A MAI NAPOT (Augusztus. 15- RS KISS) HIVATALOSAN ROBSTEN NAPNAK NYILVÁNÍTJUK! :]

2010. október 7., csütörtök

Tudom, hogy nem az oldal témájába vág, de most én is szükségét érzem, hogy összefogjunk.



Tudjátok, hogy milyen katasztrófák sújtják országunkat. Ilyen katasztrófa még soha sehol nem volt a világban. Az egész világ tud erről a szörnyű helyzetről ami most kis hazánkban van.
Ha esetleg úgy érzitek, hogy szívesen segítenétek akár csak egy csekély összeggel, ami még senkit sem vág földhöz anyagilag, akkor hívjátok a:
1752-őt csak 250 Ft, de ha mindenki telefont ragad, akkor sok kicsi sokra megy.

4 megjegyzés:

  1. Ez így van, sok kicsi sokra megy, hívjátok fel ezt a vonalat. Én már felhívtam

    VálaszTörlés
  2. Inkább smst írjatok, mert ebből a szolgáltatók leszedik a javukat! Az sms számot nem tudom, de keressetek rá.
    Egyébként pedig volt már ilyen a világon, Buffaloban a 80-as évek körül, szerintem itt is ugyanaz lesz: senkit nem vonnak felelősségre... szegény emberek meg kit érdekel hogy lesz e otthonuk? :(

    VálaszTörlés
  3. Tényleg volt már ilyen? Én csak tv-ben halottam, hogy még nem, de akkor biztos neked van igazad. És ott mit csináltak?
    Persze, hogy senki nem vállal felelősséget, mert csak a pénzt lesik mindenben, az, hogy sokan az utcára kerültek nem érdekel senkit. Vagyis helyesbítek azokat nem akik miatt történt.

    Angyalka

    VálaszTörlés
  4. http://www.origo.hu/nagyvilag/20101006-buffalo-creeki-katasztrofa-egy-1972es-amerikai-iszapolmes-tanulsagai.html
    Na itt van! Ez elég durva volt, reméljük azért számít hogy már több mint 30 év eltelt azóta :S Talán nem lettek sunyibbak az emberek, bár kétlem!

    VálaszTörlés