A MAI NAPOT (Augusztus. 15- RS KISS) HIVATALOSAN ROBSTEN NAPNAK NYILVÁNÍTJUK! :]

2010. február 1., hétfő



Boldog születésnapot Bri és Fanni!!! És Kristen, Lady, Kitti, Fanni , Brianna, Orsi, Sweet és Manócska, Sky, Esmée, Katta és persze mindenki akit most így hirtelen kihagytam /reklamáljatok nyugodtan!/ Nagyon-nagyon szeretlek titeket!!!


KEDVES OLVASÓK... MOSTANTÓL MIN 30 KOMMENTTŐL KERÜL FEL ÚJ RÉSZ! /EZ A VÉGSŐ FELJEBB NEM MEGYEK!/ TEHÁT ELŐRE MEGÍROM NEKTEK A RÉSZEKET ÉS MIN 30 KOMMENTTŐL FELKERÜL AZ ÚJ RÉSZ. /AZ ÉN VÁLASZAIM A KOMMENTJEITEKRE NEM SZÁMÍTANAK/ ELŐRE IS BOCSÁNAT MINDENKITŐL ÉS ÚJRA KÖSZÖNÖK MINDENT ÉS SOK PUSZI!


Stewson



25. Rész




Az idő végre elérkezett. A mi időnk. Anyám már hallhatóan nagyban húzta a lóbőrt.

Robot beavattam az általam rögtönzött szexuális játék minden részletébe, majd a már megszokott kontaktlencsét hozzávágva besiettem a fürdőszobába.

Viszonylag sikerült barna szemet varázsolnom magamnak, majd felvettem a falatnyi rövidnadrágot és a sötétkék pólót, majd a leg Bellásabb ártatlan arckifejezésemmel nyitottam be a szobába.

Mr Edward Cullen ott ált előttem teljes életnagyságban, az elképzelhető legvámpírosabb tekintetével.

Hanyagul az éjjeliszekrényemnek támaszkodott és annyira epekedően nézett ahogy meglátott, hogy mentem elállt a lélegzetem.

Nem estem ki a szerepemből csak álltam tátott szájjal, majd ajkamba harapva csodálkozó és egyben vágyakozó tekintettel mértem végig szemeimmel meztelen felsőtestét.

Közelebb léptem, majd még közelebb.

Lépteim most nem a kapkodó és rástartoló Kristen, hanem a gyönyörűségtől és káprázattól hitetlenkedő Bella lassú és egyben kissé két ballábas Bella Swan léptei voltak.

Ő pedig csak nézett azzal a csendes önsanyargató sóvárgással szemeiben.

Amikor odaértem hozzá és megérintettem kézfejét, összerezzent.

Bátortalanul visszahúztam kezeimet, de akkor ő hirtelen karom után kapott és közelebb húzott márvány testéhez.

Éreztem az illatát mélyen beszívtam, mint az életet adó friss levegőt.

Kezem még mindig kezében tartotta majd lassan szájához emelte és tenyerembe csókolt miközben végig szemembe nézett, de olyan átható tekintettel, hogy már azt hittem életem minden egyes apró titkát kristálytisztán átvizsgálja.

Másik kezét arcomhoz emelte, majd gyötrő lassúsággal végigsimított rajta. Szemeim lehunytam, hogy még jobban magamévá tehessem ezt az egyedülálló pillanatot.

Kezei annyira lágyak és simák voltak, érintése olya, mint a lágy szellő.

Bár most nem láttam magam előtt arcát mégis éreztem ahogy a testéből mágnesként sugárzó energia, lassan óvatosan felém közelít.

Tudtam, hogy mi fog következni, s már a gondolatra is megremegett a térdem, szívem ritmusa szabálytalanná vált.

Szempillám óhatatlanul megremegett amikor megéreztem halántékomnál leheletét.

Annyira kívántam, amennyire az csak lehetséges volt. Egyszerűen, őszintén és fenntartások nélkül.

Ajka az enyémre csúszott, s szinte ízlelte minden négyzetcentiméterét.

Megpróbáltam nyugodt maradni, de hát egy tó is csak látszólag nyugodt.

A felszín tükörsima és érintetlen, de ha jobban a mélyébe nézel mozgalmasabb, mint a legforgalmasabb sugárút.

Térdem ismét remegni kezdett a sok visszafojtott vágytól, nem voltam biztos abban, hogy még sokáig megtart álló helyzetemben.

Szám lassan szétnyílt, ajkai bebocsájtásért könyörögtek.

Leírhatatlan érzés volt, olyan, mint a drog. „ Mint a saját ínyem szerint kevert heroin.”

Egyre többet és többet akartam belőle. Csókom vadabbá, követelőzőbbé vált, de ekkor hirtelen megszakította csókunkat, majd hátrált két lépést.

A hatalmas vágytól fájdalmasan, mégis bocsánatkérően nézett rám.

Én hangosan zihálva vettem a levegőt és egy megértő mosolyt erőltette arcomra.

Ő lesütötte a szemét, de nem engedhettem, hogy megszakadjon a varázs.

Odaléptem hozzá és a mellkasára hajtottam fejem. Végigsimított a hajamon, majd derekamra helyezte kezét és pólóm alá férkőzve végsimított hátamon.

Ez az újabb ártatlannak tűnő mozdulat elég volt ahhoz, hogy ismét felkorbácsolja szunnyadni nem akaró vágyaimat és mélyen a szembe nézve azt tudatni is akartam vele.

Felnéztem, és tekintete lebilincselt.

Az aranybarna szempár melyet annyira szerettem, hogy szinte minden egyes alkalommal elvesztem benne, most ugyanazt a csillapíthatatlan vágyat sugározta, mint sajátom.

Kezemmel hajába túrtam, s próbáltam ajkát ismét az enyémre terelni.

Küzdelmem sikertelennek bizonyult.

Már majdnem úrrá lett rajtam a kétségbeesés, amikor hátamon nyugvó keze kissé megfeszült, s másik, eddig szabad keze a térdem alá nem kulcsolódott.

Lábaim többé nem érintették a talajt, szó szerint is felemelő érzés volt a karjaiban úszni az ágy felé.

Lassan a puha felületre helyezett, majd ő maga is mellém ült. Ha az ágy kissé nem süpped be alattam, valószínűleg újra és újra megakartam volna érinteni, hogy biztos legyek abban, hogy ez a valóság.

Egy pillanatra sem emeltem el róla tekintetem. Attól féltem, ha csupán egy másodpercre is elfordulok eltűnik, mint a leggyönyörűbb látomás.

Közelebb húzódtam hozzá, s kezem a mellkasára helyezve csókot leheltem nyakára, majd ajkára s ezután visszahúzódtam, várva a lehetséges következményeket.

Reakciója minden várakozásom felülmúlta. Nem állt fel, hogy a lehető legtávolabb hátráljon szemérmetlen próbálkozásom elől, még csak el sem húzódott.

Éhesen kapott ajkaim után és olyan gyorsan húzott magához, hogy belenyögtem a csókba.

Engedte, hogy ölébe üljek, s bár egy pillanatra megremegett és lehunyta szemét, mégis „tűrte”, hogy lehúzzam magamról pólómat.

Arany szemei tűzben égtek ahogy végignézett mezítelen testemen, és nem bírta tovább türtőztetni magát.

Átfordított majd felém kerekedett. Éreztem ahogy hátam a takaróba süpped az n mesebeli Edwardom pedig kényeztető csókjaival ostromolja testem minden egyes szabadon elérhető pontját.

Nem sokáig tétováztam eleget vártam már erre a pillanatra.

Egyik részem óvatosságra intett, míg a másik féktelenül robogott a földi mennyországot jelentő érzésbe.

Szinte észrevehetetlenül szabadítottuk meg egymást ruháinktól, bár abban sem vagyok biztos, hogy mi magunk voltunk azok, vagy a testünkből áramló forróság volt, mely leolvasztotta rólunk a feleslegessé vált anyagot.

A vágy, az érintése, a csókjai szinte már fájón kínozták testem. Csípőmet ágyékának nyomva próbáltam jelezni akaratom, bár azt hiszem ezt hangos nyögéseim, vágyakozó, szinte már könyörgő tekintetem, és a folyton rám törő mámortól ökölbe szoruló kezeim is híven tükrözték.

Megkönyörült rajtam, s gyönyörrel árasztva el testem egyesült velem. Nem tudnám szavakba önteni az érzést, melynek részese lehettem.

A fenntartás nélküli szerelem, amikor az oroszlán és a bárány hihetetlen, emberfeletti, mégis a lehető legteljesebb és legfenségesebb szerelme.


