A MAI NAPOT (Augusztus. 15- RS KISS) HIVATALOSAN ROBSTEN NAPNAK NYILVÁNÍTJUK! :]

2010. október 10., vasárnap

Kedves Kelly!

Ha minket/ engem szeretnél szidni egy másik chatben akkor:

1- legalább az igazat mond- sosem találkoztam itt a neveddel, és pláne nem úgy, hogy kértél volna bármilyen avatar képet.
2- ha van benned annyi, hogy átmész szidni, akkor annyi gerinc is legyen benned, hogy ide is elmondod a gondjaidat.
3- hogy lehet azért szidni valakit, mert nem fejezett be egy történetet? Leírtam akkor, hogy mit miért csináltam és érdekes módon rajtad kívül senki sem sértődött meg sőt támogattak. Ha jól tudom nem fizetsz nekem azért, hogy írjak ergo nem ártok neked azzal ha abbahagyok valamit. Továbbá nem értem, ha hiányzik a folytatás az azt jelenti, hogy eddig olvastál és sokat jártál ide. Akkor most, hogy valami nem tetszik, miért kell egyből átváltani bunkózásba?
4- semmi közöd a magánéletemhez, ahogy Sziléhez sem. Ami történt csak kettőnkre tartozik. Egyébként meg nem vagyunk haragban, mindketten éljük a saját életünket.

Ennyit szerettem volna neked mondani és nem haragszom rád, csak már unom, hogy pár ember egy olyan témát kezd el Most boncolgatni ami már 1000 éve lejárt.

A többiektől pedig elnézést ezért a kis kitérőért.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése