A MAI NAPOT (Augusztus. 15- RS KISS) HIVATALOSAN ROBSTEN NAPNAK NYILVÁNÍTJUK! :]

2010. augusztus 18., szerda

Breaking News!



Hát a találgatásoknak egy kicsit vége szakad most. Ugyanis kedven Robstenünk gépe nemrégiben landolt a LAX-on, ami mint tudjuk Los Angeles legnagyobb reptere. Ergo L.A... Na ezt bogozzuk ki! Ha tippelnem kellett volna, én is Londonra voksolok, de így… Szerintem a legreálisabb elképzelés az, hogy egy kicsit kettesben akartak lenni. Kicsit meredek, de úgy gondolom, nagy rá az esély hogy A HÁZBAN fogják eltölteni ezt a pár napot…Kristen a szüleit is meglátogathatja így hogy „otthon” vannak. Ki mit gondol?

Brianna 

2 megjegyzés:

  1. Hát szerintem elég egyértelműű. Tök jó hogy mindig van friss az oldalon, szinte minden percben. Én meg szinte minden percben jövök, de mindig túl későn mert már van friss:D. Robstennek meg jó szórakozást!:P

    VálaszTörlés
  2. :D Héjj Mucc engem is megleptél :D LAX!? Kapják be, most vesztettem XD Nekem is egyből A HÁZ jutott az eszembe, BB telepátia XD

    VálaszTörlés