A MAI NAPOT (Augusztus. 15- RS KISS) HIVATALOSAN ROBSTEN NAPNAK NYILVÁNÍTJUK! :]

2011. május 30., hétfő

Képek és videok a Cosmopolis forgatásáról (máj. 29.)

http://pattinsonladies.blogspot.com/2011/05/pics-of-rob-at-cosmopolis-set-in.html

Rob a német Bravo-ban:
http://robstenation.blogspot.com/2011/05/rob-in-bravo-mag-germany.html

A júniusi olasz Glamour magazinban:
http://pattinsonladies.blogspot.com/2011/05/rob-in-glamour-magazine-italy-june-2011.html

Elnézést, hogy csak linkelgetek, de egy ideje nem működik az "áthúzós" technika, viszont a frissek folyamatosan jönnek és néhol teli vannak képekkel.

4 megjegyzés:

  1. Sziasztok! Tudom hogy ez most nem kapcsolódik ide de engem annyira idegesít hogy nem tudom mi van Robstennel.. Mert most az egyik szennylap ezt írja a másik meg azt.. Jó lenne ha már tuti biztosra tudnánk hogy együtt vannak és minden Happy.. Ti mit gondoltok???

    Vanda

    VálaszTörlés
  2. Hát Vanda, ezt csakis ők tudhatják. Mi itt a blogon annyira nem találgatunk mostanában ezzel kapcsolatban, de az angol nyelvű blogok szinte mindig írják, hogy pl. Rob most Kanadában van és milyen véletlen, Kristen is :)
    Én sem tudom, kinek higgyek... Most éppen azt írják a pletykalapok, hogy szakítófélben vannak, de ki tudja ezt már nyomon követni... :)

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Hát ja! Én már tutira nem tudom követni..:( De remélem az utolsó mondatod nem igaz ..attól függetlenül hogy én is valami ilyesmit olvastam.
    (a legelső is én voltam)

    VálaszTörlés