A MAI NAPOT (Augusztus. 15- RS KISS) HIVATALOSAN ROBSTEN NAPNAK NYILVÁNÍTJUK! :]

2010. szeptember 20., hétfő

MERT EDDIG IS TUDTUK, HOGY EGYÜTT VANNAK, SZÉPEK ÉS JÓ FEJEK! :D

Rajongói beszámoló és kép júliusról
Ez a kép még Július negyedikén készült Santa Barbarában. A kép alatt olvashatjátok a rajongó beszámolóját is

Galéria link

Egyéb > Rajongók által készített képek > Rob és egy rajongó Santa Barbarában (Kristen készítette a képet) – 2010.07.04

“Szóval itt van a képem Robertról, amit Kristen készített a Resort Hotelben Santa Barbara városában júliusban. Nagyon kedvesek voltak. Egy tálból ettek éppen. Nem akartam megzavarni őket, de muszáj volt, mivel soha többet nem lett volna máskor lehetőségem rá, hogy találkozzam velük. Kristen nem akart képet, de helyette adott autógrammot. Normális szerelmes párnak tűntek, akik együtt ebédelnek. A barátom úgy hallotta, hogy Robert “Édesemnek” szólítja Kristen-t, de én inkább azt hallottam, hogy “baby”. Nem tudom biztosan, hehe. Az ott-dolgozók elmondták, hogy villában laknak és nem látták őket. Akkoriban Kaliforniában nyaraltam. Nem vagyok amerikai, de nagyon normális párnak tűntek. Ugyanabból a tálból ettek, egymás mellett ültek, és beszélgettek. Folyamatosan érintkeztek de volt csók, vagy ölelés. Kristen eléggé alacsony, de nagyon szép. Robert is jól nézett ki. A lányomnak meg van Kristen autógrammja, megpróbálom felszkennelni.”

Forrás: RPD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése