A MAI NAPOT (Augusztus. 15- RS KISS) HIVATALOSAN ROBSTEN NAPNAK NYILVÁNÍTJUK! :]

2010. augusztus 20., péntek

Robci Mellbimbaja XD!!!!

Szóval ezt a képet elég régen láttam de szerencsére a fotografikus memóriámnak XD (hát vápmír vagyok ennyi.. de pszzt :D ) megkerestem/megkerestük (nikkym kösszi) és ime ez még a new moon forgatásán készült és nem tudom hogy ti láttjátok pedig ott van bezony robci mellbimbaja meg van harapva.. és szünetbe meg kris simogatja.. gyerek máskor ovatosabban ... ;) :D
By :Szofi

5 megjegyzés:

  1. A filmben csak simán másképp nézett ki mint a másik, szerintem nincs megharapva... Szerintem =)

    VálaszTörlés
  2. nagyon hülyék vagytok XDD

    VálaszTörlés
  3. Szentem Kris nem azt simogatja :D
    A harapás....hát....nem tünik annak..de ki tudja?

    VálaszTörlés
  4. Sosem lehet tudni...mindenki azt lát bele, amit akar!:D Nos, a mi perverz fantáziánknak, az harapás! Így jobban érezzük magunkat.XD Bár ha perverzségről van szó, mindenképpen egyik BB-m, vagyis Bri és a története viszi a pálmát!:P

    VálaszTörlés
  5. OMG :D:D
    akármi is van vele Kristen simogatja :D:D
    Natii

    VálaszTörlés