanak fejében szavaim.

- Kristen terhes?

- Igen ezt mondtam… Most már ha jól számolom nagyjából négy és fél hónapja.

- Hol van most?

- Nem tudom. Eltűnt… Akkor amikor te.

- Meg kell találnom! Ash! Én… Nagyon szeretem őt, jobban, mint az életemet. Nélküle senki sem vagyok. És terhes! A kisbabánkkal! Ashlee… Akkor barom vagyok!

- Ne aggódj megtaláljuk valahogy. A lényeg, hogy végre kibogoztuk a szálakat.

- Köszönöm Ashlee! – azzal úgy ölelt meg, mintha az életét mentettem volna meg. talán így is volt. Éreztem ahogy megremeg a válla. Tudtam, hogy most tör elő belőle minden bánat amit 2 hónapig sikerült elfojtania. A neheze azonban mg hátra van. Rob még nem tudja, hogy én már mindenkit körbekérdeztem, de semmi nyom Kristen után.

Egy biztos, ezt nem most fogom közölni vele. Robsten, Robsten… elmosolyodtam, ez a két fiatal már annyi mindent ért meg együtt és mégis ennyire kishitűek ha a másik szerelmének végtelen nagyságáról van szó. A kívülálló azonban egyértelműen láthatja, hogy mennyire szeretik egymást.

26 megjegyzés:

  1. ó máj gássh :DDimádoom Ashley-t,nagy császár a csaj :D uristen nagyon remélem
    hogy meglesz a nagy egymásratalűlás :)
    de NE LEGYEN VÉGEE!KÉRLEK SZÉPEN ANGYALKA!
    én tutira sírni fogok XD :(((

    VálaszTörlés
  2. De édes vagy! Egyszer vége kell, hogy legyen :)
    Gondolj bele írhatnám még 70 évig amikor már mindenki szottyadt öregember :D
    Köszönöm szépen!!! (L)

    VálaszTörlés
  3. hu nagyaon nagyon jó lett, reméltem hogy kiderűl és Rob észbe kap :D:D
    és remélem hogy a kövi részben Krsi is előkerűl, az csak úgy lenne jó :D

    kár hogy vége lesz, re egysuer minden történetnek vége lesz :S, de a befejezés legyen szép, ehhez a történethez méltó :D

    VálaszTörlés
  4. angyalka annyira jó volt, hogy libabőrös lettem tőle :D és az ilyen ritka!!! nem tudom, hogy fogod lezavarni egy fejezetbe de tuti, hogy baromi hosszú lesz :D szegény rob most biztos mindenért magát hibáztatja, de ezesetben meg is érdemli..... de azért sajnálom, mégis ő robert pattinson azokkal a csodás szemekkel és más csodás dolgokkal :P
    imádtam téged meg még jobban <3
    kristen

    VálaszTörlés
  5. Ez nagyon jó lett! Végre tudja az igazat Rob!
    Várom az utolsó részt!
    Puszy Chanel

    VálaszTörlés
  6. IMÁDOM ASHLEYT IMÁDOM IMÁDOM(DE CSAK IS ROB ÉS KRISTEN UTÁN XD)
    HÁT ÉN IS REMÉLEM HOGY MEG LESZ A NAGY EGYMÁSRATALÁLÁS.
    HÁT ÉN ARRA GONDOLTAM HA NEM IS ITT FOLYTATNÁD DE VALAMI PÁR HONAPPAL VAGY ÉVVEL KÉSÖBBRE UGRANÁL.
    KIVÁNCSI LENNÉK MILYENEK SZÜLŐKNEK.
    VÁROM A KÖVIT.
    MILLIÓ PUSSSZI:)))))))

    VálaszTörlés
  7. Szia Angyalka!

