A MAI NAPOT (Augusztus. 15- RS KISS) HIVATALOSAN ROBSTEN NAPNAK NYILVÁNÍTJUK! :]

2011. január 31., hétfő

Hazai újságok!

IM- a mostani IM-ben kisebb méretű pasinaptárat találtok, benne többek között Rob, Kellan és Taylor képével!

Bravó Girl- A GG rajongóknak egy GG teszt, az Rs rajongóknak, pedig egy egészen hihető RS interjú ami HOT témát borzolgat.

Ha nincs kedvetek 400 valahány forintot kiadni egy ilyen /kis szar/ újságra, akkor nagyon szívesen beszkennelem nektek mindkettőt...
Az IM-es naptárat viszont nem tudom szóval ti döntötök. Egyébként nem nagy cucc. Tayről tetkós Eclipses kép van bent, Robról New Moon-os ajtón kijövős meztelen felsőtestes, Kellanról meg egy cuki photoshot/paparazy kép/

5 megjegyzés:

  1. megköszönném ha beszkennelnéd :)

    VálaszTörlés
  2. én szintén :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon örülnék ha beszkennelnéd :)

    VálaszTörlés
  4. Szia!

    Ha egyre gondolunk akkor szerintem az RS interjú az egyáltalán nem hihető!
    Nem tudom, hogy ezt csak iróniának szántad vagy komolyan gondolod!
    De ha forgatási sexre és a magánéleti sexre gondolsz az szerintem az év vicce!
    Soha nem mondanának egy újságnak ilyet!!!

    Ha nem egy újságról beszélünk akkor bocsánat!

    Lilla

    VálaszTörlés
  5. Szerintem egyről, de várj mert nem mondtak semmi olyat! Rob értetlenkedett, Kris hárított, aztán Rob totál másról kezdett magyarázni... ezért mondtam, hogy hihető. Kivételesen nem iróniának szántam :D Viszont egy percig sem állítottam, hogy igaz... :) De amúgy köszi hogy leírtad, mert nem vágtam, hogy erre mi az OMG :D

    VálaszTörlés