A MAI NAPOT (Augusztus. 15- RS KISS) HIVATALOSAN ROBSTEN NAPNAK NYILVÁNÍTJUK! :]

2010. szeptember 8., szerda

Rob és a Twitter üzik :D

Rob és  Falka továbbra is úton vannak. Íme néhány Tweet, hogy merre is csámborog a bagázs és Mr. Szőrgombóc ;)


Austin város, Texas – Chupacabra Bár (@ johnnyonegative)
- Esküszöm azt hiszem Robert Pattinson éppen most sétált be a bárba. Vagy ha nem ő, akkor a bátyja az tuti.
- @
tigerlily_31 haha azt mondta Lubbockban voltak előző este.
- Szóval igen Robert Pattinson az, itt Austinban. Próbáltam őt és a haverjait meghívni egy kőrre, de azt mondták túl sokat ittak előző este. Haha @
ChupacabraBar
- @tonyalynn08 igen, rendes volt.
- Azoknak az embereknek üzenem, akik nem hisznek nekem, hogy tényleg Robert Pattinson volt a @
ChupacabraBárban. Egy autós utazáson van két haverjával. Honnan tudom?! megkérdeztem őket.

Lake Charles, Louisiana(@ BigAssSaintsFan)
  -Elég biztos infóm van, hogy #RobPattinson ma Lake Charles-ban volt A Cajuns Warf-van járt, majd a Buffalo Wild Wings-be ment
- Szerintem azért volt a CW-ben, mivel kedden nincs AKKORA forgalom. Habár várnunk kell a képekre, ha vannak.
- Hi!! @
TwiMomPhyll Nem adom fel a forrásaimat. Nekem azt mondták, hogy nem maradt sokáig, és senki sem ismerte fel.
- @
libbyrenee szerintem elment már innen. New Orleans nincs messze tőlünk, úgy három- három és fél óra. És nincs olyan sok 5 csillagos hotel itt.

Dimas Diaz Facebook üzenete (Austin, Texas)

- DIMAS -NAK NEM KELLETT VOLNA NYITVA HAGYNIA A FACEBOOK OLDALÁT A MUNKAHELYÉN. Éppen Robert Pattinson-t stíröli a bárunkban….
- Éppen Tecate sört iszik és a szakálla, és egy baseball sapka mögé bújik.
- Kristen Stewart nem volt ott.
- Szívás mivel éppen benne lett volna egy körben, de a haverjai lebeszélték



Forrás: RPD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése