A MAI NAPOT (Augusztus. 15- RS KISS) HIVATALOSAN ROBSTEN NAPNAK NYILVÁNÍTJUK! :]

2010. szeptember 9., csütörtök

Robék kövi megállóhelye

Rob, és barátai tegnap Houstonban jártak. Erről számos Twitter üzentet is tanúskodik, melyek közül lefordítottam párat

Írta: no_limburger

- Ööö… azt hiszem Robert Pattinson abban a bárban van, ahol most én vagyok. Nagyon szeretnék egy képet Cedrick Diggory-val.
- Éppen most készítettem egy fotót Cedrick Diggory-val. Feltöltöm ha hazaértem.
Írta: CaitlinYoungTX

Imádtam ahogy a bátyám felhívott az éjszaka közepén és elújságolta, hogy találkozott Robert Pattinson-nal a show-ján és Robert meghívta egy sörre.
Írta: delfclericgirl

Robert Pattinson épp egy BBQ-n csámcsog annak az étteremnek az udvarán, ahol dolgozom. Ugyanaz a szakáll és sapka mint Lubbock-ban.
Írta: Red_Devil11

R Pat, Sam Bradley, és a barátjuk a flipper játékoknál zsúfolódtak össze a Nutsuoh bárban
Írta: shinarae

A srác a Twilightból itt van, és a barátai No Digitt c. szám akusztikus verzióját játsszák éppen.
Írta: m_arty

Láttam Robert Pattinson-t, amit Drakula flipper játéknál áll a gitárjával.
- Oké, lehet, hogy játszani fog ma este. Még nincs fotó, de majd lesz. Nem kell aggódni!
- Lefényképeztem. Ő viccelődött velem. Helló új facebook kép.
- Nézi a barátját, aki a színpadon énekel. Várok mi lesz ezután.
Írta: alliegirl97

TALÁLKOZTAM ROBERT PATTINSON-NAL. igen, jól érezte magát, és azt mondta, hogy élvezi ezt az utazást.

Forrás: Rpd

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése