A MAI NAPOT (Augusztus. 15- RS KISS) HIVATALOSAN ROBSTEN NAPNAK NYILVÁNÍTJUK! :]

2009. december 31., csütörtök


Stewson

3.rész

Udvariasan megvártuk míg minden vendég lezuhanyozik Jules két fürdőszobájában, majd mi is megejtettük ezt a szokásos eljárást. Nem tudom, hogy a meleg fürdővíz hatására nyugodtam le vagy a tudattól, hogy végül találtam a táskámban egy rövidnadrágot és egy soha fel nem vett toppot ami inkább emlékeztetett egy sportmelltartóra, de az alvásnak megfelelt.

Nem szándékoztam tovább folytatni ezt a nyomott hangulatot ezért úgy döntöttem jófej leszek hátha Rob hangulata is javul majd.

Rob rám sem nézett, éppen az email-jeire válaszolt amikor benyitottam a szobába.

- Na jó nem tudom te hogy vagy vele, de nekem elegem van ebből a búskomor hangulatból úgyhogy vagy magadtól vágsz jobb képet ehhez az estéhez vagy kénytelen leszek leitatni téged.

- Ez nem is hangzik rosszul, de csak ha velem iszol. –most fordult meg először és ahogy végignézett rajtam éreztem, hogy elönti a forróság az arcom. Aztán anélkül, hogy bármit felelhettem volna folytatta elindult a konyhára a hűtőhöz, hogy egy kisebb italbolttal térjen vissza, de az ajtóból még egy csibész mosoly kíséretében hátraszólt:

- Hé Kris ha már úgy is itt vagy akár vetkőzős pókert is játszhatnánk, ahogy így elnézlek 3 vereség után, minden ruha lekerülne rólad. :D

Ahogy kiment felkaptam egy kispárnát és utána hajítottam, persze a már csukott ajtón puffant és még hallottam kintről visszhangozni Rob nevetését.

Kinyitottam az erkélyajtót egész jó idő volt ahhoz, hogy kint iszogassunk meg hát a pia mellé természetesen a cigi sem hiányozhat.

Épp csak leültem a műanyag kerti székre amikor Rob visszatért kezében jó pár üveg piával.

Háromnegyed órával és pár üveg bemelegítő sörrel később már valóban jó lett a hangulat poénkodtunk és felemlegettük a forgatások vicces pillanatait. Ekkor úgy éreztem megpróbálkozom feltenni a még mindig oldalamat furdaló kérdést.

- Azért kíváncsi lennék valamire, mit beszéltem álmomban?

Láttam, hogy elgondolkozik rajta, hogy kielégítse-e kíváncsiságom, de aztán úgy láttam végre rászánta magát:

- Csak a nevemet motyogtad csak nem tudom, hogy mit álmodtál. Remélem valami nagyon szépet álmodtál, mondjuk azt, hogy épp egy ultra szexi fehérneműben vársz az ágyon és azt mondod „Rob gyere ide”! :D

- Vagy épp azt álmodtam, hogy nagyon felbosszantasz és azt mondtam, Rob gyere ide egy fenékberúgásért.!

Rob hangosan hahotázni kezdett, én sem tudtam mást tenni, közben meg gratuláltam magamnak ezért a frappáns mentőválaszért.

Ha már itt tartunk elmondhatnád miért voltál olyan rosszkedvű ma.

Kicsit alábbhagyott a nevetése és azt felelte, inkább igyunk még egy kicsit.

Én meg beletörődtem, örültem, hogy már jobb kedve van, egyszer majdcsak kiszedem belőle.

2 óra múlva indultunk be a szobába nem kicsit ittas állapotban.

Leültünk az ágyra aztán Rob azon kezdett szórakozni, hogy ki áll az egész hasam és mivel tudja, hogy milyen érzékeny vagyok egyből elkezdett csiklandozni. Én meg ott vergődtem a kezei között totál kiszolgáltatottan nevetve sőt visítva csorgó könnyekkel.

Nevetéstől fulladozva könyörögtem neki, hogy hagyja abba, de csak nem tágított.

Egy pillanatra lankadt a figyelme ezt kihasználva kibújtam a kezei közül és bosszúért kiáltva ráugrottam lenyomva ezzel a hátát az ágyra.

Nagyon meglepődött majd nevettünk mind a ketten.

- Tudod mi jutott eszembe erről Kris?- kérdezte ártatlan szemekkel.

- Sajnos fogalmam sincs Rob tudod sokszor nagyon kiszámíthatatlan vagy ezen a téren- mondtam egy szemforgatás kíséretében.

- Az a jelent amikor a győztes csókjelenetünket forgattuk. Mi tagadás mehetett volna jobban is nem gondolod?

Hogy mi van? Annál jobban? Így is vagy 50-szer vettük fel mindenféle szögből, hogy jól látszódjon. Rob meg miről beszél?

- Szerintem jó volt, még a díjat is megkaptuk.

- Hát nem tudom Kris… Szerintem menne ez jobban is.

A csibész mosolya mellett most láttam valamit a szemeiben amitől egyrészt zavarba jöttem és kezdett zavarni bizarr testhelyzetünk, másrészt viszont az egész testemen bizsergés futott végig ami arra késztetett, hogy belemenjek a játékba, kíváncsi voltam mikor hátrál ki belőle. Na meg persze itt volt ez a rengeteg pia ami belülről fűtötte a testem és szinte minden gátlásomat kezdte feloldani.

- Biztos vagyok benne, hogy menne jobban is- mondtam végül és mélyen a szemébe néztem.

Éreztem, hogy megemelkedik a teste, az egyik kezével felkönyökölt a másikat a hátamra csúsztatta. Szinte belerázkódtam abba az érintésbe tenyere alatt libabőrössé vált a bőröm.

Arca közeledett az enyém felé, közben éreztem, hogy kezével is közelebb szeretne tolni magához, de roppant gyengéden, erőszaknak nyoma sem volt.

Még mindig egymás szemébe néztünk, lélegzetünk egyre hangosabbá vált, szívemet a torkomban éreztem, s biztos voltam benne, hogy még a szupervámpír hallás nélkül is tisztán hallja szívem őrült zakatolását. A centiméterek vészesen fogytak ahogy testem szinte magától engedelmeskedett lassan milliméterek választottak csak el egymástól. Számnál éreztem a lélegzetét, a szemében láttam saját magam…

11 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszett! Olyan cukik!Am mikor lesz a következő????:P:P:P:P

    VálaszTörlés
  2. ezt nem hiszem el!! itt abbahagyni?? tudod h ez mekkora kínzás??? nagyon gonosz vagy...:D
    am tetszett..:D kivi vok mi lesz!!xD habár sejtem..:D
    ugye hnap megdobsz minket a kövivel?*_*
    dorszíí

    VálaszTörlés
  3. Az is lehet, hogy még ma :D Köszönöm szépen, és örülök, hogy tetszik! A folytatást még én sem tudom, hogy mi lesz :d

    VálaszTörlés
  4. Te is tökéletesen értesz a függő véghez :D Tehetséges vagy, csak siess a frissel :P

    VálaszTörlés
  5. Ez nálam valami hibás berögződés neharagudj :D
    És nagyon szépen köszönöm, amit írtál, na meg azt is, hogy írtál :)

    VálaszTörlés
  6. nagyon szuper lett mint eddig mind:P:P
    várom a frisst és B.U.É.K

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm szépen! BUÉK!!!

    VálaszTörlés
  8. ma téll lehet h lesz friss? XD az jólenne..:D

    VálaszTörlés
  9. csak most tudtam elolvasni:S

    nagyon jó lett:D:D
    kínzó véég. :D:D
    nagyon várom a kövii fejiit:)
    már olvasom is a kövii fejiit:D
    pusziih.

    VálaszTörlés
  10. :D Itt röhögök :D Köszi, hogy még így is írtál ehhez, hogy ott a kövi :D

    VálaszTörlés