A MAI NAPOT (Augusztus. 15- RS KISS) HIVATALOSAN ROBSTEN NAPNAK NYILVÁNÍTJUK! :]

2010. augusztus 28., szombat

Igaz vagy hamis?

Nagyon érdekes kis hírecskébe botlottam ma, az egyik twitteren. Egy argentin csaj azt állítja, hogy Rob a mai napon megérkezett az országba. Én kicsit kételkedem a dologban, ugyanis a legutóbbi információk szerint, az OTR stábja a mai nappal befejezte ott a forgatást. A lányka azt mondta, hogy a barátai látták Robot a reptéren, Argentínában. Itt van, amit írt:

"I´M ARGENTINIAN. SORRY OF MY ENGLISH BUT I WANT TO TELL YOU THAT ROB HAS JUST ARRIVED EN ARGENTINA AN HOUR AGO. OUR FRIENDS ARE IN THE AERPORT AND SAW HIM. I´M WAITING THEIR PHOTOGRAPHS. KISSESSSS"


Nos, én nagyon várom azokat a képeket...:D

És egy nagyon cuki Kristenes képet még berakok, ahol aláírást ad, pár Argentin rajongónak. Ez nekem most best kép, szóval muszáj kiraknom! :)



 











by Lady

1 megjegyzés:

  1. Igaz! :D szerintem igaz!:D
    legyen ott vagy megszorongatom a kis golyóit XD vagy megkérem Ediet :P

    VálaszTörlés