A MAI NAPOT (Augusztus. 15- RS KISS) HIVATALOSAN ROBSTEN NAPNAK NYILVÁNÍTJUK! :]

2011. január 11., kedd

Csak, hogy tisztázzunk valamit végleg :)

Már nem az első ember jön hozzám/hozzánk azzal, hogy engedélyt kérjen az Rs fici írásra. Szívetek joga azt írni amit csak szeretnétek arról amiről szeretnétek. Mi csak annyit kértünk, hogy ha valaki erre szánja rá magát, akkor saját ötletei legyenek és ne tőlünk, vagy más régóta írókról koppintson.
Persze,hogy minden történetben van csók, esetleg a London pack tagjai, nem ilyenekre gondolok, hanem a saját ötleteinkre. PL: erőszak/pl Kristen/, bunkó Rob/pl Lady vagy én/, vetélés/Szil, én/, súlyos betegség/Rob//Szil, én/, Fogyatékos Kristen /Szil/ vagy éppen testvér illetve tanár-diák szerelem /Bri, én/, Rob taxis /Henna, Bius/, felkészítő tábor /Fanni, én/ stb... Ezek olyan dolgok amikből szintén nem egy létezik, de mi ezt egymással megdumáljuk. Megnevezések pl: Mama Stew... Ha jól emlékszem ezt Kitti találta ki és Lady történetében terjedt el, meg úgy általában nálunk. Annyi mindent nem írtatok még amit lehetne! Hajrá!
És ez a félreértések elkerülése végett egyáltalán nem beszólás vagy nagyképű "csak nekünk lehet és másnak nem" dolog, hanem egy egyszerű kérés. Senki nem örül annak ha a saját egyedi ötleteit máshol is olvassa még ha egy kicsit más formában is.
Ez már olyan,mint a fanfiction fanfictionja...
És nem, mostanában nem volt erre példa, csak a kérdések miatt írom le. Nem kell engedélyt kérni, nem vagyunk mi olyan nagy emberek, csak saját ötleteket vigyetek bele a storyba. :)

8 megjegyzés:

  1. Egyetértek...:))
    Rengeteg ötlet van még amit meglehet valósítani..:)) De annyi ilyen blog van már hogy szinte lehetetlennek tűnik..:||:D
    Nemtudom,hogy kérhetek-e ilyet de megadná nekem vki annak a blognak a címét ahol Rob taxis ,és a felkészítő táborosat?:)) Ha lehetséges:DD Mert olyat még nem olvastam és érdekelne hol találom meg..:))
    Köszönöm.:)
    Niki

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Niki a Rob taxisofőröshöz kattints henna nevére, itt. Ő az egyik író.
    A felkészítőtáborost én írtam, az itt van az oldalon, de mindjárt megnézem merre :)

    VálaszTörlés
  4. Akkor a felkészítőtáborosat olvastam már...:)) csak olyan rég h elfelejtettem..:DDD És köszi szépen.:)
    Niki

    VálaszTörlés
  5. :D Igen meg hát nem az volt a lényege, hanem a bunkó Rob :D :D

    VálaszTörlés
  6. Először be akartam linkelni az oldalt, csak nem tudtam, hogy szabad-e... XD

    VálaszTörlés
  7. Hülye! :D Komiba nyugodtan, pláne ha kérik, meg hát nem véletlenül írtam a ti ficiteket is :D

    VálaszTörlés
  8. A taxisat már meg is találtam tetszett..:)) már várom a folytiját is..:DDD
    Igen és a felkészítő táborosnál Nita neve szerepelt és Fannié..:DD Csak Fannié nem rémlik még mindig h olvastam-e..:||:DD ha az is egyáltalán olyan..:DDD
    ezek a nevek amik kinn vannak ők mind maradandót alkottak..:DDD
    Niki

    VálaszTörlés