A MAI NAPOT (Augusztus. 15- RS KISS) HIVATALOSAN ROBSTEN NAPNAK NYILVÁNÍTJUK! :]

2010. november 6., szombat

Robsten rajongók szemén keresztül

Forrás: RPD


kon
Pár órával a megérkezésük után Robert Pattinson kinézett a hotel szobájuk ablakán, hogy megcsodálja a kilátást a Copacabana beach-ről. Kristen Stewart és a színész 10:38kor érkeztek meg Rio de Janeriro-ba egy olyan járattal, amely Houstonból jött. A gép eredetileg 9:13-ra volt kiírva, de késett a rajongók miatt. Délután egy órakor Rio polgármestere Eduardo Paes is megérkezett a hotelba.

A színészek a reptérről rögtön a hotelba mentek, ahol fotósok, rajongók és kíváncsiskodók várták őket. A biztonsági óvintézkedések miatt lehetetlen volt a sztárok közelébe férkőzni.
A film forgatása Paraty-ban lesz, ami a város déli pereme, illetve Lapa-ban, ami Rio bohém negyede. A színészeknek a péntek, és a szombat szabad, így fel tudják fedezni a várost. Szerdán egy találkozójuk lesz ismét a polgármesterrel, Eduardo Paes-szel.


17:47: Rob és Kristen ugyanabban a szobában vannak. Újabb autógramm, melyet egy lány kapott, aki ugyanazon a gépen utazott velük. Nézzétek meg itt


17:52: Rob és Kristen EGYÜTT megjelentek az ablakba és Rob egy szívet formázott a kezével.
19:15 az újságíró aki találkozott Robbal így folytatja Twitter oldalán
Amikor Rob-bal beszéltem, és megráztam a kezét, akkor tiszta izzadt lett a kezem tőle.


Ezután bocsánatot kért az izzadt kezekért, én meg azt feleltem semmi gond. Közben egy teljesen ütődött srác nézett rá.

Rob-nak nagyon melege volt állandóan, és megivott egy üveg ásványvizet, amit magával hozott
20:19: a Globo jelenleg interjút készít Robbal és Kristen-nel. Remélhetőleg hamarosan leadják az anyagot.



[...] Hosszú várakozás után végre eljött a várva-várt pillanat. Az első, ami megláttam Rob volt, aztán elkezdtem őt szólongatni, persze civilizáltan, de a segéde, aki mellette jött, nem engedett hozzá közel, lökődött, és azt mondogatta, hogy nem készíthetek képet. De nem adtam fel. Volt pár másik lány is, majd kiszaladtam, megragadtam a kezét, elkészítettem a képet, odaadtam a pólót Brazíliáról, és azt mondtam, hogy ez a Twilight rajongóktól van, és, hogy nagyon szeretem őt. Rob nevetett, megköszönte, és megölelt. Ezután Kristen-hez futottam, aki egyedül volt, hogy beszélgessek vele. Ő is megköszönte, megölelt, és elkészítettük a képet. Ezután elmentek. Már majdnem én is hazaindultam, mikor hallottam, ‘Hé, nem az a duci nő, aki a könyvet írta?’ Aztán odanéztem, és Steph volt az. Ijedten ránéztem, és ő nevetett. Elmondtam neki, hogy tisztelem a munkáját, és elkezdett hozzám beszélni. A beszélgetés végén mindenki nagyon boldognak tűnt, különösen Robert, és habár nem mutatták ki, nyilvánvaló volt, hogy ő és Kristen együtt vannak.” 



Az EGO.Globo szerint Robert és Kristen együtt vacsorázott Vin Diesel-el a tegnap este a hotelben. A találkozót a hotel hozta össze, ahol a sztárok laknak, és később csatlakozott hozzájuk a kíséretük is.

Nemsokkal este 6 óra előtt a Palace Cup dolgozói felkészültek, hogy fogadják a vendégeket. a menü ízletes Brazil fogások voltak, amiket a hotelben készítettek el.

A vacsora előtt Robert Pattinson és Kristen Stewart interjúkat adott egy tévé show-ban a hotelszobájukban, ahol laknak.



A rajongó, aki tegnap Robbal és Kristennel utazott a Riói gépen ezt írta
Robert Pattinson és Kristen Stewart első osztályon utazott Brazíliába. Együtt ültek, de nem volt semmi különösebb ölelkezés, vagy gyengéd megnyilvánulás. Egész út alatt aludtak, és ettek egy keveset. Kristen nem hajtotta Rob vállára a fejét, mikor aludt. Az emberek nem jöttek oda hozzájuk a gépen, mivel a testőrök szigorúak voltak.
Egy férfi pedig a hotelben futott össze velük
” Sao Paulo-ból jöttem és a családommal abban a hotelben szálltunk meg, ahol Robert és Kristen is. Nem vagyok egy Twilight rajongó, de tisztelem ezeket a színészeket. Vacsoránál találkoztam velük. Stephenie
Meyer és egy másik lány és srác is velük ült Nem értettem mit beszélnek mert nem tudok angolul. A hotelben megkérdezték, hogy én is rajongó vagyok e, és megkértek, hogy ne zavarjam őket.


Kristen odajött, ahol én voltam a pincér mellé, mondott neki valamit angolul, amire a pincér válaszolt. Ezután üdvözölt ember, és én is visszaköszöntem mosolyogva. Kristen várt, hogy rendelhessen. A másik lánnyal beszélgetett közben angolul, de nem értettem. Robert és Stephenie Meyer az asztalnál vártak rá, miközben figyelték.

Kristen nagyon szép, és ő és Rob együtt vannak. Nagyon gyengéden és szeretve viseltettek egymás iránt. Robert nagyon figyelmes és kedves vele.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése