A MAI NAPOT (Augusztus. 15- RS KISS) HIVATALOSAN ROBSTEN NAPNAK NYILVÁNÍTJUK! :]

2011. február 3., csütörtök

Ronieval összeverekedtünk azért, hogy ki mondjon el nektek egy tök jó hírt... /csak viccelek :D / aztán végül egyikünk sem tette ki XD :D

"Koltai Lajos májusban kezdi forgatni Treehouse című kosztümös filmjét. Az egyik férfi főhőst már biztos, hogy Jeremy Irons formálja meg, a női főszerepre Kristen Stewartot szeretné megnyerni"-origo

Ja és TomStu is a filmben szerepel, ergó K+T mit eredményez na na?? Hát hogy Rábört is jön :D Viszont ami gáz, hogy a forgatás elvileg Németországban lesz... De abban azért biztos vagyok, hogy a Cosmopolis közben Rob szakít időt a barátjára és a csajára :D

4 megjegyzés:

  1. Najó....most én nem tudok olvasni, vagy nemtom de ez egy magyar film lesz?:OO mármint magyar rendezővel?? Koltai Lajos???

    VálaszTörlés
  2. Koltai Lajos magyar rendező igen! Magáról a filmről megmondom őszintén semmit sem tudok, de biztos utána lehet nézni. Az hogy magyar a rendező csak egy dolog, mert ugye őt fel is kérhették... meg ha Németországban forgatják, akkor biztos /szerintem/ köze van a németekhez is. De a kérdés jó volt!

    VálaszTörlés
  3. Akkor jóó!! Amúgy a magyarok tökre beindultak így filmiparilag..... ez a sok sztár meg minden szerintem tök jó :))

    VálaszTörlés
  4. Én is ugyanezt mondtam! :D Ez nagyon jó!! Se azt hiszem ezt többek között Andy Vajnának köszönhetjük és a filmstúdiónak! :D

    VálaszTörlés