23 megjegyzés:

  1. Angyalka! Először is! Annyira hiányoztál már! Te is meg a csodás írásod is.
    Annyira szépen fogalmaztad meg ezt a fejezetet. Mintha Stephenie írta volna.
    Tökéletes volt. A mondatok a szavak... minden. Megérte erre várrni :)
    De ne csinálj többet ilyet, mert nagyon nagyon nagyon rég beszélgettünk :)
    Seggberúgás lesz a vége :)
    Összegezve...
    kedvenc fejezetem :) Tökéletes befejezése volt ennek a napnak :) Köszönöm
    imádlak <3
    kristen

    VálaszTörlés
  2. annyira jó let:D
    igaza van Kristennek.
    Stephenie vagy komolyan:D
    áááh. naggyon ott van::D
    a kövivel nagyon siess mert akarom olvasni tovább:D
    és am nekemis nagon hiányoztál(L)
    puszi:krisztu

    VálaszTörlés
  3. Angyalka igazából leakartalak szidni amiért így eltűntél,de egy ilyen fejezet után.AAAH <3Imádtam,olyan jó volt és romantikus bár kicsit csalódott vagyok amiért ilyen rövidke lett.De a tartalma többet jelent a hosszánál.Hiányzotál ám,szeretlek<3

    VálaszTörlés
  4. Lányok:
    Kivételesen így egybe írok most nektek, mert az a helyzet, hogy ahogy elolvastam amit írtatok elbőgtem magam...
    Ti is nagyon hiányoztatok, ezért is jöttem vissza.
    Őszintén szólva azt hittem, hogy nem tudok egyhamar újra írni, ne kérdezzétek, hogy miért mert néha rám jön a menekülési kényszer...
    Ilyenkor el kell tűnnöm egy kicsit, hogy magamba forduljak.
    Ne haragudjatok. NAGYON SZERETLEK TITEKET!

    VálaszTörlés
  5. Drága Angyalka nekem is nagyon híányoztál
    hiányoztál a chat-ből ás az írásod is nagyon nagyon hiányzott:)
    annyira jó lett
    csak ámulok
    igaz minden fejezetet csodásan írsz de ez annyira szép lett olyan érzéki és annyira szépen írtad le
    nekem is ez az egyik kedvenc fejezetem de ezen kívűl még sok van:)
    na megyek is ezt még fel kell dolgoznom:)
    annyira....nincs is rá szó
    na jóéjt
    Katta

    VálaszTörlés
  6. Jaj Angyalka mit is írjak. Elöszőr is már mindenki meg említette de én is meg írom hogy nagyon hiányoztál nekem és Manócskának is. Az új részhez pedig csak annyit fűznék hozzá hogy GYÖNYÖRŰ! Teli vann érzelmekkel és ez nagyon tetszik :)
    Puszi Sweet és Manócska

    U.i.:Még mielött el nem felejtem emlékszel hogy csütörtökön(asszem) az esküvöről beszélgettünk. Na szóval tegnap Valentin napra kaptam a barátomtól egy baba cipőt és ha ez még nem hatott meg engem eléggé a cipőcskében egy jegy gyűrű volt. Igen meg kérte a kezeme :) Szóval mennyaszony vagyok. Hú ez még le írva is furi nem csak ki mondva :D

    Na puszi mégegyszer!!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon nagyon joó lett a feji elöször nem értettem hogy nem Robert Pattisonal fog de aztán hu jó feji!!!!:) Puxy: Kacey

    VálaszTörlés
  8. ANGYALKA...most rájöttem mi is hiányzott az én szürke hétköznapjaimból...EZ és TE :)
    Annyira imádom :)
    És nem erre számitottam az előző fejezet utolsó mondatánál...de kellemesen csalódtam:)
    Nem is találok szavakat mennyire tetszett...ahogy Kristenék is írták...komolyan mint ha Stephenie írta volna..:)
    Kedvenc fejezetem♥♥
    És a leírások is annyira de annyira jók (ez nem is elég szó rá:))
    IMÁDTAM :)
    És az eltünés pedig el van felejtve :)
    Én is szeretlek♥
    puszi♥

    VálaszTörlés
  9. Jajj Angyalka fantasztikus lett, imádtam. Nagyon jól megírtad. Tetszik ez az érzelmes, gyengéd oldal is. Egy szóval Imádtaaaam:D:D

    ui:Már nagyon hiányoltam a frisst és persze téged is (még ha nem is ismerlek úgy mint a többiek...)

    puszi

    VálaszTörlés
  10. istenem Angyalka ne merészelj mégegyszer ilyen sokáig megfosztani magadtól! :D Rettetntően hiányoztál már, na és az írásod, hát, komolyan nagyszerűen írsz, durván jól fogalmazol, tisztára mint egy regény :D és nagyon szépen köszönöm a köszöntést! [:
    nagyon tetszett ez a rész is, gondolom ez nem új információ :P És érdekes volt, hogy ez most tulajdonképpen Edward és Bella volt nem Rob meg Kristen...különleges rész az biztos :P
    Az előző rész végén melesleg kicsit megijedtem hogy mi lesz ebből :D:D:D De hát a lehető egjobban oldottad meg [:
    Csókollak;
    Fanni [:

    VálaszTörlés
  11. Imádom az írásaidat, egy nap alatt végigolvastam az összeset, a barátnőm ajánlotta, hogy nézzek fel ide, de abba se tudtam hagyni az olvasást! Nagyon jó lett ez a rész is!

    VálaszTörlés
  12. HŰ-HA!!!!!
    Erre nem gondoltam volna.Eljátszák a szerepüket csak azért hogy még jobban "megőrítsék" egymást illetve inkább KÍVÁNJÁK egymást.
    Egy kicsit bizarnak találom de nagyon jó lett.
    Azért már a 3/4dénél nem igen bírtákXDXD
    Várom a kövit.
    Millió Pusszi:)))))

    VálaszTörlés
  13. Szia!

    Nagyon jó lett, és már tűkön ülök, hogy mit fogsz még kitalálni, nagyon jó, hogy visszajöttél, és ne menj el még egyszer csak így.
    Hálás vagyok, hogy így tölthetem az időmet, téged olvasva.
    Várom a következőt.

    VálaszTörlés
  14. soha nem irtam még de tetszik amit csinálsz szóval folytasd :D

    VálaszTörlés
  15. Hát ez aztán igazán nagyon jó lett. Nem találok szavakat! Még még méééééég!!!

    Csöre

    VálaszTörlés
  16. Szia!
    Nagyon jó lett rem hamrossan jön a kövi is:)
    puszi
    Adri

    VálaszTörlés
  17. Hello!
    Nagyon jó az összes rész, ez az egyik kedvencem!! Puszi
    Lilla

    VálaszTörlés
  18. Szia!
    Hát...valahogy én is így képzeltem el, de minden képzeletem felülmúltad...nagyon szépen leírtad :D
    És örülök neki, hogy ezt a szerepet játszották el!:D
    Szupi lett!Várom a frisst!

    VálaszTörlés
  19. Imádom az írásaidat és ez a fejezet meg aztán ááááááh, hihetetlen! Csak azt tudom mondani, hogy még még méééég!

    Beus

    VálaszTörlés
  20. Babám, ismét el vagyok maradozva a komokkal, de ezt a fejezetet nem is kellene elolvasnom annélkül is tudnék írni róla. Bár igazából csak egy valami jut eszembe: hálás vagyok amiért ezt megírtad, és köszönöm :) most valahog nincs kedvem az XDhez és a nagy szavakhoz, mert ez a fejezet olyan volt amit legmerészebb álmaimban láttam max. Csibém, te valami zseni vagy amiért ezt megosztottad velünk, teljesen elvarázsoltál, de komolyan. Az utolsó mondaton meg majd elbőgtem magam drágám, hát hogy mersz ilyet írni? és akkor az ember tartsa magát mi.?!:)..és még hozzá a jó kis bőgős lightos iron n wine meg yiruma? hát thx :] .. áhh tudod hogy csak viccelek, és tényleg hiányoztál, nekem még mindig hiányzol mivel nem volt még meg a nagy egymásratalálás , na majd beépítjük vhova ;)
    xoxo

    VálaszTörlés
  21. Tudom Bri te is nagyon hiányzol!!! De neked is mondom, hogy ha fent tudsz lenni hosszabb ideig és beszélgetni vagy hülyülni szeretnél akkor csak csörgess meg, és amint tudok repülök fel hozzád! nagyon szeretlek, és köszönöm, hogy írtál!!! (L)

    VálaszTörlés