A MAI NAPOT (Augusztus. 15- RS KISS) HIVATALOSAN ROBSTEN NAPNAK NYILVÁNÍTJUK! :]

2010. december 19., vasárnap

Edwardot a facebook profilodra!:)


Nem, ez nem háttér! Ezzel konkrétan a profilod díszítheted.



Telepítés:
Látogass el ide:
http://www.afterthebite.com/Edward-Cullen-Facebook-Profile-Hack-12636591

1. Klikk a feliratra és töltsd le a képeket. .zip-ben jön le, ki kell csomagolni (total commanderben klikk jobb gomb hosszan, majd "kibontás ide").
2. Töltsd fel a facebook-os fotóalbumba.
3. Mind az öt képet meg kell jelölnöd a saját neveddel, a kép neve mutatja, milyen sorrendben (first-első, second-második, third-harmadik, fourth-negyedik, fifth-ötödik).
4. Ha szeretnéd a nagy profilfotót, akkor azt is töltsd fel (profile photo), majd jelöld be: "legyen ez a profilfotóm"".

Kész is!

Nálam most vacakol a facebook, nem akar képeket feltölteni, de akinek sikerül, az írjon kommentben:)

3 megjegyzés:

  1. Nekem sikerült!! :)
    Nagyon köszi!!!
    Ha esetleg érdekel vkit:( és nyugodtan lehet jelölni xD )
    http://www.facebook.com/profile.php?id=100000462793795

    VálaszTörlés
  2. Ronim ettől még a fejlécünk megmarad ugye??

    VálaszTörlés
  3. Nita fogalmam sincs, mert én kétszer is nekiálltam megcsinálni, de egyszer sem rakta fel a helyes sorrendben! Nem tudom, mi lehet a baj :( Yvie-nek jó a sorrend! Vagy csak én vagyok béna??

    VálaszTörlés