A MAI NAPOT (Augusztus. 15- RS KISS) HIVATALOSAN ROBSTEN NAPNAK NYILVÁNÍTJUK! :]

2010. november 18., csütörtök

"Szebb, mint Bella.." Hát szerintem k...ra nem!!!!!!

 “Amikor Robert beszállt velem a csónakba alig tudtam megszólalni: ő is csodaszép volt,” mondta a 23 éves Roberta.


A fénydublőrök nyilatkoztak!

“Amikor Robert beszállt velem a csónakba alig tudtam megszólalni: ő is csodaszép volt,” mondta a 23 éves Roberta.


Raphael és Roberta dolga az volt, hogy az ő segítségükkel beállítsa a stáb a megfelelő fényeket, és mozzanatokat, hogy mikorra megérkeznek a színészek, minden simán menjen. A két dublőrnek szerződésük szerint tilos volt a sztárokkal beszélnie, autógrammot kérnie, vagy fotót készítenie. Annak ellenére, hogy nem érintkezhettek a színészekkel számukra is nyilvánvaló volt, hogy a Rob és Kristen közötti vonzalom nem csak a kamera előtt mutatkozott meg.


“Látni lehetett, hogy szerelmesek. Nagyon nyugodtak, és kényelmesek voltak egymás társaságában.” mondta Raphael, aki szerint Pattinson magasabb és erősebb is, mint ő. És meglepődött a srác egyszerűségén. Roberta pedig a következőket mondta Kristen-ről


“A stáb viccelődött, hogy én szebb vagyok, mint az igazi Bella. De ez azért van,mert én rokonszenvesebb vagyok, Kristen sokkal zárkózottabb.”


By: RPD

4 megjegyzés:

  1. omg, komolyan? hol szebb az a lány?? pfff.

    VálaszTörlés
  2. Szerintem max álmaiban :D

    Angyalka

    VálaszTörlés
  3. amugy szerintem az a lány tényleg szép és végülis az ízlés kérdése hogy kinek ki a szebb:)

    Iza

    VálaszTörlés
  4. Így van Iza! Mindenki máshogy látja! Na meg én sosem állítottam, hogy nem vagyok elfogult :D

    VálaszTörlés