A MAI NAPOT (Augusztus. 15- RS KISS) HIVATALOSAN ROBSTEN NAPNAK NYILVÁNÍTJUK! :]

2010. szeptember 26., vasárnap

Kristen Arizonában, Rob Londonban!

 Ez nyersfordítás. Azért van ott az idézőjel. A lényeget így is simán kilehet venni.
Rob Londonban, Kris meg egy rokonával/ ismerősével Arizonában. És még forgatja az OTR-t. Ennyi az egész a többi csak körítés.


"Új lehetséges Kristen észlelés Arizonában: whf_violet 2 Thanksen keresztül KStewAngelnek és JossMednek

Éppen látta Kristin Stewartot XXXX Sushi Bar:) haha!
11 órával ezelőtt
Ez csodálatos!! OMG! BÁMULATOS!! Jobb bárminél, ami nekem volt Tucsonban. Ez ténylegesen egy veszélyes helyzet volt olyan Sushi helyekre, amik nekem voltak Californiában.
11 órával ezelőtt
Nem. De rá mosolyogtam és mosolygott. Én akarni interuptba az oka a pincérnője már ment hátul és sikított és ez nyilvánvaló volt és kikopott egy
 Hordott egy olyan inget, amin az volt, Get Off my DIck
haha.so yeahhh

6 órával ezelőtt

Sushit evett sok sóval.

6 órával ezelőtt

Azt gondolom, hogy birtokol egy házat itt. Úgy tűnt, hogy ő egy családi taggal volt vagy legalábbis olyan fickó volt, aki úgy látszott, hogy rokonságban állt vele.

Igen ő csinos és igazán vékony. Neki tökéletes bőre van (:
Ő kikopni egy Beatie Boys ing volt és hátul az ezé volt mondta GET OFF MY DICK :o
Én olyan voltam, mint okkkk. haha

12 órával ezelőtt

Ő igazán csinosít. És annyira apró.

6 órával ezelőtt

És egy lehetséges Rob észlelésnek Gaznél ott van Rockin Club, hogy szeptember 23-án tartson? /wtf XD/
Ahogy ezek az észlelések, Kristen még mindig filmezi On The Roadot Arizonában  és Robnak van egy nyugtató ideje Londonban. "

6 megjegyzés:

  1. Ne haragudj, de ezt milyen nyelven akartad írni? Az egész értelmetlen.bocsi

    VálaszTörlés
  2. Gondolom webfordítás. Én totál értem.
    Nem értem ezen mit nem lehet érteni már sorry.

    VálaszTörlés
  3. Nem azt írtam, hogy nem értem, hanem, hogy értelmetlen. Ilyet kár felrakni.

    VálaszTörlés
  4. Ha érted akkor nem értelmetlen.
    Had döntsék el ők, hogy mit érdemes feltenni.
    Mindeni tudni akart hol van Kristen hát ebből kiderült. Ennyi.

    VálaszTörlés
  5. Akkor kezdjük azzal hogy: Köszi csajok a fordítást :)
    Szerintem nem cink hogy így van, érthető :)
    Én sem vagyok ász angolból, így sokszor jóbarátom a gugli, nah és akkor mi van? XD Mondjuk azt hogy az is egy fajta tanulás XD
    Így meg elkerülhető az a szó hogy másolás, mivel maguk fáradoznak azzal hogy fordítgatnak :)
    Bocs ezt nem tudtam kihagyni XD
    Azt hiszem jön a komim is, ha már itt vagyok XDXD
    Kristen is eszik...hát eldobom az agyam XD De legalább nem rohanták le, nah ez szép gesztus :)
    Hála az égnek h előtte nem bolondultak meg, oks kivéve a pincérlánykát aki extázisba esett, de szerencsére hogy nem 2 sushi falatt között kezdett el kiabálni Kristen fülébe XDD De mondjuk az sem kellemes amikor kajálsz és néznek, pl én erre kitudok akadni, ilyenkor mindig megfordul a fejemben hogy éhes vagy mi a tököm van? XD
    Mit akartam még írni? Magam sem tudom xD
    Asszem ennyi:D
    Pussz

    VálaszTörlés
  6. Na igen Kristen meg a sushi XD
    El sem merem képzelni mi történik ha annak a lánynak a kezébe evőpálcát adsz XDXD
    Köszi Ancsám, hogy megvédtél minket, én nem akartam beleszólni, mert kicsit értelmetlen vitának éreztem.
    Látod, én ezért nem szoktalak nézni evés közben, mert nem akarok meghalni :p

    Angyalka

    VálaszTörlés