A MAI NAPOT (Augusztus. 15- RS KISS) HIVATALOSAN ROBSTEN NAPNAK NYILVÁNÍTJUK! :]

2010. augusztus 26., csütörtök

Melyik áll jobban?

Kinek melyik haj áll jobban szerintetek írjátok meg véleményeteket :)
Jobban áll...


Krisnek a szőke mint a barna/fekete:
http://i846.photobucket.com/albums/ab26/edseth27/August%202010/newrome-8.jpghttp://i362.photobucket.com/albums/oo68/twilightxchange/05/08/01/kstewartfans08175.jpg
Robnak a rövid haj
http://www.pictures.robertpattinson-daily.org/albums/ap_100227_pressconf/normal_28.jpghttp://www.pictures.robertpattinson-daily.org/albums/ap_100612_pressconf/normal_128.jpg

8 megjegyzés:

  1. Egyszerü XD

    Szöke Stewi :D és Kisfiús Robcikánk :D XD

    Nikky XD

    VálaszTörlés
  2. blondie Stew
    soldier Rob XDDD

    VálaszTörlés
  3. Szerintem hosszabb listát is csinálhatnátok, főleg Kristen esetében :D
    Nekem legjobban hosszú barnás vöröses hajjal tetszett/tetszik. De e kettő közül egyértelmű, hogy a szőke.
    Rob...hát..nála mindig is azt gondoltam, hogy hosszú az igazi és mennyire szexi benne, de mikor megláttam ezzel a rövid hajjal, rájöttem hogy csak most igazán szexi :D Így rövidre szavazok :)

    VálaszTörlés
  4. áhh szőőke Stew az krva jóóó :d :D xd xd
    Ésss Robci..xd xd azt nemis tudom xd xd :D
    oh ennyíi xd-t nem hordott még a hátán a föld :D

    VálaszTörlés
  5. Kristennek sztem mind a 2 :D :PP

    Robcinak pedig a hosszú :P :D de ez a rövid sem rossz :D :PP
    (L)

    VálaszTörlés
  6. Krisnek én is a hosszú vöröses barnára szavaznék de ha a 2 közül kell választani akkor egyértelműen barna :D (mondjuk a szőke is jól áll neki:) )
    Robnak pedig a hosszabb ha be van lőve ha nincs belőve akkor a rövidebb .. vár Ő szerintem mindenhogy jól nézne ki xD
    Katta

    VálaszTörlés
  7. Kris szőkén, Rob rövid hajjal.

    VálaszTörlés
  8. kristennek sztem a barna meg amikor vörösesbarna hosszú volt sztem de az a szőke is jó :)
    Robnak hát a hosszú ink akkor mikor esetleg kezd is vele vmit ..XD de a rövid sztem lehet hogy jobb :D
    puszi
    Natii

    VálaszTörlés