A MAI NAPOT (Augusztus. 15- RS KISS) HIVATALOSAN ROBSTEN NAPNAK NYILVÁNÍTJUK! :]

2010. október 25., hétfő

Nah most ez megint mi? XD Egyszer azt mondják, nem mondanak semmit, mert magánélet.... Most meg csak a szerződésről lenne szó? Uggyan!

Mikor fogod a Robert Pattinson-nal való kapcsolatod valódi természetét bevallani ?

Kristen Stewart: Gyere vissza interjúra a Twilight saga végén és elmondok mindent… majdnem mindent. (nevet)

Robert azt mondta, hogy soha nem hezitálsz, hogy elmond neki, hogy egy jelenetet újra fel kell vennetek, mert szerinted valami nem stimmelt a színészi játékával.

Kristen Stewart: Igaz, hogy megkértem a rendezőt, hogy vegyünk fel egy jelenetet még egyszer, mivel szerintem Rob jobban is eltudja játszani. És akárhányszor ezt tettem, ő egyetértett velem (nevet).


Robert elmondta, hogy nem tudja ugyanezt elmondani rólad, mivel ő fél a reakciódtól…

Kristen Stewart: Hazudott, (nevet) ő mindig segít, hogy önmagam legyek, és úgy színészkedjek, ahogy érzek. Évek óta ismerem őt, és mondhatni nagyon jól. De ugyanez van Taylor-ral is. Tudom mire képesek .

By: Rpd

1 megjegyzés:

  1. Ha ezt az egészet csak a reklám miatt csinálták.....hát akkor én nagyon csalódtam bennük......
    De arra, hogy megtudjuk mi az igazság még várni kell. Én mindenesetre bízom benne, hogy nem néztek minket hülyének több éven át.....
    Pusz.
    K

    VálaszTörlés