A MAI NAPOT (Augusztus. 15- RS KISS) HIVATALOSAN ROBSTEN NAPNAK NYILVÁNÍTJUK! :]

2010. szeptember 19., vasárnap

Kristen interjú amit azért teszek fel, mert érdekes szerintem.

"Eléggé félénk vagyok, és az emberek általában azt gondolják rólam, hogy nem kellene ott lennem, ahol vagyok, mivel nem tudom kezelni a helyzetet, meg hogy leragadtam egy helyen, és senkivel sem akarok beszélni, na meg hogy milyen kis szerencsétlen vagyok. De hát van más választásom? Mindig is színésznő akartam lenni. Nincsen velem semmi baj, csak nem érzem magam jól, ha én vagyok a téma."

Kristen nem akar segítséget kérni, hogy jobban kezelje az interjúk okozta helyzetet.

"Amikor az első Alkonyat filmet forgattam, odajöttek hozzám, hogy vegyek részt médiatréningen. Én meg erre nagyon begurultam, és kikértem magamnak, hiszen nem dobhatom ki csak úgy a bizonytalanságomat az ablakon és nem leszek hajlandó betanult szövegeket ismételgetni."

Nemcsak Kristennek, hanem barátjának, Robert Pattinsonnak is vannak problémái az interjúk során, ám ő nyitottabban és viccesebben áll a dologhoz.

Ugyan rajtakapták már őket csókolózni és látták már őket együtt is utazni, Kristen mégsem beszél a kapcsolatukról.

"Nem számít, hogy hányszor beszéltem már valakivel és mennyire ismerem, erről nem fogok beszélni."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése