A MAI NAPOT (Augusztus. 15- RS KISS) HIVATALOSAN ROBSTEN NAPNAK NYILVÁNÍTJUK! :]

2010. október 9., szombat

ROBSTEN- TOMPHSON HOTEL

 A kép még a partiról távozóban készül termszetesen és nem a hotelban, mielőtt valaki beszól :D


Tegnap este kedvenc párosunk a Thomson Hotelban tartózkodott egy medencés bulin. Erről több twitter üzenet is “tanúskodik”, melyek közül párat lefordítottam

Írta: @avner_azryel
Robert Pattinson és Kristen Stewart itt vannak a medencés bulin

thompson hotel, beverly hills, már elmentek

nem, csak cigiztek, csókolóztak, és a haverokkal voltak

Én ott buliztam a barátaimmal, és véletlenül ott voltak. Los Angelesben élek, és sokszor összefutok hírességekkel…

Kicsit későn volt arra, amikor odaértem, már 5 ember várt rájuk kint…
Írta @cupidscloud

A Thompson Hotel nagyszerű volt. Mindenesetre Robert Pattinson és Kristen stewart is ott voltak.

Úgy tűnt egy csomó gördeszkás/showboardosnak volt a születésnapja, és R/K is ott volt.

Nem tudom, de sok ember kiszúrta őket.. Kristen testvére is gördeszkás?
Elég hamar elmentek és a fotósok várták őket kint.
Írta @alfredb

Egy lányokkal teli kocsit vittek a partira, mivel annyira látni akarták Mr. Pattinson-t. Megpróbálok fotót csinálni.
Írta @t_mauricexo

“Úgy tűnt mindketten élvezték a zenét, de Kristen a legjobban, mivel ő énekelte a dalokat, és voltak olyan pillanatok, amikor Rob-nak énekelte őket, aki mosolygott és nevetett.” :’)
Frissítve

Írta: @Beau_Nelson
Láttam tegnap Rob P -t egy születésnapi bulin, mindig elfelejtem, hogy ő angol, és ha kinyitja a száját, akkor valami elbűvölőt mond.

Forrás RPD!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése