A MAI NAPOT (Augusztus. 15- RS KISS) HIVATALOSAN ROBSTEN NAPNAK NYILVÁNÍTJUK! :]

2010. augusztus 20., péntek

A naaagy RS ruhás/karkötős/közös cuccos bejegyzés :]

Mondtam már nektek hogy készülök egy nagyobb dologgal ugye?:] Nekiálltam és megpróbálkoztam az összes 
"share clothes" & "same shirts"  dolgot összegyűjteni. Magyarán minden kis egyezést, vagy közös cuccot a ruhatárjukból :)

Kezdjük is az agyonemlegetett és unalomig ismert  RS karkötővel:

  

Ezek után térjünk át a kabátokra/dzsekikre :

Ez szvsz 99% hogy ugyanaz ;)



Jöjjenek az ingek/polók, mint tudjuk, ezekből van a legtöbb. Stew szereti elcsenni R-Pattz cuccait, ez a mi szerencsénk :D
A "legismertebb" cucc, az a bizonyos fehér poló :]
Duplán bukta srácok :)

New Moon ing... New Moon ing??
Érdekes helyzet:

Kék ing!

Kék ing!!!:D (hasonló)
Kék ing >.< baaah.... 
Nemrég felfedezett: 


Összegyűjtve, újdonságokkal kiegészítve:
Na kinek tűnnek fel az újdonságok? Szürke gardigán? 70%
Szürkésbarnás poló? 1000000% egyezés ^^
Igaz Angyalka már berakta őket egyszer, de nem lenne teljes a dolog nélkülük:
Robsten csukák:

NY Sapka:
erről tudjuk, hogy mindkettejüknek van egy ugyanolyan ;)
Gyűrű? :


Hát, volt egy menet mire legyártottam ezt összehoztam, de nagyon kíváncsi vagyok, illetve kiváncsiak vagyunk  hogy ki mit gondol az egyezzésekről?.. Nyugodtan írjátok meg a véleményeteket, kérdéseteket, bármit. Ha van olyan amit kihagytam, azt is :D
Bri voltam ;)


2 megjegyzés:

  1. ügyi vagy :D
    naon aranyosak :D
    és ahogy Kristen Rob cuccaiban:D:D
    meg tényleg az a gyűrű :D
    naon tetszett :D érdekes :D
    puszi
    Natii

    VálaszTörlés