A MAI NAPOT (Augusztus. 15- RS KISS) HIVATALOSAN ROBSTEN NAPNAK NYILVÁNÍTJUK! :]

2010. augusztus 22., vasárnap

Eredményhírdetés:

Nos, tudom, hogy egyből belevágtunk a sűrűjébe, de hát szép lett volna ha mondjuk megkérdezzük, Edi családnevét vagy hasonló :D
Úgy vettem észre sokan írtatok Mercedes-t csak így simán, talán oda kellett volna írnom, hogy a teljes névre gondoltam. Sokan írtátok az Angelt /köszike XD/ ez egy nagyon általános tévedés, ugyanis a könyvben Guardian van és csak az előre feltett netről letölthető verzióban volt Angel. Tudom, mert én is onnan olvastam először :P
Páran írtátok, hogy Darthmore... Van ilyen suli egyáltalán?  /komolyan kérdezem :D/
Nos tehát:
Telitalálatunk nem volt. /Meg is ijedtem volna, ha ezeket a válaszokat kisujjból kiráztátok volna :D/
Szeretnék gratulálni: Petrus 18-nak a mai nyertesnek 5/4-es eredménnyel és a legjobb idővel.
Továbbá kiemelném még: Yvie és Zsuzsa válaszait is szintén 5/4-es arányban.

Senki ne keseredjen el, ez csak az első játék volt és mint tudjátok 10-nél összesítünk.
A nyerteseknek gratulálok :)  A többieknek pedig azt üzenem, hogy nagyon szép volt, sokan ennyit sem tudtak volna :) Puszi mindenkinek!

4 megjegyzés:

  1. óóóóó! :D
    Gratula a nyertes(ek)nek!!!
    Igazán izgalmas volt! :D
    Kis adrenalin-löket! :D
    A végén függők leszünk...XD
    Puxa

    VálaszTörlés
  2. TE IS AZ VAGY, MOST JAVÍTOTTAM A KIÍRÁSON BOCSI :D

    VálaszTörlés
  3. Drága Angyalka!!

    Én Neked gratulálok, mert mégis csak te vagy az értelmi szerző. Részemről baromi izgalmas 5perc volt:) izgultam hogy legalább 1 helyes válaszom legyen:))) ééééés lett is..xD
    Isteni az oldal, sztem még nem írtam, kellett már egy ilyen:)
    Külön- külön is imádom a munkáitokat, de így "egybegyúrva", verhetetlenek vagytok!!!!!
    Olvastam az előbb, hogy elutaztok, hiányozni fogtok, de azért érezzétek jól magatokat és jót ne halljunk rólatok:))

    Pusz

    VálaszTörlés
  4. Köszönjük szépen Petrus! Tök jó ilyet hallani!
    Az onnan jött, hogy mi is ilyet játszottunk a csajokkal és bizony volt egy-egy kérdés ami rajtunk is kifogott, viszont azóta is emlékszem a válaszokra, már csak ezért is jó ez a játék :D
    Örülök, hogy izgalmas volt, ha itthon leszünk szerintem gyakrabban lesz ilyen kvíz, talán hetente többször is, csak ugye nektek is kezdődik a suli és nehezebb lesz összehangolni az időpontokat.

    Mégegyszer köszönjük és sok puszi!

    VálaszTörlés