    Annyira jó lett ez a rész. Imádom Ashleyt. Remélem édes lesz a kibékülés. Már nagyon várom a folytatást. De ne már hogy csak egy rész van vissza és befejezed. Annyira jó a történet és annyira Imádlak téged is. Olyan szépen írsz és klasszul hogy te vagy a második ember aki meg tudott síratni. Mert ugye Manócska az első.
    Na mindeggy vagyis nem mindeggy de most valahogy nem tudnék normálista írni :)

    Puszi Sweet és Anita(Manócska)

    VálaszTörlés
  8. annyira jó lett:)
    de közben annyira szomorú:)
    én nagyon sajnálom hogy most következik majd az utolsó rész:(
    de remélem hogy nem hagyod abba az írást:)
    IMÁDTAM
    ezt a fejezetet:)
    és remélem hogy kibékülnek a következő fejezetben és hogy jóóóó hosszú lesz:)
    Katta
    (L)

    VálaszTörlés
  9. Annyira jó, komolyan.. Kár hogy nemsokára vége. És én is csak remélni tudom, hogy még olvashatok tőled. ;)

    VálaszTörlés
  10. Jajj Angyalka ez nagyon jó lett. Imádom Ashley-t:D végre kiderült az igazság és minden a helyére került. Vagyis majdnem...
    Rob most jogosan hibáztatja magát. Elég barom volt. De azért sajnálom is a kis drágát. Szar lehet neki...:S De minden happy lesz:D:D
    Csodálatos befejezéssel:)
    várom nagyon
    puszii

    VálaszTörlés
  11. Szia ANGYALKA!
    Hát ez nagyon jó lett.Megérte rá várni.
    Olyan jó hogy Rob végre megvilágosodott.
    Tetszet hogy Ash szemszögéből írtál.
    Kíváncsi vok mi lesz Kristennel. Remélem megtalálják és kibékülnek.

    puszi:BELLS

    VálaszTörlés
  12. Rob sírt a végén?:O Jajjj szegény én is sírtam volna.Valószínűleg az utolsó érsznél fogok is!AZ UTOLSÓNÁL!!!Most komolyan olyan szar érzés, kinek fogok én idióta kommenteket írni?:( cry :((((
    Na jó vége a drámának:D Hűűha dezsavú érzésem van!Tudom, hogy nem hagyod abba az írást szóval feltörlöm könnyeimet.És inkább röhögök azon tovább, hogy:,,Vajon itt is van pláza?"
    Ezer csók<3333

    VálaszTörlés
  13. Szia!
    Tudtam, hogy Ashley mindent meg fog oldani
    ( legalább is a felét:)
    El sem tudom képzelni, hogy volt hajlandó felkutatni Robot...bár a plázák reményében ...na jó nem is ilyen....Ash tényleg nagyon jó barát :)
    Legalább Robot megtalálta:)
    Ez a telefoncsörgetés jó volt...azé Rob-on látszik, hogy h ki van:)
    Na de most biztos megy az apjához és kikönyörgi, hogy adja meg a címét neki :)
    És már négy és fél hónapja..akkor már látszik a hasa?!
    De jó! Most már csak Kristen-nek kell megbékélnie...bár ő még így is szereti:)
    Na mind1 ..találjanak egymásra és már várom az utcsó részt!!!!!:D

    VálaszTörlés
  14. Angyalka könyörgöm ne hagyd abba!!!
    Én még szeretném ezután is olvasni...!!
    miután megszületett a baba, hogy hogyan tovább!!
    Jajj lányok lázadjunk :DDD nem hagyhatod itt abba! kérlek.
    Luca

    VálaszTörlés
  15. Angyalka :)
    Ez igen jóó lett :D Nagyon tetszett ez az egész fejezet,de melyik nem tetszik? :)
    Még jóó h Ashley ennyire törődik Robékkal,mert ha nem akk biztos nem beszélték volna meg a dolgokat és nem lenne happy end a vége,de így remélem az lesz :D Igaz erről már biztosítottál :) De hogy ez a Rob mekkora egy tapló néha...sztem jobban kellett volna hinnie Ashleyéknek mint annak a Julianak vagy kinek,mégis őket jobban ismerik,de neki esze ágába és volt így gondolkodni :)
    Nagyon remélem h sikerül megtalálniuk Kristent....PapaStew segíthetne igazán nekik :) És Kristennek már biztos nagy a pocakja :) Rob meg fog lepődni az biztos :)
    Annyira de annyira tetszett..nem akarom hogy vége legyen :( De igazad van szépen néznénk ki ha még 70éves korunkba is ezt olvasnák,de akkor már remélem igaz is lesz :)
    Várom is meg nem is a kövit :)
    IMÁDTAM :)
    szeretlek♥
    puszzii Orsi

