A MAI NAPOT (Augusztus. 15- RS KISS) HIVATALOSAN ROBSTEN NAPNAK NYILVÁNÍTJUK! :]

2010. március 22., hétfő

FRISS

NA HA MÉG JÁR ERRE VALAKI... ÚGY DÖNTÖTTEM, HOGY A MÁSIK OLDALRÓL, A "MINDENKI ÍRJA" BLOGRÓL ÁTHOZOM AZT A KEVÉSKE ÍRÁST AMIT TÖBBNYIRE CSAK ORSI ÉS ÉN ÍRTUNK S AZ EGÉSZET ÁTDOLGOZOM ÉS AZT FOGOM FOLYTATNI.
HA VALAKI NEM ISMERNÉ A TÖRTÉNET LÉNYEGE, HOGY A FORGATÁSOK ALATT ROB ÉS KRIS NEM JÖTTEK ÖSSZE, BÁR IZZOTT KÖRÜLÖTTÜK A LEVEGŐ.
A TWILIGHT CSAPAT MEGÍGÉRTE, HOGY TARTJÁK EZUTÁN IS A KAPCSOLATOT, EZ TÖBBNYIRE MEG IS VALÓSULT, DE ROBUNK ELÉGGÉ CSAK ELTŰNT A BANDÁBÓL. MÁR CSAK A SAJTÓBÓL TUDJÁK, HOGY ÉPPEN MERRE JÁR S MIT CSINÁL.
4 ÉV ELTELTÉVEL AZONBAN ÚJRA ÖSSZEHOZZA EGY FILM "PÁROCSKÁNKAT". VAJON MI LESZ? 4 ÉV SOK IDŐ NA MEG EGY BE NEM TARTOTT ÍGÉRET...
MIT SZÓLNÁTOK HOZZÁ?

6 megjegyzés:

  1. Szia!
    Szerintem nagyon jó lenne!
    Érdekes a történet is és nagyon kíváncsi lennék rá, h hogyan írod meg :D ( csak te írod?)

    VálaszTörlés
  2. Kiráááály! :D Nekem tetszett az a történet is, szóval nagyon nagyon várom! :)

    Csöre

    VálaszTörlés
  3. wááááááááááááááááá :D azt szólom hozzá xD ,hogy már most IMÁÁÁDOOOM (LL)

    VálaszTörlés
  4. Huhh.... Köszi csajok! Sokat segítettetek, mert sok egyéb ötletem nincs :D

    VálaszTörlés
  5. Wow angyalka-ez egy igazán jó ötlet de tényleg:)
    Én biztosan olvasni fogom:)

    VálaszTörlés
  6. Jesszus ez iszonyt izgalmas lehet már most elig várom hogy olvashassam ...nagyon várommmmm!!!

    VálaszTörlés