A MAI NAPOT (Augusztus. 15- RS KISS) HIVATALOSAN ROBSTEN NAPNAK NYILVÁNÍTJUK! :]

2011. február 28., hétfő

Hatalmas hír!!!

A német Pro7 csatorna indított egy versenyt! A fődíj: találkozni lehet Roberttel + lehet nyerni a Vizet az elefántnak premierjére Berlinbe április 27.-ére jegyet!

Részletek:
Mivel a Twilight április 27.-én lesz először adva a Pro7-en (én épp ma este láttam az előzetesben), ezzel akarják népszerűsíteni.
Amit tenned kell: "vért gyűjteni Edwardnak" :D, a ProSieben.de -n.
Meg kell harapnod a barátaidat a Facebook-on és a legtöbb vért kell gyűjtened ahhoz, hogy Te találkozhass Roberttel!

Ami a fődíjat illeti:
2 éjszaka (április 27-29) Berlinben a Hotel De Rome-ban, ami a XIX. században épült. (Klasszikus kétágyas szoba reggelivel és a hotel spa részlegével, szaunával, fittnesszel.) Az utazást is fizetik és a filmpremierre 2 jegyet lehet nyerni!)

Németül info: http://www.prosieben.ch/kino-dvd/kino/twilight-special/wasser-elefanten-twilight-gewinnspiel-prosiebende-1.2425085/

4 megjegyzés:

  1. Sziasztok!

    Bocsi, de az utazást csak Németországból, Svájcból vagy Ausztriából fizetik!

    VálaszTörlés
  2. Nekem nem gáz, én közel vagyok :D

    De köszi az infot, ez sajnos nem volt benne a hírben.

    VálaszTörlés
  3. Hát Ausztria közel van! 40 perc a határ tőlünk XD De attól még magyarok is nevezhetnek ugye? És mi az, hogy megharapni?? Azt hogy lehet?

    VálaszTörlés
  4. Tolunk meg 15km:D
    Hat eloszor is be kell jelentkezni Facebook-ra, majd a linkre kattintani, kovetni az utasitasokat, kivalasztani, kit akarsz megharapni. Kiad egy emberi testet, ott kivalasztod, hova harapsz :D Ez alapjan jon ki, hogy mennyi vert gyujtottel (combon jo a fogas, kiprobaltam :D)
    De biztos valami olyan fogja megnyerni, akinek baromi nagy a facebook-os barati kore...
    Nem tudom, magyarok nevezhetnek-e, de szerintem mindenki, aki face-es, mert sehol sem lattam kikotest. Bar nem beszelek nemetul, lehet valakinek utana kellene neznie.

    VálaszTörlés