    VálaszTörlés
  16. Húúúúúú. végre kiderült hogy Kristen nem csalta meg Robot. Ne legyen vége. KÖNYÖRGÖM. aNNYIRA JÓ lett várom a kövit :D

    puszi
    Grétus

    VálaszTörlés
  17. Hát ezt rohadtul lájkoltam :D:D:D
    Ashley ugyanazon a véleményen van Juliával kapcsolatban, mint én :P Ez tetszetős!
    Ash nagy arc az tuti! Én mindig is szerettem és tök jó, hogy az ő szemszögéből írsz :D
    Rob... totál összeomolhatott, mikor megtudta a tutit :/ szegényke...
    És UTCSÓ ELŐTTI FEJEZET????!!! NE MÁÁÁ
    Mi lesz a vége úristen? Megtalálják egymást? Happyk lesznek? Szép lesz a baba? Lesz bunyó? :P Ok, ezt csak vicc volt XD
    Nah, egy szóval: IMÁDTAM!
    Ennyire még sosem vártam a frisst!
    Pux

    VálaszTörlés
  18. ez ..izéé..nem is tudom mit mondjak nagyon jóó lett!!de utolsóóó előtti rész??? hát remélem ha már az utolsó rész következik az happy end lesz.!!
    puszi Ami

    VálaszTörlés
  19. Jajj, annyira bírom Ash-t =] Nagyon jól tette, hogy megkereste Pattinsont! Nagyon kíváncsi leszek hol van Kristen! Kár, hogy mindjárt vége =[

    VálaszTörlés
  20. Ooohhh istenem , végreh jött ashley és mindent megoldott xDxD ez már egy kis fellélegzés volt a sok férreértések közt :) aztán ezek után rob hadjon maga után csapot,papot és spuri kristen keresésre :D úúggy várom már a kövit!!!! én is kíváncsi vok h hogyan fogod egy fejibe leírni ennek az egésznek a végét... :(:(:( a végéét :'( NEE NEM AKAROM H VÉGE LEGYEN.. én komolyan nem tom mi lesz ha vége lesz (vagy mégis írsz egy újat ...ugye??? :)) de viccen kívűl tényleg nagyon szomorkás lettem most :( főleg így h én csak most találtam rád és már vége is:( :D de ez a feji csúcsszuper lett és nagyon imádtam, a telefonos rész az NaGyyy xD és ez az ashley szemszög is bejövős nállam (L)

    Nah jólvan nem foglalom tovább a helyet mert még mások is had komizzanak mert mindenkinek KELLENE írni ennek a csajszinak mert nagyon megérdemli:D:D

    szióópuszi (L)

    VálaszTörlés
  21. én elsírtam magam mikor a végére értem és belegondoltam hogy már csak 1 fejezet és vége :( úgy szeretem ezt a történetet hogy azt elmondani nem is lehet. a fejezettől én is libabőrös lettem de csak azért mert annyira jó lett.
    imádlak angyalka!!! remélem hogy ma már fent lesz az utolsó rész mivel velem meglett a 20 komment és már kiváncsian várom hogy hogyan sikerül megtalálniuk Kristent hisz eddig nem sikerült...
    puszi siess vele :)
    Ancsi <3

    VálaszTörlés
  22. Nagyon tetszik!!! ja és OMG!!!!! szegény Rob...

    VálaszTörlés
  23. szia! Ez nagyon jó, alig várom a kövit :D

    VálaszTörlés
  24. ÁÁ köszönöm h nem hagytad h rosszul alakuljanak a dolgok!!!Olyan rossz h be fejezed de nagyon jó kis történet volt!!!

    VálaszTörlés
  25. Jaaaaaaj ne legyen végeee :'( :'( :'(
    Úgy szeretem ezt a blogot :) :S
    Nagyon jó rész volt... Szeretjük a happy endet :)
    Szomorú vagyok .... :(
    Imádlak(L)

    VálaszTörlés
  26. bepótolom az elmulasztásaimat:D:D.
    jajj nagyon jó lett ANGYALKÁM(L)
    egyik kedvenc^^.és a kövi réész:(.sajnos az utolsó.de írsz egy újat:P.és persze h veled tartunk:D.jóban-rosszban(L).
    és m a fejii:végre kibogozták a szálakat:).és ezután jön a happy end:P.örökre(L).holnap 6 óraa.asszem itt fogok ülni egész nap a gép előtt:Dés várom a fejiit:P.

    puszi:krisztu

    VálaszTörlés